{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Bryllup, hvis du kunne vælge {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Er ved at skrive ønskeseddel til vores bryllup, og ud over penge, og nogle raadvad gryder, er vi total lost!

Hvis du nu kunne vælge noget fra en butik, (pris næsten ubegrænset), hvad ville du så købe?

Tøj, og sengetøj ønskes ikke!

Men lækkert bestik, lamper, pynt til hjemmet?
Alt er velkommen.. Vi har brug for hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllup, hvis du kunne vælge
  • #1   3. mar 2013 Hvis i mangler grill bestik (om sommeren til terrassen) kan webers anbefales.... det er en af de bedre investeringer vi har gjort.... (bliver brugt næsten konstant) og det er lidt i den pebrede ende (synes jeg)

• #2   3. mar 2013 Kæresten skal lige have set hvad han gerne vil have til Weberen (han er på arbejde)
    Men vil lige huske ham på bestik til når vi sidder ude det meste af sommeren smiley
    Tak..

• #3   3. mar 2013 Kan tilslutte mig T - jeg er også vildt glad for mit Weber bestik smiley

Hvad med udendørs krukker (nogle lidt dyre af slagsen)?

• #4   3. mar 2013 Vi sidder i samme situation. Vi ved heller ikke hvad vi skal ønske os, så vi siger penge, da vi går og drømmer om at få lavet lidt ekstra køkkenskabe osv i huset og måske ( hvis der kommer maaaaaaange penge) en overdækket terrasse/udestue, men det bliver ved drømmen.
    Uha, det at have et hus, det giver mange drømme, der desværre koster spidsen af en jetjager.

• #6   3. mar 2013 Bente, det var da en god ide, kender du til nogle gode mærker evt.?
    Kan godt lide krukker med blomster i, til haven!

H.H, vi ønsker os også penge til nyt hegn i haven, og mindre renovation af 1 sal, men synes bare der skal være lidt flere ønsker på sedlen, ser lidt tamt ud ellers smiley

• #7   3. mar 2013 Louise, havemøbler kunne være en idé, dem vi har er ikke de bedste længere..
    Det vil jeg lige huske på, måske en tearesse varmer?

• #8   3. mar 2013 Og til andre, så bor vi i vores eget hus, med både for og baghave, samt stue og 1 sal smiley

• #9   3. mar 2013 Evt nogle gode knive... EN kniv i ordentlig kvalitet koster spidsen af en jetjager, men så er det også noget der holder resten af livet smiley

Georg Jensen laver nogle ret fede sæt af ur, barometer, hygrometer og termometer til at hænge på væggen... det vær måske også en ide smiley

eller evt en fed vinreol... smiley

• #10   3. mar 2013 Jeg er selv vild med de der retro træting så som hoptimisten, Kristian Vedels fugle...både den buttede og den almindelige og Hans Bøllings ælling og and. Alle i røget eg smiley

Ellers er det en fed køkkenkniv...evt fra MAC eller Tojiro smiley

• #11   3. mar 2013 Bolia har de fedeste kuglelamper. Jeg vil så gerne have sådan to i kobber.

• #12   3. mar 2013 T kom først smiley

• #13   3. mar 2013 En lidt anderledes gave, kunne måske være et alternativt "her vogter jeg skilt"....

Man kan få mange smarte alternativer...

Vi har fx en plade af rustfrit stål med en schæfer der er skåret ud og... ja svært at forklare *GG* den er så special lavet, men har set mange fede ting rundt omkring smiley

• #14   3. mar 2013 Jeg var til et bryllup hvor de havde lavet en konto hos et rejseselskab. De fik 14 dages safari i afrika alt betalt + små gaver på dagen.

• #15   3. mar 2013 T, knive sætter jeg på til kæresten også, vi har en del knive men han er også jæger så måske han mangler nogle af de der knive der koster 1000 kr smiley - Tak !

Nå ja Georg Jensen, skal lige have set hvad der ikke alt er lavet der smiley

Linda, Tak, tror dog ikke kæresten er til de "hoptimister" eller noget i den dur, men ser lige hvad jeg kan finde online smiley De er også skrevet ned.

• #16   3. mar 2013 lad være og skriv den men gå ned i imerco eller inspiration eller begge også lav en der... det er rigtig hyggeligt... så når folk skal have ønske listen så går de bare der ind og finder den på datoen

• #17   3. mar 2013 Marianne, med den dato vi skal giftes på, finder de nok ti-tusinde vis!

• #18   3. mar 2013 Ha ha så må du overbevise ham smiley Kig evt på Illums Bolighus for inspiration...og HW Larsen for inspiration til knive smiley De findes jo i alle prisklasser og til alle formål. Mangler i evt nogle fede køkkenting...køkken maskiner, service eller sådan noget?

• #19   3. mar 2013 Julie, tak vil jeg lige se på smiley

Sarah, det er en kanon ide, men vi har 3 hunde der skal passes og det skal også lige passe med vores sammenbragte børn, så det er ikke sådan lige at få en rejse ind i det hele smiley

• #20   3. mar 2013 En lækker kælling: Nej, jeg har ikke umiddelbart nogle navne på krukker, desværre..

• #21   3. mar 2013 Må lige google lidt Bente smiley

• #22   3. mar 2013 En lækker: jamen rejseselskabet laver jo bare et gavekort på det samlede beløb til sidst og så bestemmer man selv rejsemål, dato osv. smiley Synes bare det var en super cool ide.

• #23   3. mar 2013 Ja men jeg finder ikke "bare sådan lige" nogen der vil bo her og passe vores 3 hunde (og andre dyr) ..

• #24   3. mar 2013 Ligger der en Plantorama i nærheden? Tænker i form af krukkesøgningen...og ting til krukken smiley

• #25   3. mar 2013 Vi står i samme situation. Vi har besluttet, at gå i Inspiration og tage en runde, hvor vi lader os inspirere. Så kan folk gå i en hvilken som helst Inspiration, se liste og være sikker på ikke at købe det samme, som alle andre. Dejligt for gæsterne (ikke sjovt, at give den 4. brødkniv) og dejligt for brudeparret, der ikke skal bytte alt for meget.

Men super med denne tråd til ting, der ikke lige er fra Inspiration smiley

• #26   3. mar 2013 Hejsa
    Tillykke med brylluppet smiley
    Hvis jeg snart skulle giftes ville jeg have tusindvis af ønsker.
    Bl.a. anlæg til cd'er (evt. LP'er også), havemøbler (et bord med granitbordplade), alle Kaj bojesen's figurer bl.a. aben, elefanten og så her min helt personlige ønskeliste:
    trendshop - HAY - Pinocchio tæppe Ø140 - Multi
    Bourgie Bordlampe Krystal - Kartell
    REDA spisebordsstol (4 stks)
    Muuto Crushed Bowl, large
    Penge til gardiner
    House Doctor SARI MEDIUM
    Gammel skænk i teaktræ

Håber I får en fantastisk dag 7.9.13 smiley ; ) smiley

• #27   3. mar 2013 Er der slet ikke nogen " fattige " i jeres familie ??.... Nogen der måske ville være glade for , at der var nogen billigere ting på jeres ønskeseddel.
    Det er jo ikke sikkert at dem , som ikke har så mange penge , har lyst til at give et gavekort F.eks....... men gerne vil give en gave, der ikke slår bunden ud af deres budget.....:)
    Bare en tanke...:)

Ellers tillykke med brylluppet... smiley smiley

• #28   3. mar 2013 Da vi blev gift havde vi ET stort ønske. Hjælp til en brændeovn!! Vi bor i et møgkoldt og dårligt isoleret hus. Alle, med en enkelt undtagelse, respekterede vores ønske og der kom mange sjove "indpakninger" til pengene.

• #29   3. mar 2013 Maj-britt - hvordan kan folk være sikker på de ikke køber det samme? smiley

Mht til gave ideér:
    - Brussels Havekrukker (Meget stilrene og flotte synes jeg)
    - Lechuza Krukker (Også enormt flotte)
    - Terrazzo Grandelight Fiber krukker (Også rigtig flotte)

- (link fjernet) <- De har en masse sjove og fine havefigurer hvis man er til sådan noget smiley

- Contrast (Laver vildt fede vaser/skåle/fade til indendørs)
    - Christel (Det er stjernetegnsfigurer, de er enormt flotte)
    - Rikki Tikki (Søde og dekorative Elefant figurer)

• #30   3. mar 2013 Anya&Pandapigen - "Maj-britt - hvordan kan folk være sikker på de ikke køber det samme? :o"
    Man udnævner en af gæsterne som ansvarlig for gaverne smiley Dvs. at gæsterne kan ringe til den her "gaveansvarlig" evt. en veninde eller lign. og siger hvilken gave de gerne vil give og så bliver den krydser af på listen som købt. Man kan jo også slå sig sammen til de dyre gaver smiley Men på den måde undgår man at de køber det samme.
    Jeg skal være fadder til min venindes dåb og skal være ansvarlig for gavelisten. Måske man kunne udnævne en brudepige? smiley

• #31   3. mar 2013 Anya: når en ting fra listen bliver købt i Inspiration, bliver den automatisk slettet og figurerer således ikke, når den næste gæst står i Inspiration og skal købe gave - snedigt!! smiley

• #32   3. mar 2013 Garn til at hækle stoooore ting smiley

Det er faktisk hvad jeg mest ønsker mig... Lækkert garn koster en masse hvis man skal lave sengetæppe eller plaid - men hverken hækler eller strikker man er det et ret dumt ønske hahaha smiley

Måske et stort billed fra Poul Pava (hvis i er til det farverige), ellers et fotoshoot ved feks May-Britt, hun tager SÅ smukke bryllupsbilleder / portrætter smiley

( https://www.facebook.com/fotografmgh?fref=ts )

• #33   3. mar 2013 Tak for alle input, har skrevet en del på min liste, og så må jeg lige undersøge markedet smiley

NITTIB, nu får du det til at lyde som om vi forventer gaver for flere tusind kr af hver gæst, det er ikke tilfældet, men kender flere der hellere vil give en stor.
    Og jo penge er jo noget vi ønsker os, og nogle termokrus er også på listen.

Så der er også til de "fattige" og en magrtheskål som vi også ønsker os nogle af, koster jo heller ikke 1000 kr.

• #34   3. mar 2013 Jeg ville ønske mig sådan en kitchenaid rørefidus
    http://www.imerco.dk/Default.aspx?id=6171&ProductID=100317085

• #35   3. mar 2013 Jeg har skrevet en liste til vores smiley

Knive som nævnt, fra Zwilling twin cusine.
    Weber skeer - vi har grill-bestikket, og det er det bedste nogensinde!
    Nomon OJ ur - så fedt.
    Alle køkkenredskaber fra Eva Trio.
    Piet Hein Carlsvognen.
    Weber bålfad.
    Vinkøler fra Stelton.
    Champagnekøler.
    Håndklæder fra Sødahl.
    Champagneglas.

Det var lige det jeg kunne komme i tanke om.

• #36   3. mar 2013 Tak endnu en gang, for indput smiley

Kommentér på:
Bryllup, hvis du kunne vælge

Annonce