{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Tisseri {{forumTopicSubject}}

Hej alle søde hundeelskere.

Jeg har en dejlig hund en Bichon Frisé på 11 måneder. Hun blev 100% renlig ved ca 8 måneders alderen. Det gik fint i 2 måneder, hun begyndte så at drikke mere når hun drak (næsten en hel vandskål). Det resulterede i hyppig vandladning og vi forsøgte så vidt muligt at gå ned med hende når hun pev for at ville ud (vi bor i lejlighed), men nogle gange skete der uheld indenfor. Vi så så tiden an i en uges tid og det blev ikke bedre, så jeg tog hende til dyrelæge der stixede hendes urin og kunne se at alle tallene (både urin og nyretal osv.) var pæne. Hun mikroskoperede urinen og fandt små tegn på begyndende blærebetændelse og hun har nu fået antibiotika i 2 uger. Det startede fint og drikkelysten blev mindre og tisseriet blev normalt. Men nu er det begyndt igen og hun skal have sin sidste pille i morgen.
Det skal siges at hun stort set holder sig i 8 timer når hun er alene hjemme. Det er først når vi kommer hjem hun begynder på det...
Er der nogen der kender til dette ? eller har en idé om hvad det kan være ?
Måske det ikke er noget hun fejler ? (hun har aldrig kunne holde sig i mere end 3-4 timer når vi er hjemme)

Håber der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig ? smiley

Hunde kram Sophia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisseri
Kommentér på:
Tisseri

Annonce