{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Hjælp til lækre rejser til vinter. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg tænkte jeg ville høre jeres erfaringer fra jeres rejser.
Min kæreste og jeg skal til at bestille rejse til vinter (januar)
Vi vil afsted i 2 uger, og det skal være et lækkert varmt sted,
men det må gerne være nogenlunde billigt at leve i forhold til at gå ud og spise osv. jeg tænkte lidt thailand.
kan i anbefale et sted i thailand?
Eller har i helt andre steder i hellere ville tage hen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til lækre rejser til vinter.
  • #1   24. apr 2013 Jeg kan kun anbefale egypten, vi var der i april sidste år hvor der var omkring 36-38 grader i skyggen.
    Ved ikke hvad der er i Januar, nok lidt mindre.
    Hotelstandarden er høj, det er ofte rigtig lækkert mad hvis man vælger all inclusive. Den restaurant vi spiste på, kostede ca det halve af hvad det kostede i DK, og tror nokvi gav 3 kr for en cola smiley

• #2   24. apr 2013 Jeg ville sige Gran cania, i Januar er der 22-25 grader smiley
    også er det billigt nede smiley

• #3   24. apr 2013 Thailand er HELT fantastisk. Vi har været der 4 gange, forskellige steder og vi kommer helt sikkert tilbage.

• #4   24. apr 2013 I skal da vælge Thailand! Specielt fordi i skal afsted i 2 uger.
    Har dog aldrig selv været der, så kan ikke anbefale nogle specifikke steder.

Gran canaria er ikke et sted jeg ville tage ned i 2 uger, også er du heller ikk garanteret, at det er super varmt hver dag.
    Jeg er der hver vinter og hver sommer, og om vinteren kan du ligge ved poolen til 3-4 tiden, også bliver det lidt for koldt.

• #5   24. apr 2013 Jeg ville vælge Miami,der er ca.25 gr i januar og alle er supersøde og imødekommende med et højt serviceniveau og endnu en god ting, Norvegian begynder fra okt./ nov. at flyve direkte fra Kbh. til Ford Lauderdale på ca. 10 timer og en returbillet koster omkr. 5000 kr.
    Jeg har været der 3 gange og vil 10 gange hellere vælge Florida/Miami fremfor Thailand smiley ,

Kommentér på:
Hjælp til lækre rejser til vinter.

Annonce