{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Fremtids drøm - den skøre hunde-dame? {{forumTopicSubject}}

Jeg tror at alle har på et tidspunkt i deres liv, mens de var unge haft en forhåbning, forestilling, om hvordan deres liv, eller håber hvordan deres liv kommer til at blive når de bliver ældre...

Jeg ved i hvert fald min! xD Hvis jeg ikke ender som en skør familie mor med børn og mand, så bliver jeg hende den skøre hunde-dame på vejen, med tons vis af hunde! Specielt mynder hæhæ! smiley

Hvad med jer? smiley

(Og nu hvor jeg tænker over det, så bliver jeg nok alligevel hende den skøre hundedame xD om jeg så får børn eller ej... det er nok bare antallet af hunde der bliver ændret lidt, hvad angår om de er børn eller ej x3 )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremtids drøm - den skøre hunde-dame?
  • #1   25. mar 2013 tja, det bliver nok ikke i dette liv ... men i det næste, det bliver på landet, med mange dyr og specielt mange hunde... håber jeg ...

• #2   25. mar 2013 Jaeh, hvis jeg havde råd, som iøvrigt er en del af min skøre fremtidsdrøm, selvom jeg dog tvivler på den ender sådan smiley

Vil godt vinde i lotto, og så skal jeg have den store gård hvor jeg skal avle heste/ponyer og have en masse forskellige hunde xD

• #3   25. mar 2013 Oh ja, heste og hunde, så kan livet da ikke blive bedre! xD Ja, desværre er det ofte, og næsten altid, pengene der styrer hvad der sker med ens liv D: Jeg må lave et J.K Rowling kup med mine historier, så kan jeg leve det søde skøre-dame-med- de-mange-hunde-liv xD

• #4   25. mar 2013 Jaaa... Det kan nåes endnu for mig , ved bare ikke hvordan det lige skulle lade sig gøre med økonomi men ;

En stor gård, gerne med 3 hovedhuse og en lade af en art, en stor gårdsplads med en røg bøg i midten og en gynge ned fra...
    I den ene længe skal min søster bo sammen med min mor - og male ting og sager til vores gårdbutik, strikke , hækle, sy osv -
    I den anden skal mig og Kenneth bo med vores X antal børn og XX antal hunde og katte smiley - jeg skal have et lille træværksted hvor jeg kan lave ting til gårdbutikken og ude bag i have en lille nyttehave hvor vi sammen kan lave frugter og grønsager til marmelade og lign vi kan sælge.
    I den 3. Længe kan svigermor + ? - bo, med alle hendes hunde, slanger, fisk, frøer og katte smiley - hun kan bare nyde livet og hunse lidt med os andre smiley

Og ellers skal vi have nogle høns, et stykke land med indretning til firben og slanger, en foderplads til rovfugle osv osv...

Jo jo , det er planlagt men mindre kan også gøre det - jeg er nu ret lykkelig ligemeget hvor jeg er, bare jeg har min dejlige familie !!! smiley

• #5   25. mar 2013 Rød bøg ;)...

• #6   25. mar 2013 Det lyder dejligt og stort! Jeg er egentlig også ret ligeglad hvor jeg befinder mig, så længe jeg kan have dem jeg holder af, i nærheden eller ved mig!

• #7   25. mar 2013 Meget detaljeret f&z smiley

Men ja jeg er nu også ude i noget med den meget store gård smiley
    Dog behøver min svigermor bestemt ikke være i nærheden! haha

Store heste stalde, ridehus (allerede der røg de første 2-4 mio xD) .. Suk jeg skal godt nok blive rig smiley
    Også gerne en masse så man er nogenlunde selvforsynende, dog minus køer, da jeg er sygt bange for dem !

• #8   25. mar 2013 Hahaha, så skal du da ikke leve på landet? Der vrimler det med køer!
    Hos min mor er vi omgivet AF køer! xD På alle sider, leder og kanter xD

• #9   25. mar 2013 Heheh åh jeg ville ikke have noget imod at bo med svigermor, så længe der var klare regler omkring hvornår vi kom ind til hinanden smiley - tror jeg så også at svigermor gerne ville have smiley

Hov, og vi skulle nok have en AG bane i baghaven så vi kunne træne det selv og have hold ude smiley det kunne være hyggeligt... Evt en hundesvømmehal i laden smiley hehe

• #10   25. mar 2013 Jeg havde en barndomsdrøm, som jeg er godt i gang med at udleve:)
    Drømmeuddannelsen har jeg om 10 mdr, bor i lækkert hus i en lille landsby, har en mand og vi har planer om børn når jeg får job smiley ja og økonomien er god smiley det er bare skønt smiley

• #11   25. mar 2013 Det lyder helt fantastisk Hullubullu! smiley

• #12   25. mar 2013 jeps, jeg bliver nok også skør hundedame - børn skal jeg ikke have. men jeg har tre heste og halvanden hund (den ene hund er en familie-dele-hund). Og ja, det bliver nok også mynder der kommer flere af. Enten borzoi eller saluki.

• #13   25. mar 2013 Ja, jeg skal også bare have mynder! Ih altså! Kan ikke få nok af dem! :3
    Hvad angår børn, så må jeg indrømme jeg er lidt splittet hvad angår det. Nu er jeg så også kun 19, så det bliver ikke lige her og nu, men på den ene side vil jeg gerne, og på den anden side kunne jeg ikke være mere ligeglad xD Så længe jeg bare har mine hunde! :3 og må indrømme at selvom jeg har Dex nu, og han bliver et 1 til August, så er tankerne altså om nr. 2 hund her... selvom jeg ved jeg skal vente, så kan jeg ikke lade vær med at kigge. Er van til mange hunde, og jo flere jo bedre, sådan har jeg det lidt! SÅ den skøre hundedame er klart mit kommende jeg haha xD

• #14   26. mar 2013 Jeg er så på vej til den blive den skøre hundedame - nu er jeg i hvert fald flyttet på landet, nu skal jeg bare have nogle flere hunde smiley Jeg tror aldrig, jeg kommer til at bo i en by igen, ikke hvis jeg selv kan vælge i hvert fald - jeg nyder hver dag herude i min landidyl smiley

• #15   26. mar 2013 Jeg bor også kun i Brøndby øster fordi jeg er i gang med at læse, og der er den store hunde område til min hund, ellers skal jeg heller ikke bo inde i byen. Største delen af mit liv har jeg levet ude på landet, og jeg vender nok tilbage, efter jeg har fået lidt andre omgivelser for en stund, men så længe jeg bare har områder til min hund tæt på, så er jeg tilfreds!

Der er meget stor forskel på hvor jeg befinder mig, og hvad jeg laver med min hund. Turene osv, og nu snakker jeg ikke bare om omgivelserne. Min mor bor ude hvor kragerne er for længst faldet døde om, og der køre folk fandme så stærkt fordi det er en landevej, at jeg aldrig ville gå en tur med min hund der - da vi ville blive nød til at gå i rabatten, og det tør jeg ikke! MEN hos min far er omgivelserne i et villakvarter, med stor hundeskov og park lige overfor, med en vej imellem, og her må jeg indrømme at jeg giver min hund de behov den har brug for, fordi jeg kan gå de ture, jeg normalt ikke helt kan give min hund hver dag, hos min mor...

• #16   26. mar 2013 Bente - åååh der er også bare kæmpe forskel !!

I lejligheden her kan jeg ikke høre vinden i træerne, fuglene der pipper eller lign - savner det voldsomt meget og kan mærke at mit behov for bare at sidde i naturen er større fordi eg føler mig lukket inde her smiley

Glæder mig godt nok til at føde så jeg kan komme ordenligt ud igen med barnevogn og hund og lytte til natur !!!

• #17   26. mar 2013 F & Z: Selv om det har været træls, at det har blæst så meget den sidste tid, så har det været totalt hyggeligt at ligge i sin seng om aftenen og høre vinden i mine store træer bagest på grunden, vågne hver morgen til fuglesang - ja, selv naboens hane synes jeg er hyggelig, når han galer op om morgenen smiley At kigge ud af mit køkkenvindue og bare kigge ud på marken gennem mine træer, alle de hundredevis af fugle, der er her. Dyrespor overalt i sneen - vi har 7 rådyr, der går hver morgen lige nedenfor mit hus - dog på den anden side af vores lille vej. Fasaner der nærmest fiser ud mellem benene af os, når vi går tur osv.osv. Min nabo havde dådyr lige uden for sin have sidste sommer - på den mark, der er mellem hans gård og mit hus smiley Jeg er bare SÅ glad for at være flyttet herud, det er LIGE mig smiley

Jeg forstår godt, du savner det, og glæder dig til at tage junior og hund med ud i naturen. Han skal nok blive et rigtigt lille naturbarn som dig smiley

Siw: Der er også en vej her (kragerne når heller ikke herud), hvor bilisterne tydeligvis er ret ligeglade med færdselsloven, men jeg bor ved en mark, som fører ud til en anden vej, hvor der stort set aldrig er trafik. I dag fx gik jeg omkring 5 km på den vej - jeg mødte én traktor - det var alt smiley

• #18   26. mar 2013 Det er meget lækkert, og min mor er også omgivet af marker, den ene er dog bosat af kører, men samtidig er det lige til Aresøen, så det blæser ofte en hel pelikan, så det er ikke så sjovt, men vi har dumme bilister ofte, så den chance vil jeg ikke tage, og jeg kan bedst lide at gå tur, når min hund kan rende frit smiley

Men det lyder dejligt, dit sted! ^^

• #19   26. mar 2013 Siw: Nej, det er ikke sjovt at gå, hvis bilerne flyver rundt om én smiley Og her er virkelig skønt smiley

• #20   26. mar 2013 Orh det lyder dælme også skønt !!!

Det er dælme synd for ham hvis han ikke kan lide naturen - haha - mig og hans morfar kommer til at volde natur ned i halsen på ham fra ... Ja ... Dette forår / sommer smiley - han skal holde firben, frøer og insekter næste sommer, slangerne venter vi lidt med smiley

Ih.... Tror hellere jeg må gå i skoven imorgen og sætte mig under et træ i en time eller to, har min sjæl vist brug for ! smiley

• #21   26. mar 2013 He he - så kommer det garanteret helt af sig selv med kærligheden til naturen.

Det lyder som en plan med en tur i skoven i morgen smiley Hvis man kan finde et sted med læ, så er der SKØNT i solen.

• #22   26. mar 2013 Jeg er lykkelig for at jeg kun har 3 min på gåben til skoven, var der længere havde jeg forsømt den nu....Ih jeg savner min lette krop smiley

• #23   26. mar 2013 Den kommer meget snart igen smiley

• #24   26. mar 2013 Jeg vil gerne have en gård med en stor indhegnet grund hvor mine vovser kan rende frit. Og så vil jeg gerne have en uddannelse som dyrlæge og åbne et center med dyreklinik, hundetræning, adfærdsbehandling, hundefys og hundesvøm.
    Og så vil jeg gerne at der er en sød mand der deler interessen så jeg kan dele alt det skønne med ham.

• #25   26. mar 2013 Men samtidig vil jeg egentlig også gerne have en lejlighed i byen, aå jeg kan komme ind blandt mennesker og hvor der sker lidt smiley

• #26   26. mar 2013 Åh ja, det ville være rart! Ikke noget som at have en partner til at dele ens drømme! smiley

• #27   26. mar 2013 Lige netop.
    Lige nu ser jeg en sød fyr, som nyder at komme med i skoven hvis det er godt vejr, og som rigtig godt kan lide møgdyrene. Det er dejligt, specielt nåt alr det andet kører samtidig smiley

• #28   26. mar 2013 Ja! tænk hvis man fandt drømme partneren også var han allergiker? D: eller lignende, ikke at jeg ville sende min hund væk på grund af det, min hund kom først! xD men det ville være trist at den person man bare passer godt sammen med, ikke ville kunne være sammen med ens fire benet ven!

• #29   26. mar 2013 Hvis der kom en fyr til mig og var allergiker så vidste han hvor døren var smiley
    Det der med et liv på landet ville lige være mig, men nu er mun partner desværre lidt mere til udkanten af byen.. Ikke landet.
    Jeg ville gerne kunne leve af landbrug med kør, grise og får og chihuahua opdræt! For guds skyld jeg elsker racen!
    En stor indhegnet gårdsplads og massere af plads smiley
    Og en enkelt stor hund til når vi nogle dage vil ud og gå langt eller lave noget ekstremt smiley

• #30   26. mar 2013 Hahaha, lige mine ord! Heller hunden end kæresten smiley

Ja, det kan være besværligt en gang imellem det med hvad man mest er til, når man har en drøm, og man stadig kender sig selv godt til at vide, hvor man fungere bedst henne.

• #31   26. mar 2013 Åh, det ville være frygteligt med en allergiker!

Kommentér på:
Fremtids drøm - den skøre hunde-dame?

Annonce