{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Hvad er nu det her {{forumTopicSubject}}

Faldt lige over dette, må indrømme at jeg er forarget...

http://www.bigbullies.dk/Shop/til-hundens-bedste-ven/ekholms-hamp-shampoo-til-dig-og-din-hund.aspx

Og

http://www.bigbullies.dk/Shop/til-hundens-bedste-ven/ekholms-hamp-creme-til-dig-og-hunden.aspx

Hvad sker der lige for det...???
Det må ikke ryges men proppe det i kosmetik produkter er ok, fatter det ikke, hbis nogen har en forklaring så kom med dwn tak....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er nu det her
  • #1   14. apr 2013 Det er nemt at forklare ... hamp olie bruges til mange forskellige hygiejne produkter... og selve planten bruges både til tøj, sko og andre tekstiler ... Hamp-planten er ligesom mange andre planter brugt til at skåne og blødgøre huden, da den er RIGTIG god til det, Olien indenholder ikke stoffet THC som er det aktive stof i de ulovlige produkter ..

• #2   14. apr 2013 Kan ikke helt lade være med at smile lidt af dit indlæg, for det er på ingen måde nyt at man bruger hamp til forskellige produkter, og det vil aldrig blive ulovligt... for som sagt så er der ikke THC i olien, så det ikke fordi du kan risikere at blive påvirket af det på nogen måder smiley

• #3   14. apr 2013 Carina nu vi jo ikke alle der er kendt med dette midel

• #4   14. apr 2013 Reb, tøj, tasker osv bliver også lavet af hamp smiley Har også engang haft en fantastisk hårvoks med hamp olie smiley Og hvis du slår op i tudse gamle landbrugsbøger, så kan du også finde en masse om hhvordan man bedst dyrker hamp, men det er vel at mærke ikke til rygening smiley

• #5   14. apr 2013 Philip;

Det er jo ikke et "middel", blot en plante.

Man kunne nok få en betydeligere rus på, hvis man spiste en god omgang bechamelsauce med muskat i, end hvis man gnaskede sæben;-)

Der findes industrihamp og alm hamp. I førstnævnte er indholdet af THC så mikroskopisk, at det intet problem er... - Og bjerge af andre fødevarer, vi fylder os med, er mere euforiserende!

I øvrigt har du med stor sandsynlighed selv spist hampfrø, hvis du spiser meget grovbrød... - Der er ofte hampfrø i... - Og i butikkerne kan man købe blandinger med hampfrø til bagning.

Fuglefoder indholder også hampfrø.

• #6   14. apr 2013 Jeg brugte hamp stofbleer til min yngste da han var baby

• #7   14. apr 2013 Der laves også hamp strøelse til heste ( istedet for spåner da det støver mindre )

• #8   14. apr 2013 Vi har store hamp marker nede hvor vi bor, men det burde altså ikke kunne ryges, for det er noget med der er "hun" og "han" planter og det er kun den ene som må dyrkes her hjemme, da den ikke kan bruges til at fremstille ulovligheder.
    Der udover bruges det til vat til hamstre, strøelse til gnaver og heste smiley

• #10   14. apr 2013 Har lige bagt boller i går med en fiberblanding fra urthekram, der indeholder bl.a. hampfrø smiley

• #11   14. apr 2013 Mine heste stod på hamp i en overgang, haha smiley

• #12   14. apr 2013 Verdens bedste håndcreme fra The Body Shop er med hamp-olie smiley ristede hampfrø smager i øvrigt ret godt. Det kan du mange gange købe i helsekostbutikker og det er altså ikke noget som du bliver skæv af.

• #13   14. apr 2013 HAHA!!!!!!! HAMP ER ET NATURPRODUKT!!!

fordi jeg sætter mig ind i at læse hvad jeg ser og undersøger, så kan jeg huske sådanne ting.
    hold nu op, produkter med hamp i er en OLD-NEWS som i længere end mit livs tid, det har INTET med at ryge hash, eller at være inde i det afgøre, jeg interessere mig for hvilke produkter jeg bruger, og hvilke der er gode for mig ...

Må simpelthen sige at uvidenhed tit gør at man tror man er så "klog" .... At jeg ved hvad den creme jeg bruger indeholder, og interessere mig for vidden inden for områder som f.eks. cannabis, fordi jeg har skrevet projekt om det for mange år siden, og fordi jeg faktisk bruger tid på at finde ud af hvad der er fakta i de forskellige gode/mindre gode effekter som stoffet har på folk, og der udfra danne mig et realistisk billede af f.eks, regeringens lovforslag om fri hash.., det spændende fakta som i sidste ende kan gavne vores samfund. At folk som dig dømmer og konstatere at jeg åbenbart er kendt med planten (midlet), er folk der burde tie og lytte... det er som at sige alle Hunde indenfor et udseene er farlige uden at undersøge sagen til bundt, fordi at en person i medierne siger det... går du ind for mediepåvirkningen, og for at man bare stoler på deres udsagn?? Er min hund en farlig "dræbermaskine" fordi der sidder en lille håndfuld uvidende mennesker og gør fup til fakta??? Og er jeg nu misbruger af hash fordi jeg ved hvad jeg snakker om, og syntes det er MEGA FJOLLET at du selv tror på det på nogen måde er ulovligt!? en creme til huden, med sunde planteolier... hvor ender vi så ikke ... held og lykke med et retfærdigt danmark....

• #14   14. apr 2013 Carina har du ondt. Sikke en gang brok du kom med.

Har ikke udtalt mig om det er ulovligt eller ej, nu vi jo ikke alle en omvandrende leksikon så for nogen er ting nyt, det har intet med at fordomme eller andet pjat du skrev.

Kommentér på:
Hvad er nu det her

Annonce