438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjælp til lækre rejser til vinter. Hjælp til lækre rejser til vinter.

Hej alle.

Jeg tænkte jeg ville høre jeres erfaringer fra jeres rejser.
Min kæreste og jeg skal til at bestille rejse til vinter (januar)
Vi vil afsted i 2 uger, og det skal være et lækkert varmt sted,
men det må gerne være nogenlunde billigt at leve i forhold til at gå ud og spise osv. jeg tænkte lidt thailand.
kan i anbefale et sted i thailand?
Eller har i helt andre steder i hellere ville tage hen? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til lækre rejser til vinter.
  • #1   24. apr 2013 Jeg kan kun anbefale egypten, vi var der i april sidste år hvor der var omkring 36-38 grader i skyggen.
    Ved ikke hvad der er i Januar, nok lidt mindre.
    Hotelstandarden er høj, det er ofte rigtig lækkert mad hvis man vælger all inclusive. Den restaurant vi spiste på, kostede ca det halve af hvad det kostede i DK, og tror nokvi gav 3 kr for en cola smiley

• #2   24. apr 2013 Jeg ville sige Gran cania, i Januar er der 22-25 grader smiley
    også er det billigt nede smiley

• #3   24. apr 2013 Thailand er HELT fantastisk. Vi har været der 4 gange, forskellige steder og vi kommer helt sikkert tilbage.

• #4   24. apr 2013 I skal da vælge Thailand! Specielt fordi i skal afsted i 2 uger.
    Har dog aldrig selv været der, så kan ikke anbefale nogle specifikke steder.

Gran canaria er ikke et sted jeg ville tage ned i 2 uger, også er du heller ikk garanteret, at det er super varmt hver dag.
    Jeg er der hver vinter og hver sommer, og om vinteren kan du ligge ved poolen til 3-4 tiden, også bliver det lidt for koldt.

• #5   24. apr 2013 Jeg ville vælge Miami,der er ca.25 gr i januar og alle er supersøde og imødekommende med et højt serviceniveau og endnu en god ting, Norvegian begynder fra okt./ nov. at flyve direkte fra Kbh. til Ford Lauderdale på ca. 10 timer og en returbillet koster omkr. 5000 kr.
    Jeg har været der 3 gange og vil 10 gange hellere vælge Florida/Miami fremfor Thailand smiley ,

Kommentér på:
Hjælp til lækre rejser til vinter.

Annonce