1.603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Underlig oplevelse i dag :) Underlig oplevelse i dag :)

Jeg var på min sædvanlige indkøbstur i Kvickly. Betaler for mine varer og går igennem kassen. Mens jeg står og pakker mine varer i min taske, begynder alarmen ved kassen pludselig at bippe. Jeg løfter min taske frem og tilbage og den bipper helt vildt. Op med varerne igen, og mine private ting som jeg løfter igennem uden at de siger noget. Derefter kommer der en fra min gamle klasse og hjælper til, og mens han er der går jeg igen uden at alarmen siger noget, og derefter løfter han min taske igennem og rundt om alarmen uden at den siger noget. Jeg fandt aldrig ud af hvorfor den bippede. Men synes sådan noget er lidt pinligt. Det er første gang jeg har oplevet sådan noget. Har I prøvet noget lignende?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig oplevelse i dag :)
  • #2   11. apr 2013 Nej men har oplevet at en butiks assistent havde glemt at tage en af magneterne af så den bibbede helt vildt... Hold da op jeg blev gal...
    For det ER pinligt at blive betragtet som en tyv...

• #3   11. apr 2013 En af mine tidligere kollegaer fortalte, at hun bibbede lige meget hvilken butik, hun var i. Det viste sig, at hun havde glemt at klippe en alarm ud af hendes bh smiley

• #4   11. apr 2013 Ja det er virkelig pinligt sådan noget. Har handlet i Kvickly i over et år uden at alarmen har sagt noget, og det er da også mærkeligt, at den så ikke siger noget da jeg går igennem efter jeg har betalt, og at det først er mens jeg er ved at pakke mine varer.

• #5   11. apr 2013 Nogle af de nøglefiduser man har til kodenøgler kan få alarmer til at gå, det havde jeg fra kommunen da jeg var ansat der, den fik alarmen til at gå i samtlige butikker, når bare man ved hvad det er går det;)

• #6   11. apr 2013 Mig pg min veninde har prøvet af alarmen i Matas gik igang i det det sekund vi gik ud... Men så viste det sig dog af det var en af de ansatte der var kommet for tæt på den smiley

• #7   11. apr 2013 Min pung har engang udløst alarmen. Den ansatte trak min pung gennem læseren, og så sagde den ikke mere, men det kostede 3 kort, som Bilka kom til at erstatte.

• #8   11. apr 2013 Min mand har en syg humor. Han arbejdede med varesikring ( de alarmer der er i butikkerne), da jeg mødte ham, så han havde altid masser af tags til at udløse alarm. Så han havde udstyret mig intetanende med en tags engang vi skulle handle. Så var også alle varerne igennem og kobberrød i hovedet fordi den blev ved at bimle. Han stod bare småfnisende i baggrunden. Der blev jeg godt nok gal, det var lige før han blev til x smiley

• #9   11. apr 2013 Jeg oplevede det en dag, hvor jeg havde været i Føtex og ALLE de efterfølgende butikker jeg kom ind i, bippede jeg. Jeg henvendte mig selv hver gang jeg kom ind i en ny butik og forklarede problemet, men til sidst blev jeg sur og gik hjem. Jeg gad ikke alt det bipperi til sidst... Siden var der aldrig noget. Meget mærkeligt.

Hov! Jeg gik endda tilbage til Føtex og beklagede min nød, men der var der heller ikke nogen der kunne finde ud hvad pokker der udløste det.

• #10   11. apr 2013 Oplever det kun når de glemmer at tage alarmerne af. Men det er os pinligt nok!

• #11   11. apr 2013 Der er ingen magnetalarm på min BH smiley Og hvis det var min taske, så undrer det mig hvorfor den ikke sagde noget da jeg gik ud - efter at jeg havde betalt. Det var mens jeg stod og pakkede varerne at den pludselig gik i gang.

• #12   11. apr 2013 I nogle bøger ligger der sådan en "magntstrimmel" i. Dn er hvid og helt tynd nogle gange kan man ikke se den, det har jeg oplevet en gang;)

• #13   11. apr 2013 Da jeg arbejdede i butik oplevede jeg tit at folks BH'er, tasker, punge mv. bippede.
    Man kan ikke altid se dem på BH'er, de kan være skjult langs bøjlen, inden i BH'en.

Har selv oplevet det med en taske, efter den var blevet vasket.

• #14   11. apr 2013 da jeg arbejdede i Bilka oplevede vi tit fejlalarmer

oplevede endda de gik igang i kasser der var lukket, se det var sjovt

men ja desværre kan de gå i gang uden grund

• #15   11. apr 2013 Åh, vi havde engang et alarm-dims der gik i stykker, og bippede on and off en hel dag. Jeg var ved at gå ud af mit gode skind smiley

Kommentér på:
Underlig oplevelse i dag :)

Annonce