Ååååh min hund er bundstresset {{forumTopicSubject}}
Vi ar jo rotter i lejligheden, og det har gjort Trille bund stresset, hun humper HELE tiden, hun er begyndt at slikke helt manisk på os. Hun piver hele tiden og er i det hele taget bare ikke så glad mere.
Vi skal flytte her den 15 Maj, så der er selvfølgelig ikke mega lang tid til.
Men jeg overvejer at få hende passet indtil da. Men jeg er i tvivl om det ville være en god ide. Hvad ville i gøre, hvis i stod i samme situation?
Trille er meget mor og far syg, og er vi andre steder er det som regel kun mig der duer, hun kan godt sidde ved andre, men kommer hurtigt over til mig igen.
Jeg ved de gange hun er blevet passet har hun pevet meget når jeg er gået, men efter noget tid piver hun ikke mere.
Åååh jeg er så meget i tvivl om hvad der er bedst for hende i den her situation. Hjælp mig HG
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Måske DAP er nok ?
Er ellers ikke meget for medicin til sådan noget men i en kort periode ville jeg godt kunne se pointen
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.602
Men hun er jo ikke angst eller noget, tværtimod, hun vil jo have de bæster, hun kan jo stå og kigge og lugte til væggen i timevis, hvis hun fik lov.
Hun kunne sagtens komme ud til min svigermor, hvor hun vil få det godt, men jeg er bare usikker på om det vil hjælpe hende, tror ikke det vil lette på stressen, fordi så er hun bare væk fra os.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Håber i finder en løsning
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.602
Et er det går ud over os, men det ødelægger mig at se Trille sådan her
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 130
Det er synd for din lille hund at hun bliver så forvirret/frustreret over det, men det er jo forståeligt nok! Jeg tror dog ikke at jeg ville få hende passet og først få hende hjem når i er flyttet, det tror jeg ville stresse hende mere, men det er kun et bud....
Jeg har desværre ikke noget bud på hvordan i afhjælper hendes stress, andet en masser af omsorg, som i sikkert giver hende i forvejen....
Ååååh min hund er bundstresset