{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Ååååh min hund er bundstresset {{forumTopicSubject}}

Vi ar jo rotter i lejligheden, og det har gjort Trille bund stresset, hun humper HELE tiden, hun er begyndt at slikke helt manisk på os. Hun piver hele tiden og er i det hele taget bare ikke så glad mere.
Vi skal flytte her den 15 Maj, så der er selvfølgelig ikke mega lang tid til.
Men jeg overvejer at få hende passet indtil da. Men jeg er i tvivl om det ville være en god ide. Hvad ville i gøre, hvis i stod i samme situation?
Trille er meget mor og far syg, og er vi andre steder er det som regel kun mig der duer, hun kan godt sidde ved andre, men kommer hurtigt over til mig igen.
Jeg ved de gange hun er blevet passet har hun pevet meget når jeg er gået, men efter noget tid piver hun ikke mere.
Åååh jeg er så meget i tvivl om hvad der er bedst for hende i den her situation. Hjælp mig HG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ååååh min hund er bundstresset
  • #1   27. apr 2013 Tror ærlig talt, hvis ikke jeg kunne få hunden passet et sted der var kompetent til at tage sig af min "skæve" hund og gerne et velkendt sted, at jeg så ville snakke med dyrelægen om noget medicin

Måske DAP er nok ?

Er ellers ikke meget for medicin til sådan noget men i en kort periode ville jeg godt kunne se pointen smiley

• #2   27. apr 2013 Hmmm ja det kunne være en mulighed, hun skal til dyrlæge i næste uge.
    Men hun er jo ikke angst eller noget, tværtimod, hun vil jo have de bæster, hun kan jo stå og kigge og lugte til væggen i timevis, hvis hun fik lov.
    Hun kunne sagtens komme ud til min svigermor, hvor hun vil få det godt, men jeg er bare usikker på om det vil hjælpe hende, tror ikke det vil lette på stressen, fordi så er hun bare væk fra os.

• #3   27. apr 2013 Må sige jeg slet ikke ved nok om medicin til hunde til at vurdere det smiley men jeg ville snakke med dyrelægen om det smiley

Håber i finder en løsning smiley

• #4   27. apr 2013 JA det må jeg hellere, hader bare at skulle give hende medicin. Øv altså, jeg begynder så småt at hade udlejer mere og mere for ikke at have gjort noget, noget før!
    Et er det går ud over os, men det ødelægger mig at se Trille sådan her smiley

• #5   27. apr 2013 Stakkels lille hundetøs... Da jeg læste dit indlæg blev jeg noget forvirret, for jeg læste rotter og troede du mente Rottweilere... hehe Jeg bladrede lidt og fandt ud af at du rent faktisk mente rotter, rigtige rotter...

Det er synd for din lille hund at hun bliver så forvirret/frustreret over det, men det er jo forståeligt nok! Jeg tror dog ikke at jeg ville få hende passet og først få hende hjem når i er flyttet, det tror jeg ville stresse hende mere, men det er kun et bud....

Jeg har desværre ikke noget bud på hvordan i afhjælper hendes stress, andet en masser af omsorg, som i sikkert giver hende i forvejen....

Kommentér på:
Ååååh min hund er bundstresset

Annonce