{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Hjemmelavet kurv - hvordan ? :) {{forumTopicSubject}}

Godaften HG !

Jeg har denne her skum madras på 140 x 200 cm liggende og tænker at jeg vil lave en hunde kurv til Kenzo af den . Men hvor kan jeg dog ikke finde ud af hvordan den skal se ud !
Så idéer modtages gerne ! smiley eventuelt billeder eller hjemmesider smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet kurv - hvordan ? :)
  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #1   20. feb 2013 Jeg lavede en kurv til Clara af en gammel skum topmadras. Jeg improviserede lidt, så jeg kan nok ikke rigtig gengive hvad jeg gjorde - men vil heller ikke anbefale det. Det tog afsindig lang tid! Resultatet blev meget fint, men jeg havde ikke betrukket den ordentligt, så der gik lige 5-6 uger før hun havde splittet den ad til atomer... smiley

Men hvis du er lidt mere håndarbejdskyndig end jeg, så har du nok bedre held, go fornøjelse. smiley

• #2   20. feb 2013 Hehe er ikke verdens bedste til at sy , men den skal jo bruges på et eller andet smiley hehe

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

#3   20. feb 2013 Jeg kan i hvert fald anbefale et betræk i kraftigt stof, og i øvrigt kraftige nåle - jeg knækkede mindst 5 .-)

profilbillede
  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

#4   20. feb 2013 En klog ville nok også have betrukket den først... smiley

• #5   20. feb 2013 Den er sku da fed ! smiley Tror dog ikke den jeg skal lave bliver ligeså avanceret smiley

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

#6   20. feb 2013 Tak, jeg var også meget stolt. En skam den fik så kort en levetid, men på den anden side, så var den jo både kurv og legetøj smiley

• #7   20. feb 2013 Blev den bidt i stykker ? normalt ødelægger vores ikke sine kurve smiley

• #8   21. feb 2013 Jeg er også ved at lave en ny kurv, det bliver en hjørne en med træramme og chrom-tremmer og så skal jeg have lavet en skum kurv indvendig i den, af sådan noget memory-foam.
    Har set de har Bævernylon i fede farver nede i stof 2000 til kun 59kr./m., så det skal jeg helt klart ha' købt et par meter af og det er let at sy i, så det kan jeg kun anbefale smiley
    Jeg skal nok sætte billeder ind når den er færdig om et par uger og go' fornøjelse med din kurv smiley
    Sådan ser min ud nu

profilbillede
  • #9   21. feb 2013 Her er Skippers kurv.
    Den er repareret mange gange for han elsker også at splitte den ad.

profilbillede
  • #10   21. feb 2013 Hehe det er da en fin kurv til skipper smiley

• #11   21. feb 2013 Hulebjørnen, ser spændende ud, glæder mig til at se resultatet :o) synes du laver fede ting! til jer der ikke har kigget, kan I kigge her i Hulebjørnens album: http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/42244-kreative_ting_o

• #12   21. feb 2013 Jevaan, du nåede ikke at få taget billede af den færdig? ligner ala en sofa, fedt ;o)

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

#13   21. feb 2013 Den var nærmest færdig da billedet blev taget. Jeg betrak den med et gammelt lagen - bævernylon havde nok holdt længere. Den dag hun fik lavet hul ind til skummet blev den flænset og høvlet i tusind små skumstumper, og lidt spist...

• #14   21. feb 2013 Den er ellers bare flot Jevaan smiley Kan godt li' formen og det at du har fundet på at bukke den sådan rundt .
    Jeg har betrukket en madras og en anden brugt hundkurv med bævernylon og det holder bare sindssygt godt. Ayla har gravet rede i den flere gange om dagen nu i snart et år,,og man kan stadig ikke se det på den smiley
    Det skal også lige tilføjes at jeg ikke har en disse forstand på at sy, men bare havde en overlocker til at stå og havde læst mig frem til at bævernylon var det stof jeg skulle bruge.
    Og jeg mener, hvis jeg er så blond på området, så må det være ret nemt at arbejde med smiley

Og tusind tak Aino smiley

• #15   22. feb 2013 Minna stof fra Ikea er også ret stærkt :o) bedst vil det nok være at betrække sådan en inden man samler den helt, sådan at betrækket sidder helt fast i de fine fold du li´som fik lavet rundt :o) også i noget stof der kan tørres af med en fugtig klud og derefter ser helt fin ud igen ;o) kan læder look ikke bruges mon? altså til hund der ikke lige gnaver i tingene hehe for det holder sådan læder look nok ikke til ;oP
    Ellers kan man vel få fat i gamle lædermøbler til næsten ingen penge også sprætte dem op for at bruge læder stykkerne, oh sådan en kurv kunne blive så fed!!

Kommentér på:
Hjemmelavet kurv - hvordan ? :)

Annonce