2.109 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp, mere viden omkring firma Hjælp, mere viden omkring firma

Godaften

Jeg sidder og overvejer at søge et job hos er firma, som har slået en stilling op. Men jeg har hørt lidt skidt ude i krogende omkring dette firma.
Jeg går ud fra at jeg ikke må skrive firma-navnet herinde. Men jeg vil virkelig gerne vide om der er nogen der har erfaring med dette firma (løn, ansættelse, arbejdstider osv)

Må jeg skrive firma-navnet her eller skal man skrive det over PB?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, mere viden omkring firma
  • #1   14. jan 2013 Okay. Det er AM Sales & Marketing og I må meget gerne skrive til mig i en PB hvis det er smiley

• #2   14. jan 2013 Man kan ikke se hvad de sælger - min mavefornemmelse siger, man bør holde sig væk.

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.068
    #3   15. jan 2013 Jeg ville holde mig væk. En Google søgning siger det hele og så mener jeg bestemt at det er et faresignal at nettet flyder med jobannoncer dertil, og så er det svært lige umiddelbart at få et klart overblik over hvem de er, hvilket heller ikke tegner specielt godt. Det er hvad min erfaring siger mig, og jeg har beskæftiget mig med et utal af de virksomheder. Dertil kommer at fagforeninger og deslige ikke må Blacklist selv de værste af dem, så de har frit slag...

• #4   15. jan 2013 Det kommer vel an på hvordan ens situation er, har man været ledig længe så hjælper det ikke at være kræsen. Det er altid bedre at have arbejde når man søger nyt. Med mindre de har urimelig arbejds og lønvilkår, så mener jeg ikke man kan tillade sig at sortere på baggrund af 2.3. håndsviden

• #5   15. jan 2013 Jeg har nemlig også hørt at folk smutter efter 3 måneder og at de er meget urimelige omkring om arbejdstider og løn. Har endda læst at folk er gået ned med stress hos dem. Men det er jo bare hvad jeg har læst, så det kunne jo være at nogle herinde måske havde en personlig erfaring hos dem.

Jeg har gået ledig i over et år, så jeg vil gerne snart have et job. Men jeg vil gerne have et job som jeg kan beholde og som jeg ikke kan holde til længere efter 3 måneder (pga. det jeg har læst)
    Men det er rigtigt, de søger rigtig tit medarbejdere. Jeg må overveje om jeg søger jobbet.

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.068
    #6   15. jan 2013 Lars:

Det er en branche fyldt med svindel og bedrag og jeg opfatter det ikke som værende kræsen hvis man undlader at søge job sådan et sted, hvis det er det billede der tegner sig.

Hvis det var det TS frygtede, så forstår jeg da i særdeleshed godt endes spørgsmål.

• #7   15. jan 2013 Selvfølgelig kan jeg da tillade mig at finde baggrundsviden omkring firmaet, især når jeg har hørt og læst det jeg har. Jeg laver da altid en research på det firma jeg søger hos for at få mere viden omkring dem og det de laver og det var netop det jeg gjorde med AM Sales og der var det så bare der dukkede en masse dårlige ting op Google oveni.
    Og jeg er absolut ikke kræsen i hvad jeg søger.

Kommentér på:
Hjælp, mere viden omkring firma

Annonce