{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Man burde leve livet baglæns.... {{forumTopicSubject}}

Faldt over den her på face i dag og synes den er lidt sjov og tankevækkende, så den vil jeg da lige dele med jer smiley

"Livet burde leves baglæns. Starte med at dø. Vågne op på et plejehjem, blive smidt ud fordi man er for rask, for så at gå ned og hæve sin pension. Så arbejde i 40 år og trække sig tilbage fra arbejdsmarked for at drikke, feste, have sex og forberede sig på udddannelse. Så i folkeskole, blive barn, lege, ingen forpligtelser have, indtil man er en baby. Så 9 måneder i flydende luksus med centralvarme og roomservice og til sidst forlade denne verden i en orgasme!"

Håber i fik et lille smil på læben, på en trist grå dag smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Man burde leve livet baglæns....
Kommentér på:
Man burde leve livet baglæns....

Annonce