{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Ultradårlig rejse-hjemmeside.... {{forumTopicSubject}}

Suk, må lige af med lidt damp her.

Jeg har de sidste par uger ledt efter en god billig rejser her til slutningen af april. Jeg har i flere omgange fundet "drømmerejsen" på en bestemt søgeside (rejseselskabets egen), men allerede for flere uger siden, kunne jeg ikke bestille den, og fik at vide, at den var udsolgt og figurerede ved en fejl på hjemmesiden.

I går var den så på igen - endda sat ned med 500 kr i forhold til sidst. Men det kunne stadig ikke bookes, og jeg fik samme forklaring. I dag har jeg så været inde på FEM af deres rejser, som jeg kan søge frem, når jeg søger til to personer, læse om, og "booke" - bortset fra, at selvom jeg så kun søger på 1 værelse, så vender den tilbage med, at der ikke er flere pladser på hotellet.

Er det kun mig, der mener, at det ville være god service, hvis man rent faktisk kunne finde LEDIGE rejser....??? Suk....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af brusearmatur og S-forskruninger ved badekar – se billede 1.500 kr.
  • Udskiftning af dørgreb/lås på terassedør 900 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 400 kr.
  • Lukker ikke al vandet ud efter afslutning af opvask 1.500 kr.
  • Ophæng af vægbeslag til TV (65 tommer) 600 kr.
  • Fliserens - 40 kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ultradårlig rejse-hjemmeside....
  • #1   9. apr 2013 Det er sikkert et godt tilbud, et lækkert sted.. Det hedder blikfang og for folk ind på hjemmesiden, eller kigge mere grundigt på deres andre tilbud smiley Sådan en psykologisk effekt

• #2   9. apr 2013 Ja, men i dag har jeg jo så kigget på alle deres all incl. rejser til samme område (også dem der er en hel del dyrere) Men der er heller ingen ledige pladser. Iiihhh det er irriterende smiley

• #3   9. apr 2013 Glæd dig over at du i det mindste har tid/råd til ferie smiley

• #4   9. apr 2013 Jeg har sparet sammen et helt år.... Og kigger kun efter all incl., så vi har styr på udgifterne (nogenlunde ihvertfald *S*)

• #5   9. apr 2013 Det er da rigtig dårligt. Mon ikke du kan finde noget bedre et andet sted. Hvis de allerede har problemer ved salget af rejsen, hvad kan det så ikke blive til når rejsen er betalt?

• #6   9. apr 2013 Du har ret Moster. Men der er bare ikke ret meget at vælge mellem, når vi er bundet af, at vi skal rejse fra tirsdag til tirsdag. Jeg kæmper for at få fat i den her rejse til Algarve, fordi valget eller står mellem Calella og Llorett de Mar. Og det er jeg altså for gammel til smiley

• #7   9. apr 2013 Tag et screenshot :). Man må ikke reklamere med en pris og så nægte at sælge til den pris. Heller ikke selv om det er en fejl smiley

• #8   9. apr 2013 Marie B - Du skal se der står nok et eller andet sted på siden. 'Der tages forbehold for bla bla bla'

• #9   9. apr 2013 Sidste nyt er, at de forsøger at bilde mig ind, at det er fordi man først senere i processen vælger 2 personer, og at der kun er 1 ledig plads på flyet. Men jeg får præcis samme resultat, selvom jeg kun søger til 1 person...

Jeg har sendt skærmprint med til dem hver eneste gang...

• #10   9. apr 2013 De skriver:
    Vi tager forbehold for eventuelle fejl på de angivne priser pga. prisændringer mellem opdateringer i charterdatabasen

Men - det er ikke prisen der er fejlen. Og rejsen kan jo ikke stå som til rådighed i flere uger efter den er solgt - og slet ikke, når de endda har sat prisen på den ned i mellemtiden...

• #11   9. apr 2013 Kim S: så godt er jeg ikke inde i det - men tror stadig ikke at det er lovligt.. Sidste diskussion ang. Det her, var Bilka der havde lavet forkert prisskilt til iPhone 5. Han fik den iPhone til den pris de havde reklameret med..

• #12   9. apr 2013 Ja så kommer man ind i nogle andre love.. Det du snakker om er tilbud og opfordring til tilbud smiley et prisskilt i f.eks. bilka, er et direkte tilbud og er gældende medmindre man som forbruger godt kunne indse at dette er en fejl. Det kunne f.eks. være hvis den nye iphone 5 som normal måske koster 5000 kr, ville stå til 50 kr. - Omvendt hvis det er i en avis er dette et opfordring til et tilbud og er derved ikke gældende selvom det reklameres.

Dertil kan der skrives på diverse hjemmesider, diverse skjulte steder, at der tages forbehold for prisændringer, udsving, inflation, udsolgte varer osv osv

• #13   9. apr 2013 Men det er jo stadig falsk reklame? Når hun kan klikke sig ind og så ikke kan bestille rejsen?

• #14   9. apr 2013 Jeg ville ihvertfald ønske, at jeg vidste hvor jeg kunne klare. Her er min sidste mail til dem, og det eneste svar jeg fik tilbage var, at hun lige ville få sin chef til at undersøge med IT-afdelingen, hvorfor det blev ved med at ske:

Hej

Vil du ikke godt være sød og kigge den her korrespondance igennem?

Som du kan se har jeg allerede d. 26. marts forsøgt at booke det hotel (Club Praia Da Rocha) Dengang sagde I også at det var udsolgt, og ville blive fjernet ved første opdatering. Det var der stadig dagen efter - hvor jeg igen gjorde opmærksom på det. Der gik tre dage, før det var fjernet.

I går opdagede jeg så, at det var på igen. Og denne gang var det endda sat ned med 500 kr i forhold til tidligere. Jeg kan ikke forstå, at I har valgt at annoncere med en nedsat pris på en rejse, som I allerede hævdede var udsolgt for mere end to uger siden??

• #15   9. apr 2013 Er der ikke andre rejseselskaber du kan bruge... det der lyder som om de bare bruger noget til at trække folk ind ....

• #16   9. apr 2013 Ved udsolgte varer, må sådan noget anses for beklageligt, men der er ikke noget at gøre ved det, det eneste som man som forbruger præcis i den situation kan gøre er at klage over det, og evt give dårlige anmeldelser rundt om forskellige steder.

Ret ofte plejer firmaer at tage det ret personligt hvis man giver dem 1 stjerne på trustpilot smiley

Det skal dog siges at det med udsolgte varer gælder i denne specifikke situation.. der er andre situationer hvor tingene vil se anderledes ud smiley

• #17   9. apr 2013 @ Kim ... nu er det da bare sært at rejsen betegnes som udsolgt, og så igen senere annonceres .... så har den jo ikke været udsolgt første gang ...

• #18   9. apr 2013 Skrev også i starten at det sandsynligvis bare er for at trække folk ind, som et salgs trick, men at man ikke kan forlange rejsen selvom den står der smiley

• #19   11. apr 2013 Jeg har selvfølgelig valgt at bestille et andet sted. Jeg synes bare det er bondefangeri, falsk markedsføring, dårlig service osv. Og sådan noget kan virkelig få mig op i det røde felt smiley

• #20   11. apr 2013 ja helt sikkert smiley

Kommentér på:
Ultradårlig rejse-hjemmeside....

Annonce