{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

måske har jeg fået et gennembrud til min hund! :D {{forumTopicSubject}}

i laaaaaaang tid har Misha været en pestilens at gå tur med, hun farede frem i snoren, træk så jeg nær blev væltet omkuld! hylede og skreg af mennsker og dyr, da det var allerværst! der var ingen sjov i at lufte hende overhovedet!!! har prøvet alt det der med godbidder, masser af ros, vend om, bakke, stoppe, kontakt osv osv. når hun trak, det hjalp IKKE en prut! har overvejet specielt sele så hun ikke kunne trække, men så smiley ....

trænede plads indenfor med hende og en masse tricks, da hun jo skulle aktiveres! så det plads der, sidder bare lige i skabet! det gør det så også på tur nu! har lige været på en tur der var helt igennem fantastisk, sjov, hyggelig og lærerig for os begge 98% af tiden. de sidste 2% gik galt både pga af hende og mig, men rom blev jo ikke bygget på en dag! smiley jeg er meget godt tilfreds taget i betragtning at det før gik godt 2% af tiden og resten var møg! ... jeg kan aflede hende med en pind eller godbid når der kommer mennesker, så hun har fokus på mig og pinden! det synes hun jo er sjovt. muligt de passerende tænker shiiiiiiit når jeg hopper og danser, men hun synes det er sjovt smiley så har vi lavet søge/spor med hendes nye hundemad (som vist på billedet) det var også skiiiide sjovt synes hun. vi har trænet på gåturen, kastet pind, øvet mere på plads og jeg kunne bliver ved! smiley så reagerede hun lige på 2 børn der løb rundt og traaaak helt vildt. så stoppede jeg og der gik ikke længe før hun vendte rund og gik hen til mig, da jeg gik frem igen trak hun igen. men jeg blev ved og til sidst gik vi side om side frem igen smiley hun går i flexline så hun kan sagtens løbe rundt og snuse osv. men hun ville nu helst gå ved siden af mig.. det var bare så hyggelig og god en tur! er så glad smiley igår var det det samme 2 ture hvor det bare var sjov og spas og en hund der gør som der bliver sagt det meste af tiden. smiley

undskyld hvis det blev lidt rodet, men måtte simpelthen ud med mine gode oplevelser, da det er længe siden hun har været så lydig og det er gået så godt når vi går tur! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  måske har jeg fået et gennembrud til min hund! :D
Kommentér på:
måske har jeg fået et gennembrud til min hund! :D

Annonce