Lidt hjælp til aftensmaden! {{forumTopicSubject}}
Hej alle kloge hundehoveder!
Vi er nået til den sidste del af måneden, og derfor køber jeg ikke mere ind for nu, delvist pga. pengene er små (SU), og delvist fordi jeg vil tømme skabene, så intet bliver for gammelt.
Jeg hader at spilde penge.
Derfor tænkte jeg på om jeg til aftensmad ikke kunne lave noget hurtigkartoffelmos (Det i pulverform), smide det i blenderen med nogle kogte gulerødder og evt. nogle kogte broccoli, og så lave små kartoffelmoskager og dumpe dem i ovnen til de er brune?
- Kan jeg evt. tilsætte lidt stegt bacon i blandingen inden jeg sætter dem i ovnen?
Er der forresten nogen der har en god idé til at tilberede bønner? Jeg har en rodfrugtblanding, majs, ærter, vist nok også en grøntsagsblanding liggende også. Nogen idéer til det?
Jeg har 5 pakker bacon liggende ialt.
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
Du laver kartoffelmosen og putter den i ildfast fad, beklæder det med bacon og stiller det i en 200 grader varm ovn til bacon er sprødt, mums, gulerødder ville jeg rive font rå og vende dem i citronsaft med lidt sukker i, det er godt
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 331
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.412
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.468
Er det grønne bønner du har? Eller dem der skal ligges i blød og så koges (bælgfrugterne)?
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Det smager super lækkert og gør dem mindre kedelige :o)
Lidt hjælp til aftensmaden!