{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Åhhhh nej altså :-( {{forumTopicSubject}}

Åhhh piger, jeg er bare helt ødelagt lige nu smiley

Kort fortalt så kører der en sag mod min gamle plejefar (boede der heldigvis kun i 7 måneder) hvor han er tiltalt for seksuelt misbrug af 3 børn som boede der mens jeg også var der.

I kan læse om sagen her:
http://ekstrabladet.dk/112/article1954553.ece

Jeg blev for lang tid siden afhørt af politiet, og det eneste jeg kunne fortælle dem var at jeg var blevet udsat for det man kan kalde "mild" blufærdighedskrænkelse, og at han heldigvis aldrig havde pillet ved mig.

Havde så håbet på at jeg ville slippe for at skulle vidne mod ham, men ak nej smiley
Har lige haft besøg af en politimand der kom med en vidneindkaldelse.
Så nu skal jeg i retten på tirsdag og afhøres. smiley

Sidder allerede nu og har helt ondt i maven over det.
Tror at det jeg frygter mest er at det jeg sidder og siger måske vil kunne blive brugt til at forsvare ham. Og ærligt, så håber jeg VIRKELIG at det dumme svin kommer til at rådne op i fængslet!

Værst af alt er næsten at jeg nu er tvunget til at få min lille baby (hun er lige knapt 4 måneder) passet for første gang, og det er jeg slet ikke klar til endnu..

Åhhh hvor er det her altså bare noget møg smiley

Er der min nogen der ved om man må have en bisider med til en lukket retssag? Er ikke sikker på at jeg vil kunne styre mine angstanfald uden nogen støtte på tirsdag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åhhhh nej altså :-(
  • Mutti
    Mutti Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43
    #1   17. apr 2013 Åhhhh nej dog:( Hvor det altså forfærdeligt så noget! Og kan godt forstå du ikke er klar til at få din lille baby passet men det skal nok gå:) Et kram til dig

• #2   17. apr 2013 Ring til retten og forhør af

• #3   17. apr 2013 Ihhh hvor frygteligt... kan virkelig godt forstå din frustration... ønsker dig virkelig pøj pøj med det... ang. en besidder...¨så ku jeg ikke andet end at forestille mig at du gerne må have en med...men der må være nogen du kan ringe til på vidneindkaldelsen.

• #4   17. apr 2013 Ja puuha.. Det er bare det værste!
    Jeg havde en gang en veninde da jeg var 12-13 år gammel, hvor jeg "opdagede" at hendes far misbrugte hende seksuelt. Han var varetægtsfængslet i et år.. Og det er nok det længste år i mit liv. Det var fyldt med afføringer, spørgsmål, og trusler fra hendes familie. Efter et år fik jeg også besøg af en politimand med en indkaldelse, til at vidne i retten. Det glemmer jeg ALDRIG!
    Jeg beholdte min jakke over skuldrene, nærmest for tryghed og beskyttelse. Det er vildt ubehageligt at sidde der i midten af det hele..
    Da jeg sad i retten og skulle fortælle, og svare på spørgsmål kunne jeg intet huske, og jeg ved ikke hvorfor. Så det jeg sad i toget på vej hjem, så væltede det jo op med ting jeg aldrig fik fortalt, og ting jeg blev spurgt om, som jeg pludselig kunne huske, det var så frusterende! .. Men heldigvis blev han dømt.

Du har min fulde forståelse. Det er simpelthen så ubehageligt.

• #5   17. apr 2013 Man har "ALTID" ret til at have en besidder ved sin side..
    Der er noget der hedder besidderforeningen, prøv og google dem.
    Det er gratis hjælp !!

Held og lykke med det !!!

• Mutti
    Mutti Tilmeldt:
    jun 2007

#6   17. apr 2013 Gås N: Syns det er en meget træls holdning når det omhandler pædofile:(

• #7   17. apr 2013 Gås så skal hun da nok have den lille passet meget længere da man så ryger bag tremmer

• #8   17. apr 2013 Gås, der er ikke noget der hedder at vidne.
    Det er noget du har pligt til..

og selvom at jeg frygter at min vidneforklaring kan bruges til hans forsvar, så håber jeg selvfølgelig at det kan være med til at bure ham inde resten af hans liv!

• #9   17. apr 2013 Er lidt i tvivl om man overhovedet kan nægte at vidne, specielt når man før har udtalt sig.. men syns bestemt også at man skal gøre sit til at få det stoppet....det er jo en meget alvorlig sag. Ønsker dig "styrke" så du kan få det overstået.... held og lykke...

• Mutti
    Mutti Tilmeldt:
    jun 2007

#10   17. apr 2013 TS: Hvorfor frygter du at det kan bruges til hans forsvar? (ikke negativt:)) Tænker, at du har jo været udsat for en "mild" blufærdighedskrænkelse

• Mutti
    Mutti Tilmeldt:
    jun 2007

#11   17. apr 2013 Gås: Hold da op en holdning!!!! "god samvittighed over at jeg sad der uden at have gjort nogen som helst noget"...WHAT!!

• #12   17. apr 2013 Gås N.. hmm...... når børn bliver udsat for misbrug..... så tog jeg sku gerne de tæv det ville give bagefter hvis jeg ku gøre mit til at få disse typer buret inde... ville nok mere sidde med en rigtig dårlig smag i munden hvis jeg IKKE havde gjort noget...så må jeg nu nok komme i anden række... så deler lidt Mutti´s holdning. Vi får jo aldrig stoppet sådan noget hvis ingen vil stå frem...

• Mutti
    Mutti Tilmeldt:
    jun 2007

#13   17. apr 2013 HALLO!! Nu snakker vi om BØRN der bliver misbrugt!

• #14   17. apr 2013 Sidder faktisk også og bliver lidt forarget...
    Gås N... bliver lige nødt til at høre om det er din holdning til præcis denne sag her...ville du bare lukke øjenen for en sag som denne også? Bare så jeg ikke misforstår noget?

• #15   17. apr 2013 Gås: Man kan afhentes af politiet og blive slæbt ind i retten - man har PLIGT til at vidne.

TS: Jeg håber, du får lov at tage en bisidder med, og det hele ikke bliver alt for ubehageligt for dig. Føler med dig!

• #16   17. apr 2013 Sitta,
    prøv at tage kontakt til retten.

Er der ikke mulighed for at du kan blive videoafhørt inden, således at de blot kan bruge det? Jeg tænker at det er længe du bliver tvunget til at lade Sannah passe, og det må der da kunne tages hensyn til.

Og jeg er sikker på at dine udsagn skal bruges til at danne et indtryk af hvordan han er, og ikke til at forsvare ham!

Du er en stærk kvinde - det ser jeg jo på fb, så det her kan du godt klare smiley

• #17   17. apr 2013 Sikke dog en egoistisk tankegang !! Hellere at en pedofil går fri end at jeg få et blåt øje! Fy for fanden, and Gokke is back....

• #19   17. apr 2013 Stine - jeg sad lige og tænkte det samme, mon ikke det er den famøse Troll Gokke under nyt navn - det mest usympatiske menneske jeg endnu har set herinde -.-'

• #20   17. apr 2013 Anya - han har i en anden tråd sagt det er ham. smiley
    Også er han ikke en troll, han har bare brugt alle sine penge på ferie og ikke skole smiley

• #21   17. apr 2013 Gås:
    jeg håber virkelig at du kun skiver som du gør for at provokere, og skabe lidt røre i "andedammen"
    Men synes du virkelig at denne tråd er det rette sted til det?

hvis det ikke er gået op for dig, så omhandler min tråd et frygteligt emne, som påvirker mange herinde.
    Din situations fornemmelse kunne godt trænge til en afpudsning...

Mutti, jeg frygter at forsvaret får det jeg har oplevet til at lyde som en bagatel og som noget der er helt normalt. Og at de på en eller anden måde kan bruge det at jeg har en psykisk diagnose som forsvar..
    Der er en masse ting der kører rundt i mit hoved lige nu smiley

Jeg svarer lige på resten senere. Jeg har en baby og en hund der lige kræver lidt opmærksomhed smiley

• #22   17. apr 2013 Der er åbenbart en jeg ikke kender til ..... men nu har jeg selvfølgelig heller ikke været så flittig en bruger.... smiley

• #23   17. apr 2013 I mine øjne bliver han aldrig mere end en troll, han minder faktisk meget om Mark bare omvendt personlighed. Usympatisk og langt fra charmerende.

• #25   17. apr 2013 Du skal bare svare ærligt på det du bliver spurgt om... og så skal de nok kunne se igennem med hvad forsvareren får det vendt til..... tror ikke du skal frygte den del... du skal bare have en besidder med, og super god ide de andre kommer med med en barnepige som kan se efter din datter imens... og så hold hovedet koldt, selvom det må være svært...du gør det i en god sags tjeneste... og handler...som åbenbart ikke alle ville gøre.. smiley Ønsker dig al held og lykke med det...

• #26   17. apr 2013 Gokke/Gås ser det som sin ypperste pligt at ødelægge enhver tråd, derfor røg han på min jomfruelige filterliste, da han var her under sit gamle navn.

• Mutti
    Mutti Tilmeldt:
    jun 2007

#27   17. apr 2013 TS: er ked af at du har det sådan:( Tror bestemt ikke de ser sådan på det når det omhandler børn... Du skal nok klare den og bare være helt ærlig, så skal det nok gå smiley

• #28   17. apr 2013 Sitta - håber virkelig du finder en løsning som passer for dig smiley

• #29   17. apr 2013 Så er jeg lige hurtigt tilbage smiley

Tak for alle jeres svar smiley

Jeg ringede til dem der har lavet den vidneindkaldelse, og fik af vide at hun godt mente at jeg måtte have en bisidder med. Så nu er jeg en lille smule mere rolig, selvom at jeg langt fra glæder mig til at sidde ansigt til ansigt med det dumme svin smiley

Ang min baby-pige så har jeg valgt at min faster kommer til at passe hende hjemme hos sig selv da vi ellers vil komme i klemme med både spildtider og formiddagslur. Det er jo nok ikke så nemt at få varmet en flaske osv derinde. Er sikker på at min lille mus nok skal klare det. Det er mere mig det bliver møg svært for. smiley

Og mange tak for de søde ord Anja smiley

• #30   17. apr 2013 Du skal nok klare den - du er en sej pige smiley

Kommentér på:
Åhhhh nej altså :-(

Annonce