1.681 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

telefon opkald fra ukendt nr telefon opkald fra ukendt nr

er 2 gange blevet ringet op af et +47 nr .... har googlet det er Norge, men kender ingen i Norge, eller nogen der er på ferie i Norge...

Nogen der ved om der er fup opkald fra +47 numre...

Første gang tog min datter den, og en sagde Hallo, jeg sagde hun skulle ligge på... anden gang havde jeg den ikke på mig kunne bare se der var kommet opkald

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  telefon opkald fra ukendt nr
  • #1   23. feb 2013 Ja har også hørt der er meget fup iøjblikket, men må indrømme jeg er nysgerrig... kunne aldrig drømme om at opgive noget som helst via telefon...

Men har lyst til at sige til dem de er idioter..... er der mennesker i den anden ende eller er det en maskine, nogen der ved det

• #2   23. feb 2013 Jeg har hørt, at de der fupnumre bliver ved og ved og ved. Har også hørt at der ikke sker noget ved at tage telefonen, men først hvis man ringer tilbage! Ved dog ikke om det er rigtigt og ville nok ikke selv turde at tage den..
    Men prøv at spørg politiet eller meld nummeret.

• #3   23. feb 2013 Hvem skal man melde nummeret til ? Politiet eller ens teleselskab

• #4   23. feb 2013 jeg læste en artikel forleden, og der var der noget med en der udtalte at de gerne ville have nummerene meldt for at kunne lukke dem .... men lagde da selvfølgelig ikke mærke til hvor eller til hvem man kunne gøre det...

• #5   23. feb 2013 Ja mener også at jeg har hørt at de gerne vil kende numrene så man kan advare mod dem osv. Jeg ville bare sende en mail eller ringe ind til politiet mandag og spørge hvad man skal gøre. Eller søge lidt på nettet?
    Men for dælen hvor er det også irriterende med sådan nogle opkald!

• #6   23. feb 2013 (link fjernet)

Ellers tror jeg TDC.dk/fupopkald

• #7   23. feb 2013 ville melde det til mit telefonselskab. Mistænker de også det er et fup nummer, kan de gå ind i systemet, og blokere for opkalde fra nummeret til alle deres kunder.

Ved ikke helt hvad der kommer ud af at henvende sig til politiet med det, med mindre det er gentagne gange og fra samme nummer..

• #8   23. feb 2013 har anmeldt det på den der TDC side... vil se om mit eget selskab Telia også har sådan en mulighed

• #9   23. feb 2013 du kan prøve at skrive tlf nr her og se om det er flere som har blevet ringet opp

http://telefonterror.no/

du kan også prøve gulesider.no om du finder nr...

• #10   24. feb 2013 har i dag fået en sms fra nummeret ... i den står der dette er mobil nr til Mats og så står der et nummer .... nu er tænker jeg om det er nogen der bare evt har fået et forkert nummer ind i deres tlf...

Så spørgsmålet er om der også kan ske ting og sager i form at konto misbrug o.lign ved at svare på en sms... for ville da gerne fortælle dem at de kommunikerer med en forkert hvis det nu er reelt nok

• #11   24. feb 2013 ok, ja prosen på sms overlever jeg nok .... men vil bare ikke falde i en eller andet fælde hvor noget kan misbruges ved at jeg svarer .... må hellere undlade.... tænker bare hvis det er nogen der er i norge om som skal have fat i nogen i dk og de har kodet bare et tal forkert og det derved er mig de kontakter istedet, det er jo lidt surt

• #12   24. feb 2013 har du sjekket evt gulesider.no 1881.no om du finder ud om det er en privatperson eller frima ?

I norge må man registrere med navn når man køber kontantkort , selfølgelig kan man be om at tlf nr ikke skal vises hvem det er osv...

• #13   25. feb 2013 Nej har ikke søgt på det

Kommentér på:
telefon opkald fra ukendt nr

Annonce