{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Briller. valg af brille mand/forhandler {{forumTopicSubject}}

sagen er den a min mor har et par briller(hun kan ikke bruge kontraktlinser mere så hun har altid briller på)
de er så slidte a farven er ved a falde af ,
'

jeg ved INETE om hvad briller koster . ud over jeg selvfølgelig godt ved a der er forskel på prisen på stel .

ved hun bruger på H.-3.75og V.-3.00

det har hun lige skreven nemlig.
men sagen er den a jeg så vil give hende nye briller i fødselsdagsgave .

men Hvilken forhandler kan i anbefale ?
og hvad skal jeg "regne" med a betale CA .
ved godt det kan være et vidt begreb men bare for a få en ide om hvor meget jeg skal punge ud med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Briller. valg af brille mand/forhandler
  • #1   3. feb 2013 Jeg bruger kun briller når jeg kører bil. Men jeg har købt hos Louis Nielsen og været yderst tilfreds med dem.

• #2   3. feb 2013 Ville tage hende til en optikker, da ingen optikker vil lave briller uden en syns test. Jeg er rigtig glad for Louis Nielsen, og min kæreste er også. Men prøv at høre dem hvad glas med syns prøve vil koste.

• #3   3. feb 2013 Briller til drengen hos Louis Nielsen: 1800 kr- FOR 2 PAR. Briller til drengen fra en anden brillehandler: 4900 for 1 par. Drengen mindst lige så tilfreds med brillerne fra Louis Nielsen. Nu kommer der nok 50 indlæg med hvorfor Louis Nielsen er en kvaksalver men vi ÆÆÆÆLSKER Louis Nielsen fordi han står uden for den kartel virksomhed der drives af de andre autoriserede forhandlere. Vi synes det virker helt og aldeles professionelt med øjenundersøgelse og vejledning og det hele.

• #4   4. feb 2013 ansofie
    hun skal jo osse med derned det var mere for a høre hvad jjeg skulle regne med af pris

• #6   4. feb 2013 Geser :
    forstår jeg rigtigt her ?

a hvis hun finder et stel til fx 2500 kr , så er det KUn det jeg betaler eller hvordan ?

sorry men kender intet til det , har aldrig selv haft brug for det vil bare forkæle min mor lidt

• #7   4. feb 2013 kathrine hvor ligger Hallmann henne ? smiley

• #8   4. feb 2013 hov kan da se den har en butik 5 min fra min mor smiley

• #9   4. feb 2013 jep fandt dem
    synes dog ikke det ser ud til de køre nogle tilbud

• #10   4. feb 2013 Nu er jeg så måske en af de få (ud fra hvad jer på HG skriver) der ikke bekymre mig så meget om brilleprisen, men går ud fra om butikken rent faktisk har briller som jeg syntes er fede.

Da jeg var ude og købe briller først på ugen, gik jeg fra optiker til optiker sammen med min kæreste og prøvede briller og tog billeder. Det stel jeg syntes var det absolutte fedeste og det der passede bedst til mig, fandt jeg i Hans Laursen http://www.hanslaursen.dk/
    Jeg endte med at give 3440 kr for brillerne, samt glas (jeg er nærsynet og har bygningsfejl) og refleksbehandling. Desuden føler jeg at jeg fik enormt god og professionel service og blev på ingen måde prakket noget på jeg ikke ville.

• #11   4. feb 2013 Jeg kan desværre ikke tilnytte mig den gode opbakning af Louis Nielsen. Kan være jeg bare har været uheldig. Men gjorde desværre nogle "store" fejl efter min mening ved mig.

derfor ville jeg klart anbefale Synoptik, syntes det er langt mere profesionelt, hvilket jeg syntes man skal se på når det gælder ens øjn, fremfor at se på prisen! smiley
    Hvad ang. pris, syntes jeg synoptik køre et super fint tilbud hvor der er 73% på de fleste stel, det gælder dog ikke glas!
    Måske der stadig er alders rabat, som der var da jeg købte, hvilket jeg sparede mange penge ved smiley

• #12   4. feb 2013 Jeg har sparet rigtig meget ved at handle ved Hallmann.

Jeg gav førhen mellem 3000-3500 kr. for briller alt inkl. og skulle vente på at få brillerne lavet (flere dage-1 uge) før jeg kunne hente dem og få dem med hjem.

Hos Hallmann blev det 1400 kr. alt inkl. og brillerne blev lavet med det samme ...

Kommentér på:
Briller. valg af brille mand/forhandler

Annonce