{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Mutti
Mutti
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43

Katte hår + tis i barnevogn!!!! {{forumTopicSubject}}

Ej må lige ud med det!
Det hele startede for et godt stykke tid siden, at vi opdagede at hele barnevogen var fyldt med katte hår, og det var hver dag. Snakker med hende om det, da det er deres kat, og vi beslutter så at tage myggenet + regnslag over, når vi henter og skal stille den ind. Den har så åbenbart kunne komme ind alligevel så snakker med hende IGEN og bliver enige om at vi gør det på en anden måde, men nu er myggenettet så FYLDT med de hår! I går må nettet så være blæst lidt af eller den har i hvert fald kunne komme ind på en eller anden måde,henter så, i dag, min dreng på 19mdr i dp'en, hun fortæller så at hun ikke kunne bruge dynen og hovedpuden da det var lidt vådt, så hun troede at der nok var kommet lidt regn ind i går (hun sætter den ved siden af huset, under deres tagrende) men da vi så kommer ud til bilen kunne jeg SE og lugte at det virkelig lugtede af katte tis:( Jeg har selv haft kat, for mange år siden, og man glemmer aldrig den lugt. Tror den har strintet (han kat). Jeg bliver bare så gal for det er da vildt klamt....ved snart ikke hvad vi skal gøre, og sjovt nok dækker HUN den ikke til efter han har sovet til middag...nej det er jo forældrenes ansvar..hmmm...sorry det blev lidt langt:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte hår + tis i barnevogn!!!!
Kommentér på:
Katte hår + tis i barnevogn!!!!

Annonce