{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

HELT alene hjemme.... {{forumTopicSubject}}

Uden hund, ingen gæster eller familie rendende.....

Og nøj hvor jeg KEDER mig!
Går bare lidt rundt, ud og tager lidt mad, tilbage til sofaen, ud og tager noget mere mad, hen til computeren, henter lidt slik i skabet, tilbage til computeren igen.

Det var meningen at jeg skulle ud til en veninde og spise og så en lille bytur senere så derfor kom hunden hjem til min mor, men veninden er desværre blevet dårlig.

Så nu er jeg bare helt alene hjemme.... og hvor er her godt nok kedeligt.... og stille. Måske man skulle hente hunden hjem igen.

Kender i det? :o)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HELT alene hjemme....
Kommentér på:
HELT alene hjemme....

Annonce