{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Så lykkedes det endelig. {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige dele en glæde med jer alle.
Jeg fik min dejlige hvalp hjem i søndags, og fordi det er så koldt med al den sne, har hun selvfølgelig fået et dækken. Men hun blev ved med at vælte da hun havde det på. Så jeg prøvede at tage det af udenfor også fik hun gået et par skridt også begyndte hun at pive og ville ikke gå længere. Så vi har ladet hende gøre sine ting indenfor. Men her til aften efter hun havde gået en lille tur satte hun sig sørme på jorden og gjorde sine ting, dem begge to. Så der blev rost og rost og gjort opmærksomt på at det var godt gjort. Så nu er jeg jo rigtig stolt at hende den lille. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så lykkedes det endelig.
  • #1   23. jan 2013 Tillykke med det, det er dejligt når man føler det går den rigtige vej efter at have stået og frosset

Der er en grund til at jeg altid har haft sommer hvalpe smiley

• #2   23. jan 2013 Ja tillykke med det. En god lille fest at fejre, for i er på rette vej :-)D

• #3   23. jan 2013 Tak for det begge to. Jeg var begyndt at gå lidt i panik om det ville lykkedes fordi hun kunne være ude de der max 7 minutter og i det sekundt hun kom ind satte hun sig på gulvet. smiley

• #4   24. jan 2013 Ja den kender jeg godt smiley Vi oplevede det samme forrige vinter da vi fik Bellis. Hun var også frossenpind, selvom hun er robust race. Et godt dækken eller som vi gjorde en god strikketrøje fra netto. Det gjorde tricket og det kom hurtigt. (lidt men godt udenfor, når man er lille vaps)
    Fra mennesker kender vi det også selv med at komme fra kulden til varmen. Det kan sætte gang i tissetrangen. smiley

• #5   24. jan 2013 Kalle gør det samme.. Går tur uden for og det første han gør er at gå ind og tisse.. men i morgen kom han og tiggede om at komme ud fordi han skulle af med noget.. Var SÅ stolt af ham.. Var bare ked af at jeg stod med hovedet inde under vasken og meget vådt hår, så det ikke rigtig kunne lade sig gøre smiley Nu er det tid til at lave om på morgen ritualernes rækkefølge smiley

• #6   24. jan 2013 Line - hun er en lille mops hvalp så hun er meget lille, vi købte det mindste dækken vi overhovedet kunne opdrive men det er bare alt for stort Hehe. Men ja kender godt det der med at kulden for en til at skulle tisse. smiley
    Krøll - ej det var da også ærgerligt når nu han kom og spurgte selv at det så ikke liige kunne lade sig gi' sig Hehe. smiley

• #7   24. jan 2013 Pga mopsens bygning ville jeg købe en trøje til hvalpen istedet for et dækken

• #8   24. jan 2013 TS, jeg har haft det HELT samme problem. Sne og kulde = tisse indenfor. Vi kunne stå udenfor/løbe rundt i haven i 25 min. når hun så kom ind satte hun sig lige ned på gulvet. Det går heldigvis meget bedre nu, men hun er kun 4½ måned så ikke helt renlig. Men hun har fundet ud af at hvis hun hurtig ordner sit udenfor, kommer hun ind i varmen. Der sker højest 4-5 uheld om ugen, som er MIN skyld, fordi jeg ikke for hende ud. Heldigvis er hun begyndt at pive når hun skal noget smiley
    Troede SERIØST det var total umuligt nogensinde at få hende bare lidt renlig! smiley
    Fremover vælger jeg SOMMERhvalpe smiley

• #9   24. jan 2013 Julie - tak for rådet det vil jeg så gøre.
    Vovsehundens - ej en dejlig solskins historie, vi har heller ikke haft flere pølle uheld siden i går, men hun vil stadig ikke tisse udenfor men vi håber lidt på når nu det begynder at blive varmere at så bliver det lidt nemmere. smiley tror også det skal være en sommer hvalp næste gang haha. smiley

• #10   24. jan 2013 Ja det vil det sikkert. I kan evt. rydde noget af græsplænen for sne, det hjælper ofte smiley
    Kenya lærte/lærer det bedst ved at jeg holdte hende oppe og gik gennem indkørelsen 5-7 m. og så sætter hende ned på græsset og venter og venter til hun har gjord sit smiley Det giver pote smiley

• #11   25. jan 2013 Vi bor i lejlighed så det er ikke lige til at rydde den fælles græsplæne foran blokken Hehe. smiley jeg bar også Bella et stykke væk fra opgangen også på vejen tilbage lagde hun en pølle. Men det der med tis, det er en svær en. smiley

• #12   25. jan 2013 Nej oka, ville se lidt sjovt ud smiley Håber på sneen snart smelter, men har hørt rygter om at de skulle blive liggende til Marts smiley

• #13   25. jan 2013 Til marts?! smiley ej så længe kan vi ikke vente, den må godt smelte nu Hehe. smiley

Kommentér på:
Så lykkedes det endelig.

Annonce