{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.439 visninger | Oprettet:

Det burde ikke være muligt ! {{forumTopicSubject}}

Det kan klø på en arm, det kan klø på næsen, det kan klø på en tå - ja det kan klø alle steder udvendigt på kroppen = steder man kan nå med en finger eller en kløpind.
Men det klør jo aldrig indvendigt - ja altså lige med undtaget den "søde kløe" smiley Men det er jo ikke lige sådan at tyktarmen klør, milten eller den ene nyre. Det er jo heller ikke muligt at klø sig indvendigt og derfor kløer det aldrig.

Og lige præcis derfor, har jeg meget svært ved at forstå, hvorfor filan det kan/skal klø i mellemøret. Kender I ikke det, at det bare kløer inde i øret, men det er inde i mellemøret, hvor man ikke har en jordisk chance for at kunne komme til, altså lige medmindre man vil sprænge sin trommehinde for at nå derind, men det er vist ikke særlig rart eller sund.

Det burde simpelthen være umuligt at det skulle klø et sted hvor man bare ikke har mulighed for at kunne klø sig.

Egentlig en værre sluddertråd, men jeg bliver bare vanvittig når det kløer i mit indre øre og jeg intet kan gøre ved det. Det burde ikke være muligt !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det burde ikke være muligt !
Kommentér på:
Det burde ikke være muligt !

Annonce