livet burde leves omvendt???? {{forumTopicSubject}}
hørte den på arbejdet idag, men kan ikke huske den helt præcis, så hvis der er nogen der kender den, så må i gerne rette mig;-)
Livet burde leves omvendt.
Man starter med at dø, så er det overstået.
Så kommer man på plejehjem, hvor man får det bedre for hver dag der går.
Når man er frisk nok bliver man udskrevet, og får udbetalt hele sin pension.
Så arbejder man, og sparer en masse penge, som man kan bruge til at rejse og leve livet for, mens man er ung.
Så bliver man barn og kan leve ubekymret indtil man de sidste 9 mdr. lever et varmt og trygt sted med roomservice.
Tilsidst sluttes livet af i en orgasme...
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.802
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.208
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 12 Svar: 1.180
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 677
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 234 Svar: 1.425
man skulle starte med at dø og få det overstået.
Så vågner man op på et plejehjem og får det bedre for hver dag der går.
man bliver så smidt ud fordi man er for rask til at være der,hvorefter man kan gå ned til banken og hæve sin pension.
På den første arbejdsdag får man et guldur.
Så arbejder man i 40 år intil man er ung nok til at man kan nyde at trække sig tilbage fra arbejdsmarkedet.
Man drikker, fester og har sex og forbereder sig på at tage en uddannelse.
Så er man i folkeskolen.
Bliver et barn igen, leger, har ingen forpligtelser eller bekymringer - intil man er en lille baby.
De sidate 9 måneder tilbringes flydene rundt i fredfyldt luxus hvor der er centralvarme, roomservice med mere - og til allersidst forlader man denne verden i en kæmpe orgasme.
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 677
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.184
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.341
livet burde leves omvendt????