{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Brænde fra Tyskland??? {{forumTopicSubject}}

Jerg er på bar bund omkring hvad der skal betales hvis jeg bestiller brænde paller hos en dansk forhandler, som har brændet stående i Tyskland...Skal der betales et eller andet når det køres over grænsen til Danmark Told..Moms eller??
Jeg har nemlig fundet en forhandler på nettet som sælger brændetårne MEGET BILLIGT..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brænde fra Tyskland???
  • #1   15. feb 2013 Jeg følger liiiiiiiige med her.

• #4   15. feb 2013 jeg vil da også gerne vide hem der sælger billigt :_)

• #5   15. feb 2013 Du må gerne købe det i Tyskland, men et firma i Danmark må ikke sælge dig det fra Tyskland, de prøver at omgås loven ved at du køber det gennem et firma med en "afdeling" i Tyskland og du skal så selv hente det eller få en vognmand, som firmaet henviser dig til, til at hente det, den er ikke helt ren i kanten:)

• #6   15. feb 2013 Prøv at søge plus pellets...Han skal have 1275.- for palletårn med ask..Og vognmand kan bestilles ved samme lejlighed...Men han skriver så også at han ikke har ansvar for om brændet kommer frem..Det er vognamden man bestiller samtid som skal have det ansvar...Det bryder jeg mig ikke om ..Er der nogen som kender stedet, og ved at man ikke smider pengene ud af vinduet, men at m,an virkeloig får varen.????

• #7   15. feb 2013 Bodil...Netop...og jeg kan ikke lide han ikke har abnsvar for om jeg overhovedet får brændet leveret efter jeg har betalt det..

• #9   15. feb 2013 Hvis du bestiller direkte i tyskland, er der ingen problemer, der skal ikke betales told og moms, da det er et eu land, men hvordan det forholder sig, når der er et dansk mellemled ved jeg ikke.

• #10   15. feb 2013 Jeg kan se med de fragtpriser så må jeg fortsat købe mit brænde hvor jeg har gjort de før...Det kan vist ikke blive billigere...Og nej vil ikke oplyse hvor det så er...Men jeg bor jo ved en havn ik..

• #11   15. feb 2013 Lis...Det var billigt...Tak foir det.

Kommentér på:
Brænde fra Tyskland???

Annonce