{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Min fars nye hund! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Jeg håber i kan hjælpe mig.

For en uge siden hentede min far en schæfer der er 2 år gammel, og den er så sød, den er ikke rigtig opdraget, men han er ved at lære den at kende.

Men lige hele historien:
Min far er ikke ung mere, og har haft mange hunde før i tiden, men nu flytter han i rækkehus, og vil meget gerne have en hund, men en hund der kunne tisse udenfor og det, vi kigger lidt på gul og gratis, og finder den flotte schæfer på 2 år som han falder pladask for, vi ringer til dem, og de skal af med den fordi de synes det var for hårdt med 4 børn og 2 hunde.. De fortæller os at der mange der har ringet, og min far tager chancen og vil hente den, for han er bange for hvis han ikke henter den, ville han fortryde det, og så var den væk. vi kommer der op, og han gæffer lidt af os, men er mild som en sommerbrise! min far går en tur med ham, og han trækker lidt, men min far sagde det skulle han nok få styr på, hunden skal bare vide hvordan den skal gå... da vi så tager tilbage fra en lang rejse, siger min far at han er helt forelsket, men jeg skulle "desværre" passe ham dagen efter, da min farmor skulle tvangflyttes fra plejehjemmet, så han skulle pakke hendes ting ned, jeg siger okay, og jeg har selv en han-hund men de gamle ejer sagde han var god med andre hunde også.. min far kommer tidligt om dagen, og fortæller natten er gået godt, men da de var ude at gå i morges mødte de andre hunde, hvor hans hund gik helt vildt amok, og begyndte at gø, og slikke sig om munden som om han vil æde dem nærmest, men jeg fortæller min far, at han nok bare vil lege.. min fars hund møder så min hund og ryger direkte i flæsket på ham, min hund har altid været god og bare lagt sig ned og så begynder han at tisse for han bliver bange, men vi vælger at trække dem fra hinanden og går ud på en mark, hvor de kan lære hinanden at kende, men min fars hund går i flæsket på min hund igen, og så begynder min lille hund også at gå i flæsket på ham, og min hund har aldrig nogensinde gjort noget i den stil, så jeg blev bange for hvad der nu vil ske, og jeg ringede til min far, og sagde det går ikke.. det ligner en hundekamp det her..

nu tør jeg ikke lade dem møde hinanden, for er bange for hvad der vil ske, og mig og min far er rigtig tit sammen, så synes det rigtig øv jeg ikke kan tage min hund med, og min bror tør heller ikke at tage sin hund med ned til min far...

Hvad kan man gøre?


Mvh Sofie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min fars nye hund!
Kommentér på:
Min fars nye hund!

Annonce