Telenor!! /&%%¤%&#(¤/ GRRRRRRRR {{forumTopicSubject}}
Ja. De ved i DEN GRAD hvordan man skal afprøve folks tålmodighed, og min er snart ved at være brugt op med dem.
Jeg har haft dem i et godt stykke tid, og endte med at opsige mit mobil abonnement hos dem pga. for dyre regninger og dobbelt trækninger fra deres side af. Jeg har stadigvæk mit internet og min smartaftale hos dem. Jeg tilmeldte mig betalingsservice på smartaftalen igen i sidste måned. På samme tid får jeg et girokort som jeg vælger at ignorere, fordi jeg ved at den er blevet betalt. I dag får jeg så en påmindelse på dette girokort - og det på trods af, at det ALLEREDE er betalt. Jeg er simpelthen så træt af fucking telenor! (Undskyld mit sprog) Men hvis I vidste hvor meget jeg har slåsset med dem det sidste års tid! Nøøøøøj manner. Sorry, måtte bare ud med mine frustrationer! Er der andre der har telenor??
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.446
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.312
Jeg har haft Telenor i 12 år og været tilfreds med dem altid .. indtil videre. Så jeg håber at de får styr på deres problemer så det ikke generer deres kunder unødigt :o)
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.446
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.446
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
http://www.fullrate.dk/privat/mobil/
Internet og Telefoni :
http://www.fullrate.dk/privat/bredbaand/
Kender ikke så meget til deres mobil, men har været oven ud tilfreds med deres inet, Og altid vælge kampangen så er der trådløst udstyr med.
Du kan så senere SELV ændre det på deres kontrol panel online.
Betaler du 50 kr. ekstra så kan du ringe gratis til alle fastnet
Betaler du 150 kr. ekstra så kan du ringe gratis til alle fastnet og mobil
Der har aldrig været problemer med deres kundeservice.
Faktisk skiftede vi KUN fordi elselskabet ville grave fiber ind gratis og samt gratis oprettelse inde i huset.
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.446
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
De lavede en måling og fandt fejlen, opdaterede der inde fra og så kørte det 10 min efter vi havde oplevet fejlen.
Ellers har vi kunnet klare det hele her fra via deres webmodul.
Der betales med dankort det sker automatisk og så kommer der en PDF faktura i sin mail.
Vi betalte så 50kr. for at ringe gratis til fastnumre, og gik i deres webmodul, og blokerede for mobil, 90 numre og udlandsopkald så det blev en fast regning hver måned.
Altså internet abb. + 50.
Har man brug for gratis opkald til mobil bliver det så 150 i stedet for 50 og så lukker man self. kun for 90 numre og udland.
Får man brug for at ringe til en af dem låser man bare op i modulet og det tager 10 sec. og så er det ændret uanset tid på døgnet og hvad dag.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.446
jul 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 6 Emner: 162 Svar: 1.328
Men det havde hun ikk.. De nægtede og indrømme de havde lavet en fejl og havde hun en klage så måtte hun jo sende en klage..!!! tsk min veindes opdg efter at havde sendt en mail og de endelig bare var ligeglade.. hun stoppede hos dem med det samme..
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 186
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1457 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 8.595
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
Der er forskel på service medarbejder og sælger
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.446
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
Har oplevet det i en forretning hvor en ældre mand på 55-60 år skulle ha en bærbar til at tjekke mail på, sælgeren i forretningen prøvede at sælge en mellemstor arbejds laptop til 7-8000 selv om det havde været rigeligt med den billigste de havde på hylden.
Selvfølgelig gjorde jeg også manden opmærksom på dette
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.446
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
F.eks. ringede jeg til den inet shop hvor jeg havde købt mit bundkort og fortalte at den godt kunne boote med en CPU som ikke stod på listen over dem der var understøttet i den givne bios og det er de virksomheder der lever af service tit glade for, hvor sælgertypen vil vifte en væk som om de er bedrevidende og det bare er dumt ordskvaller
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1457 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 8.595
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1457 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 8.595
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
Jeg har aldrig oplevet andet end at de har gjort, hvad de kunne. Tilmelding og afmelding af produkter er gået glidende og måde de har markedsført deres produkter på overfor mig, har været respektfuld og relevant.
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.350
Vi har aldrig oplevet det som ustabilt, aldrig dårlige undskyldninger eller ventetider.....
Ikke engang der hvor jeg ringede og opsagde abb. var der nogle undskyldninger eller noget, det var kort process, det eneste vi hørte efterfølgende var vi fik en mail med en kode vi skulle indtaste hvis vi vendte tilbage som kunde og så var oprettlese, forsendelse og trådløst udstyr gratis.
Så byder lige ind med hvor jeg er bosat.
50km nord for ålborg ude på landet
Telenor!! /&%%¤%&#(¤/ GRRRRRRRR