15.840 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

ORANGE HÅR???!!! ORANGE HÅR???!!!

Halløj, jeg vil lige høre om nogen kan hjælpe mig lidt på vej med projekt lys-håret ^^,.

Jeg startede som meget mørk brun/sort håret, fik så farvet lidt rødt i , som gav rødt skær og helt rødt i bunden, da det var mine udgroninger.

Jeg har nu afbleget det to gange samme dag, puttet en lys silver hårfarve i fra mørket blonde og så farvet det en gang til i en anden lys hårfarve. Det er stadig orange , men heeelt Hvidt i bunden, hvor det var helt rødt...

Håber nogen kan hjælpe , men det skal lige siges , at jeg har farve hår igennem mange år og har ikke haft min egen hårfarve i mange mange år! Ca. 3-4 år.

Nogen som kan komme med nogle forslag til hjemmefarv eller hvad frisøren kan gøre? Evt. Fra egne oplevelser/erfaringer.

Knus

**På billedet ses den hårfarve jeg har nu. Den er lidt lysere på billedet pga. Lyset**

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ORANGE HÅR???!!!
  • #1   29. dec 2012 Tag til frisøren

Fordi du har haft rød farve i, vil det orange skær komme, og afblegning er virkelig hårdt for håret, så tag til en dygtig frisør, få dem til at hjælpe, og find nogle gode plejeprodukter, for det har det garanteret brug for, og med sådan en langt flot hår, ville det jo være en skam hvis det begyndte at knække osv

• #2   29. dec 2012 og mht egne erfaringer
    Har været hårmodel flere gange, hvor mit hår er blevet afbleget flere gange osv, og selv for en frisør er det svært, at få håret lyst over en eller to afblegninger. Og håret tager skade af det, men synes hjemmeafblegning er noget hårdere ved håret. smiley

• #3   29. dec 2012 Nu er jeg ikke frisør, men sidst jeg sad ved frisøren kom en ung pige ind med et lignende problem. Hun havde afbleget håret derhjemme, hendes var dog helt tis gult.
    Ved ikke helt hvad frisøren gjorde ved det, men alle frisørene i salonen havde ne lang snak om "problemet". Det eneste jeg hørte var at de var meget i tvivl om hvad de turde udsætte håret for..

Tror du skal passe meget på med at gøre ret meget mere selv. Dit hår kan blive helt ødelagt.

Måske du kan få et mere præcist svar af en anden smiley

Held og lykke..

• #4   29. dec 2012 Mener også man kan få plejende shampoo og kur, der kan hjælpe med at neutralisere gule toner. Men vil helt sikkert anbefale dig, at gå til en frisør

Har kun selv brugt hjemmeafblegning, når jeg skulle have det mørke ud, for at farve det rødt. Det var det nemlig ligemeget med orange og gule toner

• #5   29. dec 2012 Jeg har udsat mit hår for lidt af hvert, og nej vil ikke anbefale det, men jeg har de gange jeg har haft sort hår, afbleget det ja jeg lyver ikke, men 10 gange samme dag og så var det Hvidt:) det er dyre end at gå til frisøren for kan regne ud du også skal bruge to farver hver gang?

• #6   29. dec 2012 Og så er den blå shampoo guld værd;)

• #7   29. dec 2012 har 2 børn som trods mine råd absolut skulle prøve hjemmefarvning, det endte begge ved dygtige frisører der måtte redde deres hår, trods det de havde fulgt anbefalinger fra fx personale i Matas... den ene endt med tis-gult/orange hår der måtte igennem en afblegning der faktisk gjorde meget ondt i hårbunden, og som friører sagde at håret bestemt ikke havde godt af, men der var ikke anden vej... den anden endte med grønligt skær og måtte farves flere gange over lang periode...
    Jeg synes hjemmefarve er noget møg... Så ja en god seriøs frisør

• #10   29. dec 2012 Enig Hanne.. Kunne aldrig drømme om at farve mit hår selv. Har prøvet et par gange da jeg var yngre, mit hår så hæsligt ud...

• #12   29. dec 2012 Jeg har hørt så mange skræk historier om hvordan hår kan knække, kruse og blive totalt ødelagt af for ofte farvning og afblegning - især med hjemme produkter.

Jeg tør slet ikke kaste mig ud i sådan noget.

Er I slet ikke bange for at jeres hår skal blive ødelagt?
    Jeg tænker især på jer med et flot langt hår..

• #13   29. dec 2012 min datter købte noget der skulle få det grimme gule ud i Matas, hun havde rød i i forvejen det endte med et meget grønligt skær . . . lad være at gøre mere selv, det kan ende voldsomt dyrt, eller med helt ødelagt hår..

• #14   29. dec 2012 Den billigste og mest effektive metode...

Trimmeren

smiley

Har ingen erfaring med det, men vil anbefale at lade en frisør hjælpe dig

• #17   30. dec 2012 Lille Solstråle: Jeg kommer altid med de bedste råd smiley smiley

Kommentér på:
ORANGE HÅR???!!!

Annonce