{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  X faktor
  • #1   15. mar 2013 I mine øjne er der simpelthen snydt med stemme-optællingerne, for at hver dommer ville blive repræsenteret i Boxen.
    Amanda skulle have været videre og Wasteland stemt ud.
    Jeg synes det er ikke mindre end en skandale !

• #2   15. mar 2013 jeg synes det skulle have været Chresten ... han synger måske spændende men han kan kun synge på en måde, og har hele tiden det samme scene udtryk...

generelt synes jeg programmet er hamrende kedeligt i år, og de sange blakmann vælger er for fisede og fornemme til at have en bred underholdnings værdi til folket en fredag aften... det er ikke en koncert man vil have men god underholdning....

• #3   15. mar 2013 Enig Anne, Wasteland kan bare ikke synge, de skulle have været ude for længst. Amanda kan synge, så kan man være uenig i sangvalget.

• #5   15. mar 2013 Om jeg begriber, hvad Wasteland laver der..
    Det fortæller en hel del om, hvem der mest aktivt smider sms'er afsted til det program der...

• #6   15. mar 2013 Er så rørende enig med Anne R

Fatter Nada af, at Amanda er ude. Hun var den eneste der kunne synge i det program...

• #7   15. mar 2013 ...Også enig med CH der smiley

• #8   15. mar 2013 Drengene skulle have været ude

• #9   15. mar 2013 Det så faktisk også ud som om Amanda var fuldstændig uforstående. Det så ud som om det ramte hende hårdt at hun var stemt ude.

• #10   15. mar 2013 Jeg synes den rette røg ud. Hun var svagest i dag.
    Men det overrasker godt nok, for hun var stærkest de andre gange.
    Hendes lyd var bare for irriterende for mig.

• #11   15. mar 2013 Amanda var ikke den svageste i dag !
    Hendes første sang var god. Men Blachmann's valg af sang nr. 2 var ikke noget heldigt valg.

• #12   15. mar 2013 Amanda er den eneste der kan synge programmet er simpelthen en skandale i år og et par røvkedelige dommere

• #13   15. mar 2013 jeg er simpelthen så skuffet over at amanda røg ud. wasteland skulle have været blevet stemt ud for længst, men anne mente jo absolut at danmark har brug for et boyband.... gu har vi da ej! og især ikke når de ikke engang kan synge...

• #14   15. mar 2013 Amanda var dårligst i dag. Wasteland reddede deres plads ved deres anden sang - ikke at de gjorde det specielt godt. Jeg syntes det er et helt korrekt valg der er blevet taget, hvis man tænker på KUN i dag. Ellers har Amanda fortjent det mere end Wasteland. Jeg tvivler på at de har snydt med stemmerne smiley

En anden snak er, at jeg syntes de er blevet ringere og ringere for hvert år der er gået.. Jeg syntes ikke der er noget der får en til at tænke 'WOW' som der var selv tilbage fra sidste års x factor..

• #17   15. mar 2013 synes nu det er rigtigt at DK kunne bruge et boyband ... men det skal være et med talent og evne...

synes generelt sang valgene har været kedelige i år..

og ja, der er simpelthen ikke talent masse i DK til sådan et program hvert år ... så man ødelægger faktisk programmet på den måde...

og så annoncerer de at der kommer igen næste år, da de mener de har seere nok ... øh ja det er så måske fordi programmer på den tid fredag aften også på de andre kanaler er så dårlige ... så kan man lige klare at sten X faktor for der behøver man kun at lytte så man kan sidde med computeren samtidigt ... det er sgutte fordi det er godt .... burde holde minimum 2 års pause...

• #18   15. mar 2013 Jeg får svip af Annes evindelige åndssvage bemærkninger om, at hun ikke kan (eller kan) mærke den optrædende.

Wasteland kan simpelthen ikke synge - ikke én af dem.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #19   15. mar 2013 Nu er det jo ikke kun om at synge.Amanda kan synge,men de sange hun fik var ikke gode og jeg syntes hun var kedelig.Så længe der ikke er beviser for at der er snydt,kan jeg ikke se hvor skandalen er.

• #20   16. mar 2013 meget afhænger jo af smag og behag .... jeg synes ikke drengene er særligt dygtige, men jeg synes faktisk godt de kan synge, som med alle de andre det afhænger af hvad de får at synge..

Karoline synger også mega falsk flere gange...

og så forstår jeg ikke hvorfor det er nødvendigt at kalde nogen for "aber"

• #21   16. mar 2013 Jeg synes ikke Stephanie skulle have været røget ud sidste fredag. I mine øjne var hun den eneste der kunne synge i hele programmet i år! Jeg synes Amanda, Karoline og Kresten alle tre lyder helt ad helvede til og er dybt uenig i nærmest alle sangvalg. Så jeg stiller mig op alene og hepper på Wasteland. Men uanset, så sker der jo ik en skid ved at vinde her i Danmark. Hvor mange af dem der har vundet i de sidste par år, har vi hørt noget til efterfølgende?? Det er så uendeligt ligegyldigt hvem der vinder, jo!

• #23   16. mar 2013 Her i tråden virker jeg nu alene.. smiley

Kommentér på:
X faktor

Annonce