{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "godkendelse" af opdrætter!
  • #1   8. aug 2006 Er bare SÅ nervøs for hun siger.... I har det forkerte job, i ligner ikke nogen der gider aktivere ham, i arbejder for meget så han skal være for meget alene, tror ikke han kan sammen med jeres beagle... ja hvad ved jeg....

• #2   8. aug 2006 Tid.. tjah vi har da begge fuldtids job fra 15-23 4 dage om ugen, tilgengæld har vi ingen børn og vores fritidsinteresser er HUND HUND og HUND.. og vorse bedste venner er alle med hund *hi hi* nogen der sagde hunde fikseret?! så lysten mangler IHVERTFALD IKKE!

• #3   8. aug 2006 ja vi arbejder "kun" mandag til torsdag" fra 15-23.. så torsdag aften er det weekend..!

• #4   8. aug 2006 men tror måske det er en lidt "krævende" hund vi har valgt... men det skal heller ikke være en ligge henne i krogen og zzzz'e hund.. for sådan en bror vi Sofus som er MEGET aktiv jo ikke få glæde af

• #5   8. aug 2006 Godkendelse..(Anbefaling)... Det kan være af en anden person, som har hund fra samme opdrætter, som er træner, eller har en erfaring i at have hund.

Denne siger god for den ny hundekøber -

Og så de næste par timer taler man med opdrætteren..

Og aligevel ved du ikke om du kan købe...

• #6   8. aug 2006 Jeg er opdrætter, og vil også have besøg af mulige hvalpekøbere for at godkende dem.

Det behøver ikke at være så farligt. I skal bare være ærlige omkring, hvad I kan tilbyde hunden. Der er jo ikke meget sjovt ved at få en hund der ikke passer ind.

Jeg bruger også samtalerne til at få en ide om hvilken type hvalp, der vil være bedst.

Hellere købe hos en opdrætter der stiller krav til hvalpekøberne. Der er større mulighed for at få hjælp senere, hvis der opstår problemer eller man har spørgsmål.

• #7   8. aug 2006 Jeg så det som en mulighed for at stille spørgsmål. Jeg gik nemlig meget op i at det ikke skulle være synd for hunden at bo i lejlighed, være alene hjemme og andet sjov.
    Det var da kun hyggeligt at snakke med hende og få lidt baggrundsviden i form af anekdoter om forældredyrene og de *sidste* råd med på vejen.

Kommentér på:
"godkendelse" af opdrætter!

Annonce