5.357 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

leje af auto camper i DK leje af auto camper i DK

Leger lidt med tanken om at leje en autocamper, og fra Danmark ... men de få steder jeg har søgt, der er husdyr ikke tilladt smiley

Nogen der kender et sted i jylland, hvor man kan leje, de skal være i god stand og velholdte, så sikkerhed osv er iorden ...vil ikke køre i noget gammelt, eller noget hvor dæk, bremser osv kke er iorden ....

der hvor jeg havde fået anbefalet kunne jeg få en god vogn i 2 uger for ca 10.000 med fri kilometer, så regner med det pris leje ....

Er altså kun på ... leger med tanken ... planet ...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  leje af auto camper i DK
  • #1   27. apr 2013 Hanne, hvor vil i køre hen?

For jeg tror, det er nemmere at finde en udlejningscamper i Tyskland, hvor du må tage hunde med i.... Den må du så bare ikke køre i DK med!

• #2   27. apr 2013 Prøv også at se i denne tråd:

http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/540122-hund_med_i_lejet_autocamper

• #3   27. apr 2013 @ Kirsten ... Frankrig ... ja tror også det er nemmere fra Tyskland ... men ville egentlig hellere fra DK så vi kunne læsse osv på vores adresse ....

• #4   27. apr 2013 Kiggede lige i den anden tråd ... men jeg er ikke vild med at leje privat, er bange for der kan komme noget med forsikring osv ... må prøve at søge mere i tyskland ..

• #5   27. apr 2013 http://www.vendelbo-vans.dk/
    de her er et dansk firma, som udlejer fra Flensborg i Tyskland. Ens egen bil står indhegnet til man kommer hjem. Lejer man 14 dage har man fri km

• #6   27. apr 2013 @ H & C ... tak vil måske prøve at ringe til dem, men der står også Husdyr ikke tilladt under deres lejebetingelser smiley

• #7   27. apr 2013 Det kan da være at de har en ældre, som der må være dyr i. Elles kan det være at de kender nogle der udlejer med husdyr. Du kan jo kun få et nej. De er rigtig flinke at snakke med

• #8   27. apr 2013 ja det satser jeg også på, at de evt kender et sted ... en alt for ældre gider jeg ikke smiley ... har lige surfet på tyske sider, og der er der så rigtig mange steder der først har fri km efter dag 15, det du´r heller ikke ... de steder jeg så her i DK havde fri km lige så snart man lejede for 2 uger ....

• #9   28. apr 2013 Jeg tænker lige lidt kreativt, lej en autocamper i Sverige, få transittilladelse til at køre gennem DK via Warberg - Grenaa (lige forbi jeres adresse, kan det ikke komme til at passe, kan se der står Østjylland hos dig?)

Jeg kan ihvertfald se at man må have husdyr i den ene her http://www.hyrhusbil.se/husbilarna.htm

• #10   28. apr 2013 Også ved de her kan man aftale evt. at have hund med i autocamperen, kan jeg se i deres vilkår.

http://www.daylighthusbil.se/index.php/hyra-husbil.html

• #11   28. apr 2013 @ kirsten, ah den med Sverige bliver for besværlig.... og dyr, skal jo enten til at sejle, eller køre over Sjælland ...

• #12   28. apr 2013 Ved ikke hvor besværlig, men jeg tænkte bare at det måske var så meget billigere at leje i Sverige at det gjorde op med sejlturens pris, men jeg har ikke undersøgt det nærmere.
    Var bare en ide......

• #13   28. apr 2013 Lad endelig ideerne flyve smiley

Jo måske prisen kunne udligne sejlturen ... men der er så lige det med at man minimum skal bruge en dag i hver ende for at hente og bringe ...

Så tror jeg ringer til nogle danske, og er de helt afvisende, så ser mere på de tyske ... ellers ender det med vi kører i egen bil og så tager ind på B&B, og små hoteller ....

• #14   28. apr 2013 Ja, vi er også i overvejelserne, ikke til i år, men om et eller to år. Vi har godt nok campingvogn og elsker at køre med den, såvel to- som firbenede, men den er langsom at køre med, hvis man vil godt omkring, vi vil gerne omkring Italien og Schweiz og ikke har mere end to-tre ugers ferie.
    En autocamper ville være meget hurtigere at komme afsted med, alternativet er som i også tænker, B&B eller lign. Vi har med stor succes gjort det på hoteller i Tyskland for et par år siden, ingen nævneværdige problemer - kun en enkelt ville ikke have hunde ind, resten var meget imødekommende. Et ekstra rengøringsgebyr, det kan man da acceptere.

• #15   28. apr 2013 Har nu ringet til en udlejer i Horsens ... ingen kæledyr, ej heller mod ekstra rengørings gebyr ... hun kendte ikke til nogen i DK hvor man måtte tage dyr med ...

Vi har selv haft dem med i kroatien og i Frankrig, på camping pladser, der havde vi så lejet et mobilhome der stod der i forvejen ... men har overnatter på hotel på vejen, også uden problemer med hund ....

Normalt er det også fint hvos man bare vil et sted hen .. men i år vil vi evt gerne køre langs vestkysten i Frankrig, se Bretagne og Normandiet og altså bevæge os meget af ferien, ikke have en fast base ....

Kommentér på:
leje af auto camper i DK

Annonce