Man burde leve livet baglæns.... {{forumTopicSubject}}
Faldt over den her på face i dag og synes den er lidt sjov og tankevækkende, så den vil jeg da lige dele med jer
"Livet burde leves baglæns. Starte med at dø. Vågne op på et plejehjem, blive smidt ud fordi man er for rask, for så at gå ned og hæve sin pension. Så arbejde i 40 år og trække sig tilbage fra arbejdsmarked for at drikke, feste, have sex og forberede sig på udddannelse. Så i folkeskole, blive barn, lege, ingen forpligtelser have, indtil man er en baby. Så 9 måneder i flydende luksus med centralvarme og roomservice og til sidst forlade denne verden i en orgasme!"
Håber i fik et lille smil på læben, på en trist grå dag
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.774
livet leves forlæns, men forstås baglæns :o)
Man burde leve livet baglæns....