925 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

tisseri tisseri

vi har endelig fået hvores hvalp næsten helt renlig, det er ved at være en gang om ugen han laver på gulvet om natten, men kommer til sagen nu. vores hvalp er så bange for min kæreste at når han tager ham op tisser han ud over ham. har i nogle råd hva vi kan gøre, hans tidligere ejer var ikk særlig søde ved ham især manden der ved, han gør det kun ved min kæreste, min far, svigerfar og bror har løftet ham op uden noget tisseri. han er ved at være ca 4 mdr nu

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisseri
  • #1   17. dec 2012 Først og fremmeste, så lad være med at løfte på ham. Det er åbenbart utrgt for hunden.
    Og så må din kæreste i gang med at skabe tillid hos hunden. Han skal vise, at han altid er venlig, rolig og respekterer hunden.

• #2   17. dec 2012 han vil slet ikk snakke kun hvis jeg sidder med ham.

• #3   17. dec 2012 Jep lad være at løfte ham op, når han åbenbart ikke er tryg ved det.

Og så lad kæresten tage en del af de daglige opgaver som f.eks. gåtur, fodring, træning o.l. Positive oplevelser med kæresten skulle gerne få vovsen til at få lidt mere tillid til ham smiley

• #4   17. dec 2012 Ingen løft og så ellers masser af lækre godbidder fra din kæreste til hunden, så den kan lære at din kæreste er god nok.

• #5   18. dec 2012 jeg vil også sige lad være med at løfte jeres hvalp, det kan være at dens tidelig ejer har løftet hunden og måske rusket eller skældt den ud imens at han har løftet den op smiley og at den så føler sig utryg når din kæreste løfter hvalpen.da du siger at ham som hade den før ikke var særlig sød ved den, og at din hun er bange for mænd.

• #6   18. dec 2012 Enig med alle de andre... Din kæreste skal lade vær med at løfte ham op, før han har fået tillid til ham.
    Hunden er tydeligvis ikke særlig tryg ved det, og bliver han ved med at løfte ham, bliver det bare endnu værre...

• #7   18. dec 2012 Lad din kæreste stå for alt hvad der har med hunden at gøre...

Kommentér på:
tisseri

Annonce