806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Behøver hjælp ved Egtved området i morgen søndag. Behøver hjælp ved Egtved området i morgen søndag.

Minni en lille sort dværg puddel er løbet væk fra en pension, ejer er i Spanien på ferie. I går blev hun set ved Egtved , hun er en meget skræmt lille vuffe og desværre har hun snor på og kan hænge fast i alt. Vi behøver al den hjælp vi kan få i morgen til at gennemsøge et større område, hun skal nemlig hjem inden nytåret risikerer at skræmme livet af hende. Der er oprettet en gruppe på FB den hedder Minni efterlyses https://www.facebook.com/groups/338801672894389/

Kan nogle af jeg hjælpe er vi meget taknemlige , tidspunktet for i morgen skrives i morgen tidligt i gruppen.Jeg kører fra Taulov og kan have nogle med, bare skriv herinde eller i gruppen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Behøver hjælp ved Egtved området i morgen søndag.
  • #1   30. dec 2012 Jeg er på vej i seng så jeg svarer i morgen tidligt smiley godnat

• #2   30. dec 2012 delt på FB smiley
    håber i finder den lille stakkel.

• #3   30. dec 2012 Tak , der håber jeg og mange andre også.

• #5   30. dec 2012 Pia, de har været ude i forgårds men god ide alligevel nu hvor vi ved hvilket område ( godt nok stort) hun er i . Jeg tager lige fat i koordinatoren.

• #7   30. dec 2012 Tak, vi mødes alle der kan idag kl 12.00 Egtvedvej 45 6040 Egtved ( bemærk postnummer) så er der nogen der behøver frisk luft er i velkomne smiley

• #9   30. dec 2012 Jeg håber, rigtig mange vil møde op, og det lykkes jer at finde hende smiley
    Jeg kommer ikke selv, for jeg har små 3 timers kørsel dertil, så det er lige i overkanten - ellers havde jeg gerne stillet op...

• #10   31. dec 2012 Update, vi har ledt både lørdag og søndag og tager et smut ud igen idag mandag. Hun er ikke set siden fredag formiddag hvor hun krydsede en vej, derfra kan hun være løbet til alle sider men vi tror på at hun er løbet hjemad over markerne der er nemlig ikke så langt. Gruppen har fået indlæg i diverse medier og vi deler flyers ud i håb om nogen ser hende og giver os et spor at gå efter for lige nu leder vi efter en nål i en høstak.

• #11   31. dec 2012 Håber SÅ MEGET på, at du kommer tilbage med gode nyheder......

• #12   6. jan 2013 MINNI ER FUNDET , efter dages eftersøgning i et område hvor vi vidste hun har , blev fælder lagt ud igår men i dag sad Minni foran huset der har været vores samligspunkt og ejer af huset kunne kalde hende til sig. Minni er lidt tynd men har det godt, hun dyrlæge tjekkes i morgen og hun er hentet af hendes moar og ligge lige nu hjemme foran brændeovnen.Skal hilse fra ejer og sige Tak for al hjælp og opmærksomhed. I love happy endings smiley

• #13   6. jan 2013 Tak for opdateringen smiley
    Hvor er det skønt at høre, at hun er fundet i god behold.
    Jeg samlede en Tibetansk Terrier op i foråret, som løb rundt ude på hovedvejen.
    Den var også stukket af fra en hundepensíon og ejerene var i Spanien.
    Sikke en måde at få ødelagt sin ferie på.
    Flot at I har været så mange, der har brugt tid og kræfter på at finde hunden:-)

Kommentér på:
Behøver hjælp ved Egtved området i morgen søndag.

Annonce