1.228 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

ADVARSEL TIL ALLE FORÆLDRE OG BØRN PÅ FYN !! ADVARSEL TIL ALLE FORÆLDRE OG BØRN PÅ FYN !!

Klippet fra HesteGalleri (derfor ikke mig der har oplevet det, men har lov til at dele)

ADVARSEL TIL ALLE FORÆLDRE OG BØRN PÅ FYN !!

I dag d.17/1 2013 blev min parts pige, hendes veninde og en opstalderpige herude fra os af ( de er 12,13 og 18 år - 18årige er meget lille og minder om en på 12-13 år i udseende )
Kl.ca 15:00 i eftermiddags blev de passet op af en mand i en sort Peugout 106 XR 2-døres model.
Manden beskrives som : 170-175 cm høj, alm. til kraftig bygget, havde en sort arbejdesjakke på ( muligvis af mærket Bull el. Kansas ) blå cowboybukser, han havde kort mørkt hår
virket meget venlig og smilende, han spurgte først pigerne om hvad de ledte efter, og da pigerne svaret " vi leder efter en pony som er løbet denne vej og som vi fik afvide var blevet fanget heroppe " Så spurgte manden om han skulle køre dem, men den ene svaret " nej tak, ponyens ejer kommer lige omlidt ( mig ) ..og så gik de vidre, manden holdte stille lidt, men vendte bilen og kørte atter hen til pigerne og begyndte at åbne døren til forsædets passageresæde og smilet igen venligt og spurgte dem om de nu også var HELT SIKRE på at de ikke ville med de 200-300 meter op af vejen...men igen afviste pigerne, og han blev ved og ved og ved med at spørger dem...og så spurgte han til sidst om de så i stedet for ikke havde lyst til at tage med ham med hjem og "hygge sig " imens han rørte ved sit lår og kørte hånden lidt frem og tilbage der. ...igen takket pigerne nej, og ville gå ..." bare en af jer så " spurgte han .....
Så løb tøserne vidre og han kørte sin vej i høj hastighed MOD tommerup.
Hele episoden skete på tværvejen mellem Tommerup og Brylle !!!

Episoden ER meldt til politiet, og de udtalte her til aften at der faktisk havde været andre som havde anmeldt noget i samme stil, og at beskrivelsen af manden godt kunne sammenlignes med den mand som er eftersøgt i den røde/brudoux farved bil som har haft misbrugt nogle piger.
i bla vester skærninge!

VÆR OBS PÅ JERES BØRN !!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADVARSEL TIL ALLE FORÆLDRE OG BØRN PÅ FYN !!
  • #2   17. jan 2013 sæt den på facebook hvis du har en profil .... jeg ligger den der...

• #3   17. jan 2013 Fy for dælen altså!!!
    Håber snart de klamme mænd bliver buret inde.

• #4   18. jan 2013 vedr.pædofilsager:

Jeg mener at have læst,og hørt.Når en pædofil,bliver fanget,og derefter idømt en håber jeg,stor velfortjent straf,at i en del af straffen indgår også en tvangs kastration ,enten medicinsk eller kirugisk ;;;;

hilsen
    vibeke

• #6   18. jan 2013 birgitta l

Er helt enig i din beskrivelse af pædofili.

Men,husker svagt,at der var en udsendelse i tv.og endda et interview,af en pædofil,som selv gik med til en eller anden for for neutralisering.Men,det var nok ikke en dansk reportage,nok snarere fra U.K.

åh,ja det er noget frygtelig og for normale mennesker,uforståeligt,at sådanne overgreb,forekommer tit og ofte.

Jeg går ikke ind for selvtægt,men vil gå 100% indfor tvangs neutralisering.Volden vil bestå,som du rigtigt skriver,men neutralisere man,så er der vil "kun" et problem,der skal behandles,nemlig den voldelige adfærd.

hilsen
    vibeke

• #7   18. jan 2013 Ja, det er så endnu et sted at mit indlæg bliver delt !

Dejligt med opbakning til at vidresende advarslen omkring denne mand som vi oplevet igår, det er virkelig frygteligt når man høre det som udefra kommende
    men endnu værst når man selv observere det på " tæt " holdt, og så alligevel for langt væk til at nå at kunne gribe ind, men heldigvis var pigerne så fornuftige at de sagde nej tak, til at køre med ham, selvom han kom tilbage anden gang og åbnet døren i modsatte side og ville have dem guidet ind bag i og have med hjem smiley
    Den ene var dog ved at sige ja, men den mellemste af pigerne fik heldigvis sagdt STRENGT FRA på hendes vegne!

• #8   18. jan 2013 malene 3

fint og godt de piger var så kloge,at de meldte skrapt fra.

Håber at alle andre piger og for den sags skyld,drenge,får den "lange" pegefinger,og en forældre snak,om farligheden,ved at stole,på det vi i min barndom kaldte "børnelokkere".

Ærligt,du ikke var tæt nok på,at kunne give et siglament,af fyren,jeg tænker et "fantom billed"

mange hilsner
    vibeke

• #9   19. jan 2013 malene

fint af pigerne at,de kunne et så godt signalement af fyren.
    Nu,må man så bare håbe,at "dine" 3 piger,har lært,aldrig aldrig,bare veksle et eneste ord til sådan en fyr.Ignorer,og gå bare videre.

Jeg tror såmænd ikke at der er flere "børnelokkere" i vore dage,end i min barndom.
    Men forskellen er nok,og gudskelov for det,at vi har div.medier,der rykker ud,og fortæller børn/unge hvad de skal vogte sig for.
    Men på den anden side,så er der jo alle de forfærdelige,pædofil sider,som,kan være let tilgængelige,for børn/unge,og ikke mindst,de voksne,med den fuldkommen syge sex fiksering,for børn,langt ned i alderen.
    Men,måske er jeg naiv,men også der føler jeg,politi ect...er ret gode til at "trevle" op,på tværs af landegrænser.

Tak for din tilbagemelding
    hilsen
    vibeke

• #12   21. jan 2013 Tror bestemt at politiet har endevendt hver en krumme omkring denne mand, og har fundet ud af at han intet har med dette at gøre.. Har en kvindelig veninde hvis bil er blevet undersøgt af politiet fordi den er rød.. Så de overser intet

• #13   21. jan 2013 advarsel til alle forældre ect...

pu-ha pu-ha

Nu er jeg så gået tilbage,for at se hvad jeg har skrevet d.19.jan.då.

Ved ikke om jeg er medvirkende til en "fjer og fem høns" ;;,håber af hele mit hjerte ,at jeg ikke har gjort det.

Der "sgu",undskyld sproget,svært i dag,at forholde sig neutral,og opjektiv,når sådanne historier dukker op.Der er jo nogle dumme og afsporede mænd og måske kvinder,skriver jeg ,for ikke at være køns generaliserende i dagens D.K,og det har der altid været.Også i min barndom,børnelokkere kaldes de.De var bare mere skjult,vi havde ikke de medier vi har idag,til at afsløre de obskure ting.

"en fjer og fem høns".Er måske denne historie,og jeg HÅBER det.

• #16   21. jan 2013 piske stemning op

solstråle
    Håber ikke det er mig du henviser til.

Så,hvis du vil være så venlig at,læse mit indlæg i dag kl ,15.:,og de forrige indlæg,beskylder jeg IKKE nogen bestemt mand i denne her historie,for noget som helst.
    Jeg har blot skrevet,og som andre også har gjort i denne tråd,om de tanker man gør sig,og prøver på at forstå,hvad der driver et menneske,til at begå overgreb mod mindre årige børn.

Og så vil jeg tilsidst slå fast med "syv tommers søm",at jeg er direkte imod,en hver form for selvtægt.Det være sig,fysisk som ,psykisk

vibeke .
    Men,har blot skrevet hvad jeg

• #18   22. jan 2013 solstråle

1000 tak for det

hilsen
    vibeke

Kommentér på:
ADVARSEL TIL ALLE FORÆLDRE OG BØRN PÅ FYN !!

Annonce