2.160 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

høns og kanariefugle høns og kanariefugle

hej
vi har talt om at få høns i haven. Jeg har et voliere i forvejen med kanariefugle i, her med et aflukket voliere også. jeg tænkte på om høns og kanariefugle kan gå sammen i voliere når vi ikke er hjemme? Når vi er hjemme skal hønsene ud og gå i haven.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  høns og kanariefugle
  • #3   23. feb 2013 man kan lukke for det indendøre voliere med låge, som skal fungere som hønsehus, og så inden fra hønsehuset bliver der udgang til haven, som også kan lukkes af smiley Så når de er i volieret, så lukkes der til haven og når de er i haven, lukkes der til kanarierne.

Det jeg synes må være det største problem, er at kanarierne smider alt deres mad på jorden, og derved vil hønsene spise deres foder.

Trine - ja det er også det vi synes kunne være hyggeligt, og så gør det heller intet at der er lidt ekstra liv smiley

• #7   23. feb 2013 Hvis man vil ha fritgående høns, skal man bare klippe det yderste af fjerne, så kan de ikke flyve.

Kommentér på:
høns og kanariefugle

Annonce