713 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Tak Belvedere for en dejlig dag Tak Belvedere for en dejlig dag

Vi er lige kommet hjem fra fødselsdag hos Belvedere (Bella & Belli her på HG). Forhistorien er at Belvedere flyttede ned til Izabella den 27.2.2010. Vi gjorde det af kærlighed til ham, fordi han fortjente bedre, end at være 4. hund i en flok af gårdhunde hvor udstilling og opdræt stod forrest i vores liv.

I dag var vi inviteret til kl. 11, og vi startede med at gå en dejlig tur hvor de viste hvor langt det er kommet i lydighedstræningen. Han er trods alt 8 år, men man kan sagtens lære en gammel hund nye tricks. Det fik vi bevis for.

Hjemme igen pakkede Belvedere gaverne fra os op. Jeg regner med at Izabella vil fortælle hvad han fik, det vil jeg ikke afsløre.

Så blev vi trakteret med hjemmebagte boller og hjemmelavet lagkage og varm chokolade med flødeskum og sodavand. Det var rigtig hyggeligt. Bianca var med, og hun kunne slet ikke finde ud af det, for Belvedere har en hel kurv med legetøj, og det var svært at vælge hvad hun skulle lege med. Det har hun ikke herhjemme, så det var "stort".

Vi er kommet hjem med en videofilm med lydighedstræninen og og masser af billeder, som Izabella får. Så håber jeg hun laver et fotoalbum af billeder fra hans dejlige fødselsdag. Vi er glade og blevet tanket op med "Belvedere" og vi var slet ikke i tvivl om at han kunne huske hvem vi er. For han puttede og fik masser af krammer som han plejede at få da han boede hos os.

Tusind tak begge to for en dejlig dag. Vi er stolte over at I har det så godt sammen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak Belvedere for en dejlig dag
Kommentér på:
Tak Belvedere for en dejlig dag

Annonce