{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

lækkert mad - hvor og hvad? {{forumTopicSubject}}

Kender i nogle steder i Midtjylland, hvor det er muligt at købe super lækkert mad - Ikke bare take-out, men hvor man kan få nogle lækre råvarer - ud over det sædvanlige? - kager, brød, kød, grønt etc...?

Hvis I har forslag til nogle super lækre retter, så må I også gerne sige til - mangler inspiration.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lækkert mad - hvor og hvad?
  • #1   30. apr 2013 er der ikke det der indvandrer marked et eller andet sted i Jylland?

• #3   30. apr 2013 Har altså titi handlet I bazar vest ... ved godt der kan ske ting og sager, men synes nu det lyder lidt voldsomt ....

Nu er midtjylland jo andet end Aarhus, men i Aarhus er der...

Brød/kager: Langenæs Bageri, Småkagehuset i Fr.Alle, det nyåbnede Lagkagehus og Schweizer Bageren i Bruunsgade ... Nede I Graven ligger en italiensk bager, og et lille bitte bageri der bager hele dagen...

Mange slagtere har udover lækkert kød og færdige specialiteter : fx Slagteren i bruunsgade/pouls plads .. slagteren i city vest .. Sallings Super , de har en stor delikatesse afdeling, og mange specialiteter ....

Fisk : ville jeg helt sikkert hente på havnen, der ligger 2 fiskehandlere lige ved siden af hinanden ...

Frugt og grønt: der er flere etniske steder i centrum ...

• #4   30. apr 2013 ja vil man handle i Bazaren med bil, så hav ikke noget liggende af værdi overhovedet, og åbn evt ind til ahndske rum så de kan se der ikke er noget at komme efter ....

Har lige i dag fået nogle røsti lagt sammen med krydret kartoffelmos fra slagteren i City Vest, de skulle bare i ovnen ... de var dyre men lækre ...

• #5   30. apr 2013 Undskyld jeg først reagerer nu - spiste - og faldt i søvn på sofaen;-/

Bazaren har jeg været i masser af gange, og er der, hver gang jeg kommer et smut forbi Århus.

Det er ikke restauranter jeg tænker på, Rikke - Har selv boet i Århus, og kender mange af de gode restauranter - Da jjeg boede der, var jeg på SU, så mit kendskab til de lækre specialbutikker er ikke på sit højeste - Men har da ofte været i Salling supermarked og Emmerys.

Rikke; Hvor afholdes der marked om lørdagen i Århus?

• #6   30. apr 2013 Midtjylland er jo et vidt begreb, kan du nævne nogle byer? smiley

• #7   30. apr 2013 Ligegyldigt hvor... Regner med at tage hunden, bilen og DK-kortet på en tur på lørdag - min fødselsdag, og se om jeg kan opstøve noget ekstraordinært mad, som kan tilberedes hjemme. Og så skal jeg også finde en spændende skov til hundedyret... Bor i Viborg, og tænker både på Århus, eller en tur nordvest forbi Thise mejeri og et smut til Fur, hvor jeg kan købe super lækkert kød. Hvis Torvehallerne i KBH lige kunne flytte til Jylland i nogle dage, ville jeg være glad. ..

• #8   1. maj 2013 Markedet er på Ingerslevs Plads

• #9   1. maj 2013 Og derfra er der ikke langt ned i bruunsgade, det nyåbnede Lagkagehus har de lækreste kager

• #10   1. maj 2013 Så vidt jeg ved, er Ingerslev marked både onsdag og lørdag, hvis jeg ikke tager fejl eller er det lavet om???

Jeg har nu ikke oplevet noget om eftermiddagen på p.pladsen ved Bazar Vest, de gange vi har været der.
    Men I kunne jo gøre det, at den ene af jer gik ind og handlede imens den anden blev ude ved hunden og bilenl. Så skal bøllerne nok holde sig væk. Personalet derinde (i hvert fald slagter og grønttorvet) er super flinke. smiley

• #11   1. maj 2013 Sorry - er lige kommet hjem og på vej i seng smiley

Ne,j Rikke Du advarede imod at tage i bazaren, og jeg synes altså ikke det er så slemt, men hvis man er nervøs, kan man jo gøre som jeg skrev.

• #12   1. maj 2013 Min mand så 2 på knallert der surfede rundt mlm bilerne på Bilka´s P-plads ... en albue gennem ruden, og så forsynede de sig .... det skete med op til flere biler og selvom der efterhånden var flere der så på .... og min mand tog billede med mobilen .... tilsidste stoppede de op lidt fra de folk der havde samlet sig , grinede og sagde " og hvad vil I gøre ved det" og så gassede de op og smuttede ...

Så det kan ske allevegne .....min yngste og kæresten har selv fået stjålet fra bil ved Bazaren , fordi de deres rygsække fra skolen ligge synlige ...

Det er for dumt ... fjern fristende ting, uanset hvor du parkerer ....

• #13   1. maj 2013 I Herning hvor jeg bor, kan jeg anbefale Aroma. De laver deres ting af økologiske råvarer og det smager lækkert. De laver brød, kager, juice, sanwiches osv. Derudover sælger de et lækkert udvalg af oste, te, marmelade og lignende ting smiley

• #14   1. maj 2013 Jeg har nu heller ikke oplevet ubehagelige ting ved bazaren, selv om jeg ofte har været der og altid i bil.

Kommentér på:
lækkert mad - hvor og hvad?

Annonce