{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Anbefaling af shampoo {{forumTopicSubject}}

Jeg har efterhånden prøvet et hav af forskellige shampooer, alle med det samme resultat - en kløende hovedbund. Jeg forstår simpelthen ikke hvad det er der er årsagen til det. Den ene shampoo jeg kunne anvende uden problemer er nu lavet om, og giver nu samme problemer som de andre.
Er der mon nogen der har prøvet det samme, og som kan anbefale en shampoo?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaling af shampoo
  • #1   3. jan 2013 jeg mixer shampoo. har nemlig selv tendens til det samme problem.
    vasker derfor mit hår af to gange, med to forskellige shampooer.
    Lige nu virker frugtise (strong hair) først og derefter den røde response for mig.

• #2   3. jan 2013 Jeg har haft store problemer med hovedbunden også men jeg fandt en super god shammpoo og har nu brugt den i årevis.prøv den der hedder Essensity Restoring shampoo fra Schwarzkopf hos billig voks eller nice hair var det super billigt sidst jeg købte

• #3   3. jan 2013 Jeg har sart og irriteret hovedbund og bruger Neccin no. 3. Den er super god og drøj i brug
    http://www.shampooshoppen.dk/shop/neccin-82c1.html?gclid=CKDe4fihzLQCFWN2cAod1R8ApQ

• #4   3. jan 2013 Madam mim- Selv neutrals shampo uden noget som helst i giver mig kløe smiley

Tak for jeres links smiley Er pæn træt af, at bruge så mange penge på shampoo

• #5   3. jan 2013 Hvad var der i den du kunne burge? Jeg ville prøve at få fat i den gamle indholdsfortegnelse og så gå ud fra denne...

• #6   3. jan 2013 Ginne- Faktisk var det 2 forskellige fra det samme mærke. Den ene var med mandelolie.
    Det vanskelige i det er, at det er en shampoo fra Holland. Kan finde den gamle version på nettet, men det er pænt dyrt at få sendt. Desuden er løsningen ikke holdbar, da shampoen er udgået fra butikkerne.
    Men jeg er ved at blive sindssyg af alt den kløe.

• #7   3. jan 2013 Jeg tænker ikke du skal købe den gamle shampoo - Du skal bare vide hvad den indeholdt. Og så finde en shampoo med samme indhold..

• #8   3. jan 2013 Vil også sige, at problemet kan være parfume. Neutral kan jeg heller ikke tåle (ingen af deres produkter), men andre parfumefri produkter går det fint med.

• #9   3. jan 2013 Head & Shoulders er den eneste jeg kan bruge uden min hovedbund klør.

• #10   3. jan 2013 Når jeg får lidt kløe i hovedbunden så bruger jeg hundenes shampoo et par dage i træk. Deres hvidsshampoo. Så kan jeg gå et sted mellem 3 og 4 måneder igen inden næste behov måske dukker op...
    Men det er jo ikke sikkert det som virker for mig - virker for andre. Så derfor. Hvis du ved hvad der virker, så forsøg at finde noget så tæt på det produkt som muligt smiley

• #11   3. jan 2013 Lise-Lotte- Der er parfume i de 2 jeg godt kan bruge, så det kan ikke være problemet smiley

Ginne- Ved ikke lige hvor jeg skal lede smiley

Madam Mim- Nej det er da vist en af de få der ikke er prøvet endnu smiley

Jeg er blevet enig med mig selv om, at bestille den jeg ved virker hjem over nettet. Gider simpelthen ikke smide flere penge ud af vinduet på forskellige shampooer. Og hvis den så udgår helt, må jeg finde en løsning igen, når det bliver relevant smiley

Tak for links og gode råd smiley

• #12   3. jan 2013 Juhldals PSO shampoo mod kløe/irritation har hjulpet mig i mange år. Der er meget skidt i de "populære" mærker og min hovedbund var væskende og irritabel. Finrene røg hele tiden i hovedbunden og det var skruen uden ende. Jeg fandt så denne shampoo som er baseret på urter og den er bare rigtig god. De har også specialcremer til ekstrem tørre hender, hovedbundslotion osv. Det kan kun anbefales! Jeg bruger den kun ved behov, som heldigvis er sjældent. Normalt bruger jeg en shampoo fra min frisør. Den hedder Tribella. Den er der intet fikumdik ved, bortset fra at den vasker rigtig rent og derved undgår jeg at der sidder skidt og får kløen til at komme igen.

• #13   3. jan 2013 Louise- Så du bruger den når der opstår kløe? Problemet er, at jeg ikke kan finde en shampoo (andet end den tidligere omtalte), hvor jeg ikke får kløe i hårbunden. Det varierer hvor slemt det er. Det lyder som en lækker shampoo smiley

• #14   3. jan 2013 Den er virkelig lækker og er lavet til kløende og irriteret hovedbund. Juhldals produkter er naturbaseret og der er intet skidt i. Min tidligere frisør mente at det godt kunne være opstået dengang alle de smart shampooer kom på markedet: Panthene osv. De var fyldt med bla silicone og andre sager som kunne få huden til at reagere. Hun havde set flere eksempler. Nu synes jeg primært det er i stressede situationer at klløen opstår. Jeg vasker så 1 eller 2 gange og det er overstået. Dengang jeg havde store problemer brugte jeg udelukkende PSO4 shampooen. Den lugter "naturligt" altså af urter. der er bla timian i som er decinficerende. Den koster på nettet omkring 80-90 kr så den er såmen ikke så dyr. Kan ikke huske om de har den i Matas men ellers hos en helsam.
    Den er absolut et forsøg værd. læs brugsanvisningen godt og følg den:-) Held og lykke!

Kommentér på:
Anbefaling af shampoo

Annonce