386 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Oversættelse Oversættelse

Nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette til engelsk? Det skal sendes til et firma i USA og derfor være nogenlunde forståeligt *GG*

Jeg henvender mig til dem da jeg på min kontoudskrift fra min bank kan se at mit betalingkort er blevet brugt til at handle hos dem. Jeg gør opmærksom på, at jeg intet har købt eller bestilt hos dem, og beder dem venligst tilbageføre mit tilgodehavende. Venligst bekræft, at I har læst dette.

Mvh. Lone Larsen

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oversættelse
  • #2   19. mar 2013 Hvis dit kort er misbrugt, så skal du spærre det omgående og kontakte din bank og gøre indsigelse mod beløbet med det samme.

Ellers risikere du bare der bliver hævet langt mere på det

• #3   19. mar 2013 Det er allerede gjort. Egen bank sagde der selv skulle tages kontakt til firmaet, for at nets kunne tilbageføre beløbet.

• #4   19. mar 2013 Sjovt så forskelligt det er er, jeg gjorde indsigelse og lavede politianmeldelse, så tog banken sig af resten....

• #5   19. mar 2013 Jeg vil også mene at det er enten banken der har udstedt dit kort eller betalingsplatformen som skal ind og tilbagetrække beløbet. Jeg har engang stået med en "kunde" hvis kort var blevet misbrugt og der skulle jeg intet gøre ud over at bide i det sure æble (jeg havde sendt varen afsted).

Jeg havde ingen kontakt med "kunden" - blev underrettet af betalingsplatformen og det var det.

Kommentér på:
Oversættelse

Annonce