{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Kedelig? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, kan en hund godt blive træt af sin tørkost?
Min hund fik ny foder for ca. 2 måneder siden, fordi den ikke rigtig ville spise det gamle mere.
Til at starte med spiste han løs, hver gang vi hældte det op blev det spist næsten med det samme. Men nu ca. 2 måneder efter han fik ny foder, er han igen begyndt at lade det stå hele dagen... Kan en hund godt blive træt af tørkosten? Og hvad kan man gøre for at gøre det mere spændene? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kedelig?
  • #2   18. mar 2013 Ok smiley altså han plejer at få blandet lidt af vores rester i sin mad om aftnen, men han er rigtig god til nærmest at slikke det gode af, og spytte tørkosten ud smiley men vil lige prøve med tun på dåse, og se om det fungere bedre smiley
    Problemet er, at han har meget sart mave, så det er meget svært at skifte mad på ham smiley så, det er noget vi er meget forsigtige med smiley

• #3   18. mar 2013 Derfor jeg er en bisse , og skifter foder hver gang vi løber tør smiley

Men ud over det hælder jeg aaalt muligt over, yogurt, leverpostej, tun, torskerogn osv smiley

• #4   18. mar 2013 Ps. I hvilken alder ville i starte med kun og fodre 1 gang om dagen :)?
    Og mange tak for hjælpen smiley

• #5   18. mar 2013 Ok smiley mange tak, det er bare vildt at der kun er gået 2 måneder og så er han træt af det allerede smiley

• #7   18. mar 2013 Hehe ikke særligt længe :), men tænkte bare, at når han fik rester i tørkosten til aftensmad var det ikke så slemt, men vi må i gang med tun i olie(hvis maven godtaget det) så får han også så pæn en pels!! smiley

• #9   18. mar 2013 Måske hunden i bund og grund er mæt og får for store portioner?

• #11   18. mar 2013 Pia, det har jeg en mistanke om, at det ofte er smiley

• #12   18. mar 2013 CH- det er bare det at den ikke engang spiser halvdelen af hvad der står i vejledningen at den skal have, så den får jo ikke nærring nok, hvis ikke jeg får den til at spise mere smiley men vil prøve at blande den med nogle flere forskellige ting smiley

• #14   23. mar 2013 Ok smiley mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Kedelig?

Annonce