{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Telenor!! /&%%¤%&#(¤/ GRRRRRRRR {{forumTopicSubject}}

Ja. De ved i DEN GRAD hvordan man skal afprøve folks tålmodighed, og min er snart ved at være brugt op med dem.
Jeg har haft dem i et godt stykke tid, og endte med at opsige mit mobil abonnement hos dem pga. for dyre regninger og dobbelt trækninger fra deres side af. Jeg har stadigvæk mit internet og min smartaftale hos dem. Jeg tilmeldte mig betalingsservice på smartaftalen igen i sidste måned. På samme tid får jeg et girokort som jeg vælger at ignorere, fordi jeg ved at den er blevet betalt. I dag får jeg så en påmindelse på dette girokort - og det på trods af, at det ALLEREDE er betalt. Jeg er simpelthen så træt af fucking telenor! (Undskyld mit sprog) Men hvis I vidste hvor meget jeg har slåsset med dem det sidste års tid! Nøøøøøj manner. Sorry, måtte bare ud med mine frustrationer! Er der andre der har telenor??

Er det tid til nyt mobilabonnement?
På MobilAbo.dk får du hurtigt og nemt et overblik over de bedste abonnementer til de bedste priser - find dit nye og bedste mobilabonnement her!
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telenor!! /&%%¤%&#(¤/ GRRRRRRRR
  • #1   20. feb 2013 På trods af den store sag de havde sidste år, så kan de STADIGVÆK ikke finde ud af at registrere folk ordentlig når man tilmelder sig betalingsservice, og på den måde kommer man til at betale dobbelt. Det er simpelthen for dårligt!!

• #2   20. feb 2013 Hvad kan jeg sige andet end Fullrate smiley

• #3   20. feb 2013 Det må godt nok være frustrerende

Jeg har haft Telenor i 12 år og været tilfreds med dem altid .. indtil videre. Så jeg håber at de får styr på deres problemer så det ikke generer deres kunder unødigt :o)

• #4   20. feb 2013 Sanne M: Det er virkelig frustrerende. Og når man ringer ind til kundeservice får man forskellige dårlige undskyldninger af vide. Det er først når man kontakter dem på deres facebook side, at der rent faktisk sker noget, og det synes jeg er for dårligt.

• #5   20. feb 2013 Jeg var naiv og troede at ved at samle mit internet, mobil og fastnet tlf hos Telenor, så ville det hele gå meget nemmere. Men nææh nej. Jeg oplevede at de på et tidspunkt trak 1200kr fra min konto i en måned. Kunderservice var flabede, og det var først efter mange e-mails at de gav sig og indrømmede, at de havde lavet en fejl, og at jeg havde betalt dobbelt. Og det er kun en af de få ting jeg har oplevet.

• #7   20. feb 2013 Mobil :
    http://www.fullrate.dk/privat/mobil/

Internet og Telefoni :
    http://www.fullrate.dk/privat/bredbaand/

Kender ikke så meget til deres mobil, men har været oven ud tilfreds med deres inet, Og altid vælge kampangen så er der trådløst udstyr med.
    Du kan så senere SELV ændre det på deres kontrol panel online.

Betaler du 50 kr. ekstra så kan du ringe gratis til alle fastnet
    Betaler du 150 kr. ekstra så kan du ringe gratis til alle fastnet og mobil

Der har aldrig været problemer med deres kundeservice.
    Faktisk skiftede vi KUN fordi elselskabet ville grave fiber ind gratis og samt gratis oprettelse inde i huset.

• #8   20. feb 2013 Tak Ryan F. Vil lige undersøge det. For mig er det vigtigt med et stabilt internet. Det får jeg egentlig ved Telenor. Desværre kan de bare ikke finde ud af deres regninger.

• #9   20. feb 2013 Vi havde det i 4 år og havde brug for kundeservice 1 gang, og begge gange var de åbne over for min viden, ikke det TDC agtige vi gidder kun hjælpe hvis du kobler PC direkte på nettet.

De lavede en måling og fandt fejlen, opdaterede der inde fra og så kørte det 10 min efter vi havde oplevet fejlen.

Ellers har vi kunnet klare det hele her fra via deres webmodul.

Der betales med dankort det sker automatisk og så kommer der en PDF faktura i sin mail.

Vi betalte så 50kr. for at ringe gratis til fastnumre, og gik i deres webmodul, og blokerede for mobil, 90 numre og udlandsopkald så det blev en fast regning hver måned.
    Altså internet abb. + 50.

Har man brug for gratis opkald til mobil bliver det så 150 i stedet for 50 og så lukker man self. kun for 90 numre og udland.

Får man brug for at ringe til en af dem låser man bare op i modulet og det tager 10 sec. og så er det ændret uanset tid på døgnet og hvad dag.

• #10   20. feb 2013 Jeg har aldrig oplevet andet en god service fra dem. Har haft dem jeg ved ikke hvor mange år (som cybercity) og har altid været helt tilfreds...

• #11   20. feb 2013 *CH*: Du må være ekstrem heldig så. For jeg har desværre kun oplevet trælse ting med Telenor. smiley

• #12   20. feb 2013 De er bare nogle svin jah underskyld min veninde havde også betaling service så trak de lige 2000,- kun for noget mobil bredbånd noget.. HUn ringer ind og siger hvad de har gang i ej hun skulle 1 dag have brungt ca 2000 så spørger hun hvordan de dog kan tro hun kan bruge så mange penge på engang ej det viste de kk hun havde vel dowloeded heeelt vildt eller noget det var ikk deres problem.!!

Men det havde hun ikk.. De nægtede og indrømme de havde lavet en fejl og havde hun en klage så måtte hun jo sende en klage..!!! tsk min veindes opdg efter at havde sendt en mail og de endelig bare var ligeglade.. hun stoppede hos dem med det samme..

• #13   20. feb 2013 Jeg har selv haft problemer med telenor, min telefon lukkede på daværende tidspunkt når forbruget var oppe på 400 kr og det kørte fint de første 3-4 måneder men derefter fik jeg TO gange en skyhøj regning, først på 12.000 kr og derefter på 18.000 kr, på udskriften viste det at det var alene mit forbrug for én måned (begge gangene), det er jo for sindsygt og glem det! De fik ikke deres penge.

• #14   20. feb 2013 Jeg har haft Telenor i mange år, og jeg har aldrig haft problemer. Tværtimod har jeg oplevet god kundeservice i deres Telenorbutik.

• #15   20. feb 2013 Nu skal vi lige huske at adskille butik og support

Der er forskel på service medarbejder og sælger

• #16   20. feb 2013 Ryan F: Ja tak . . . det må man sige der er ved Telenor. Fra nu af vil jeg aldrig nogensinde stole på en gadesælger. De fortæller aldrig hele sandheden. Det er min erfaring.

• #17   20. feb 2013 Sådan er det også i mange forretninger så Fona, Elgiganten og lignende for den type gælder det om at sælge det med størst avance og ikke det som kunden har brug for.

Har oplevet det i en forretning hvor en ældre mand på 55-60 år skulle ha en bærbar til at tjekke mail på, sælgeren i forretningen prøvede at sælge en mellemstor arbejds laptop til 7-8000 selv om det havde været rigeligt med den billigste de havde på hylden.

Selvfølgelig gjorde jeg også manden opmærksom på dette

• #18   20. feb 2013 Ryan F: Det var godt du hjalp den ældre mand i den retning. Det er altså forkasteligt, at sælgerne er så grådige i den retning.

• #19   20. feb 2013 Men omvendt så giver jeg også besked hvis der er noget hvis servicen er i orden.

F.eks. ringede jeg til den inet shop hvor jeg havde købt mit bundkort og fortalte at den godt kunne boote med en CPU som ikke stod på listen over dem der var understøttet i den givne bios og det er de virksomheder der lever af service tit glade for, hvor sælgertypen vil vifte en væk som om de er bedrevidende og det bare er dumt ordskvaller

• #20   20. feb 2013 Ryan, roooolig nu, jeg fortæller blot min oplevelse af Telenor.

• #21   20. feb 2013 Og jeg fortalte også bare at der er forskel på sælgere og servicemindede

• #22   20. feb 2013 Jeg har nu også talt med supporten og været udemærket tilfreds.

• #24   20. feb 2013 Faktisk er det netop supporten hos telenor (i højere grad Cybercity da det var i den tid, jeg havde brug for supporten) at jeg er tilfreds med. De har i den grad været gode at samarbejde med da jeg havde en hulens masse problemer på grund af gammelt kobber.

Jeg har aldrig oplevet andet end at de har gjort, hvad de kunne. Tilmelding og afmelding af produkter er gået glidende og måde de har markedsført deres produkter på overfor mig, har været respektfuld og relevant.

• #25   20. feb 2013 Måske det så er relevant hvor man bor ? Tænker på ustabiliteten ?
    Vi har aldrig oplevet det som ustabilt, aldrig dårlige undskyldninger eller ventetider.....

Ikke engang der hvor jeg ringede og opsagde abb. var der nogle undskyldninger eller noget, det var kort process, det eneste vi hørte efterfølgende var vi fik en mail med en kode vi skulle indtaste hvis vi vendte tilbage som kunde og så var oprettlese, forsendelse og trådløst udstyr gratis.

Så byder lige ind med hvor jeg er bosat.
    50km nord for ålborg ude på landet

Kommentér på:
Telenor!! /&%%¤%&#(¤/ GRRRRRRRR

Annonce