{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Træningspartner søges. (( Fra Næstved og/eller omegn. )) {{forumTopicSubject}}

Måske et lidt underligt sted at skrive og søge efter en at træne sammen med, men tænkte det da er forsøget værd når nu der er så mange mennesker fra rundt i hele landet herinde.

Jeg er en pige på 29, snart 30, der efter en ulykke for nogle år tilbage har et problem i form af kraftige muskelspasmer i mit skulderparti og min ryg. Jeg har fået diverse mange undersøgelser af dette problem og resultatet viser sig at der ikke er noget som helst at gøre imod det andet end hvad jeg selv gør ved det. For at få disse spasmer til at ophøre skal jeg træne mine muskler op og gøre dem stærke og solide. Træningen skal være en form for træning, der er en mere eller mindre daglig aktivitet. Jeg bor i Næstved.

Af de ting jeg skal have gang i, er aerobic, svømning, fitness/styrketræning træning, længere gåture og løbeture. Aerobic tager jeg i 20 - 30 minutter om morgenen sammen med fjernsynet og en DVD med Charlotte Bircow. Fitness/styrketræning skal jeg i gang med i Scala motionscenter. Så er der den med svømning og længere gåture og løbeture, som jeg ikke rigtigt har fået taget mig sammen til at gå i gang med, men skal i gang med. Det er her især jeg rigtig godt kunne tænke mig en at træne sammen med. At gå og løbe kan jeg godt finde værende lidt kedeligt når man er alene. Jeg har en hund, men han er en 14årig gammel knark der bor hos mine forældre ude på landet, og at tage ham ind til byen og bede ham være min træningspartner ville være ret ondt overfor ham. Regner med at anskaffe mig en hund her til sommer.

Så hvad jeg søger mere præcist? En person der godt kan lide at gå nogle gode lange ture også kan lide at løbe. Ville være godt hvis vedkommende også kan lide at svømme i svømmehallen og gider tage med mig dertil. Jeg har det okay med at træne, men jeg synes seriøst det er møg kedeligt at være mutters alene om det, hvilket er årsagen til jeg leder efter en træningspartner der har lyst til at rende rundt sammen med mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træningspartner søges. (( Fra Næstved og/eller omegn. ))
Kommentér på:
Træningspartner søges. (( Fra Næstved og/eller omegn. ))

Annonce