{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Gys før sengetid {{forumTopicSubject}}

Hvornår lærer jeg det??? Det er en dårlig ide, at se gys før sengetid! Har siddet og set en del afsnit af: "A Haunting" de sidste par timer. . . nu har jeg skiftet over til: "Touched by an Angel", loller som er totalt det modsatte. Jeg er bare for nysgerrig til tider, til at lade være med at se den slags med hauntings osv. Er der andre derude som også har det sådan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gys før sengetid
  • #1   15. mar 2013 Kender det godt smiley det er træls!

• #2   15. mar 2013 He he ja.... og det er nogle spændende afsnit. Det er lidt a la den danske serie: "Ånderne vender tilbage" bare med nogle lidt mere grumme ånder, så at sige smiley

• Emma W
    Emma W Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 10
    #3   15. mar 2013 Ja. Fortryder det altid bagefter jeg har set det.

• #4   16. mar 2013 Jeg er jordens største kylling når det kommer til gyserfilm men de der ånde-programmer syns jeg er alt for fede og er ked af jeg ikke kan se dem her! smiley

• #5   16. mar 2013 Jeg trorjo så ikke det mindste på ånder og den slags, så lige den type gys har jeg ingen problemer med at se før sengetid.

Ja faktisk er inden sengetid ikke et problem for mig, uanset hvad jeg ser. Men jeg lufter meget ofte hund i skoven, osse her på den sidste aftentur i mørke med en lommelygte i hånden, og alt efter hvad man lige har set, kan det godt være lidt creepy smiley
    -men åndefilm er ikke et problem, mere de der creepy, skumle film hvor man bliver lidt halvparanoid og forventer en øksemorder omkring hver gadehjørne hehe

• #7   16. mar 2013 Det lyder som et spændende hus Isabelle m smiley :) Hvad sker der der?

• #8   16. mar 2013 Det gjorde jeg heller ikke, før end jeg så en Michelle. Har så senere boet i et hus, hvor der skete nogle absolut uforklarlige ting, så jo.. jeg tror på ånder smiley

• #9   16. mar 2013 Jeg har også selv haft oplevelser hvilket er den primære grund til at jeg tror på det. Med nogle ting tror jeg man skal opleve det før man kan tro på det.

• #10   16. mar 2013 Anne P Tror også, det er svært at forholde sig til det, hvis man ikke selv har oplevet noget. smiley

• #12   16. mar 2013 Ja, jeg har dog altid været nysgerrig indenfor dette område, men selve troen på det begyndte først i 2009, da jeg fra det tidspunkt af oplevede flere ting

• #13   16. mar 2013 Hold da op Isabelle m. . . . det er da vildt med de ting der sker der. Personlig ville jeg ikke være tryg ved at bo sådan et sted, og opsøge nogen der kunne hjælpe med at få stedet "renset" så at sige smiley :)

• #15   16. mar 2013 Det tidligere sted jeg boede, oplevede jeg også at ting forsvandt. F.eks. min fjernbetjening forsvandt i 14 dage, og det var lige op til opgave skrivning. Men da jeg var færdig, ville jeg altså gerne se fjernsyn, og jeg ledte og ledte. Aftenen før den dukkede op rystede jeg dyne og hovedpude for at se om det var der, og der var ingenting der faldt ud. Om morgenen da jeg vågnede, kunne jeg mærke at jeg lå ovenpå noget, og der lå fjernbetjeningen gemt halvt under puden.....! Hmmm...... smiley

• #16   16. mar 2013 Isabelle , Anne og andre som ånderne gemmer ting for.
    Har i prøvet at spørge efter jeres gemte ting? Simpelthen sige højt at I altså har brug for det nu, så om ånden godt vil være rar at lægge det tilbage.

Selv har jeg ikke oplevet noget konkret, men tror alligevel på ånder.
    Og jeg har flere gange fundet mine ting kort efter jeg har spurgt om dem

• #17   16. mar 2013 Nej jeg har ikke prøvet at spørge efter dem. Men da jeg havde min sidste hund (Buller) opdagede jeg at han prøvede på at fortælle mig hvor tingene var. I starten troede jeg bare, at han var utålmodig, for tit blev tingene væk - lige inden vi skulle og gå tur. Han stod og logrede med halen, kom med et særligt bjæf, og den ene pote løftet. Jeg begyndte at lede i nærheden af hvor han var, og der begyndte jeg at finde tingene. En dag var jeg rigtig frustreret, fordi jeg havde travlt, og jeg kunne ikke finde mine nøgler. Så jeg spurgte Buller: Kan du hjælpe med at finde mine nøgler?? Fluks efter, gik han hen til en stol og prikkede til den med poten. Først kunne jeg kun se noget papir ligge der, men da jeg løftede papiret, lå nøglerne der smiley :) Så Buller var meget manglet efter han måtte til hundehimlen. smiley

• #19   16. mar 2013 He he ja Isabelle m smiley Og så var det ikke noget jeg lærte ham, det var noget der kom helt af sig selv. smiley

• #20   16. mar 2013 Vi så "while she was out" i går, og jeg ved at jeg ikke skal se sådan noget om aftenen, men jeg gør det alligevel. Og det endte som sædvanligt i mareridt. Men jeg kan ikke lade være. Jo måske hvis jeg skulle sove alene.

• #21   16. mar 2013 Hos os skiftede TV'et selv kanaler. En gang, jeg så noget, der var virkelig interessant, skiftede det også. "Hey, skift lige tilbage, jeg ser det der" røg det ud af munden på mig. Og så skiftede det tilbage til den kanal, jeg var på.

• #22   16. mar 2013 Da jeg boede hjemme, og fik det store værelse efter min 2. bror var flyttet hjemmefra, oplevede jeg nogle forskellige ting der. Fjernsynet blev ved med at gå ud af sig selv, og jeg tjekkede flere gange, at ledninger osv. var sat rigtig i. Lyset ude i gangen flimrede tit, og en aften, da jeg var ved at lægge mig til at sove, kom der pludselig en meget kold energistrøm farende lige foran mit hoved. Der blev jeg bange, og styrtede nedenunder i stuen for at sove. Skulle hvert fald ikke sove i mit eget værelse. Min familie tror ikke på den slags, så de bortforklarede det hele tiden, hvilket var lidt irriterende. Men som jeg blev ældre, kom der mere ro på.

• #24   16. mar 2013 Jeg tror og ser selv ånder...
    Jeg elsker gysere og ser dem gerne sent og alene sover som en drøm... smiley
    Har snart været igennem alle gysere med spøgelser... Og nogen af dem der er bedst er dem der er autentiske... smiley

• #25   16. mar 2013 Isabelle -det tror jeg nu ikke jeg ville. Jeg har mere end en gang fået den bemærkning, men selvom jeg da flere gange har været steder hvor der angiveligt er "noget", så bemærker jeg det altså ikke. HVIS der nu alligevel findes ånder, så er jeg åbenbart ikke i stand til at mærke dem eller hvad man nu måtte kalde det.

Generelt er jeg vidst ret jordnær og tror ikke på hverken ånder, telepati, clairvoyance og hvad man nu ellers kan købe sig til af ydelser.
    Min første hunds gamle ejer kunne angiveligt heale og ville da osse fjernheale Møffe da hun kom galt afsted mens jeg havde hende -jeg bemærkede nu ingen ændringer what so ever.

• #27   16. mar 2013 Så for første gang ''A Bag of Bones'' i går aftes.. Men den endte jo godt og jeg sov uden at Hannibal Lector hev mig i storetåen igen smiley

Der er bare ikke særlig mange gyser der er uhyggelige synes jeg, Stephen King's IT er en klassiker !

• #28   16. mar 2013 Er enig Fredsfyldt.... ser heller ikke gysere som sådan, men de der serier som ånderne vender tilbage, eller den nuværende jeg har gang i: A haunting smiley Dem der har ånder med i smiley

• #29   16. mar 2013 Isabelle -min hukommele er sgu for dårlig til at bemærke om ting bliver flyttet smiley

Men generelt er jeg nok bare typen der finder en mere jordnær forklaring end lige ånde når den slags sker.

Det er ikke fordi jeg nægter at tror at der kan være mere end det øjet ser, men lige netop det der md at døde folk render rundt og gør... ja hvadend folk nu mener de gør, finder jeg helt absurd. Hvad skulle de dog gøre det for.

Jeg har intet problem med at andre tror på den slags, jeg gør bare ikke, og kan heller ikke forestille mig nogen situation hvor det vil ændre sig.

• #30   18. mar 2013 A haunting er en ok serie smiley
    Men Paranormal Witness slår den altså, jeg kan ikke længere høre ''Twinkle twinkle little star'' ude at hårene rejser sig.. Brr !

• #31   18. mar 2013 *Fredsfyldt*: Den skal jeg da vidst have tjekket ud smiley Hvordan er den i forhold til A Haunting? Er den meget anderledes?

• #32   18. mar 2013 Vil sige at den går dybere ind under huden.. Det er gengivet ret godt og man skal bestemt ikke se den en sen aften alene.. Det kom jeg til - IKKE en god ide !

Og det er ikke kun ''ånder'' som sådan det handler om.. Men man skal se det smiley

• #33   18. mar 2013 Tak for tippet smiley :) Den vil jeg prøve at støve op smiley

• #34   18. mar 2013 Er igang med at se paranormal witness den er da ret god. smiley

• #35   18. mar 2013 Hvor finder I den henne?? smiley

• #36   18. mar 2013 Anne

Streamer du? Har et par sider jeg kan sende i en PB smiley

• #37   18. mar 2013 *Fredsfyldt*: Ja, når jeg kan så gør jeg smiley Du må meget gerne sende dem i en PB smiley :)

• #38   18. mar 2013 Så er den sendt smiley

Så vidt jeg husker så sender tv3 dem for tiden smiley

• #39   18. mar 2013 *Fredsfyldt*: Tusind tak smiley :) De er modtaget smiley :)

• #40   18. mar 2013 Det er tv3 Puls der sender dem... smiley

Kommentér på:
Gys før sengetid

Annonce