{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Aftentråd :-) {{forumTopicSubject}}

Go aften alle i søde HG'er!

Jeg keeeeder mig, har nu ligget i tre dage med virus på balancenerven. Kan ikke rigtig komme omkring da det hele bare svimler. Nu gider jeg bare ikke mere /:

Har i en masse spændende ting at tage jer til imorgen, nu hvor det er helligdag? smiley Og skal i arbejde fredag, eller har i fået forlænget weekend? smiley
Og hvad laver i lige nu?
Uh sikke en masse spørgsmål.. Hav en dejlig aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aftentråd :-)
  • #1   8. maj 2013 Jeg sidder og slapper af, efter at have været på arbejde i dag. Er mega træt, så stener til en film, og venter lidt med at lave aftensmad smiley Imorgen skal jeg også på arbejde i nogle timer, men heldigvis ikke så mange, så vil enten ned til den store sø bagefter eller en god tur i skoven smiley

• #2   8. maj 2013 Jeg skal til skue i Holstebro i morgen.

Ellers bare nyde vejret med min familie

• #3   8. maj 2013 Jeg sidder i Amsterdam og er på en miniferie, så jeg har det godt smiley Vi har lige siddet og fundet ud af, hvad vi skal se på de dage, vi er her. Der er jo nok at tage sig til smiley

• #4   8. maj 2013 Anne P - Arg hvor træls du skal arbejde på en helligdag. Men dejligt nok du så i det mindste har tidligt fri smiley

Rikke - Årh der er bare intet bedre end at have nattøj på hele dagen. Sådan skal det være engang imellem smiley

Phillip - Det lyder ikke så ringe endda smiley Skal i selv stille noget til skuet?

Ida - Sikke skønt, finder i på nogle spændende ting i skal se så? smiley

• #5   8. maj 2013 Vi skal se noget af det klassiske så som Van Gogh Museum, Anne Franks Museum, Red Light District, Heineken experiment, Husbådsmuseum og så lidt kirker og selvfølgelig kanalrundfart smiley

• #6   8. maj 2013 Ja Cooper stiller op i hvalpe klasse

• #7   8. maj 2013 Ida - Hold da op, i får nok at se til smiley

Philip - Spændende, held og lykke med det smiley

• #8   8. maj 2013 Mia A: Ja, havde også håbet på en god lang skovtur i morgen, men der er drøn på - på arbejde, så det må vente til jeg har fået fri.
    Ida K: Uh du er heldig smiley Hmm.... har selv været i Amsterdam med et orkester engang, og vi var også rundt og se lidt, men er da lidt ærgerlig over at vi ikke fik set Anne Franks Museum. Det må jeg have til gode. Håber du får en god tur smiley

• #9   8. maj 2013 Jeg sidder bare og slapper af, mens jeg ser Top Gear - hunden er gået helt kold smiley

Jeg er hjemmegående og i morgen er der lige en playdate til Tucker og ellers står dagen bare på rengøring.

• #10   8. maj 2013 Mange tak

• #11   8. maj 2013 Jeg har forlænget weekend så det er dejligt!
    Lige nu slapper hvalpi og jeg lige af, vi har lige trænet lidt, vi startede nemlig på hvalpemotivation igår smiley
    Hvis det bliver dejligt vejr tror jeg vi skal til stranden eller til en sø, for hvalpi ELSKER vand smiley
    Stakkels dig, hvor må det være nedtur at være syg smiley God bedring

profilbillede
  • #12   8. maj 2013 Øv, god bedring til dig!

I morgen skal vi rive noget væv ned + sætte noget nyt op.
    Og så når spartlen og vævet er tørt så skal vi male 1. salen og stueetagen smiley
    Det bliver skøøønt!
    Og så skal jeg nok også lige have lagt resten af stenkanten på jordbærbedet smiley

Jeg går hjemme lige pt så er hjemme hver dag.

Lige nu sidder jeg bare og stener lidt på HG, venter på kartoflerne har kogt så vi kan mose dem og lave millionbøf og lige om lidt skal jeg ud og hente noget vasketøj smiley

• #13   8. maj 2013 Stine - Det er mega nedtur, specielt når der lige er helligdag og fri /:
    Sikke dog en skøn skøn lille guldklump du har der.. Nurh! smiley

Elisabeth - Uhh hvor lækkert at få svinget malerrullerne smiley Hvad farve skal i have malet? smiley

• #14   8. maj 2013 Ja det kan jeg godt forstå Mia smiley Mega nedtur,, hvornår bliver du mon rask?
    Tak, jeg er også rigtig glad for hende, og vores anden hund Maximus ELSKER hende, så det kan bare ikke være bedre smiley smiley

• #15   8. maj 2013 Efter fyraften kl. 16 i dag, har jeg fri til næste onsdag smiley Selv min mand der er lanmand, har fået fri weekenden over. Vi er taget til Vejby, hvor vi er fastliggere på en campingplads, og vi sidder og nyder en is i forteltet.
    I morgen er der abosolut ingen planer. Nyde hinanden, sludre med naboerne og en god tur i naturen med Wilma.
    Fredag er eneste plan, at jeg lige skal til en kort undersøgelse på sygehuset. Afrenen byder på nabo kaffe med en lille en ved siden.
    Lørdag er der fællesarrangement med campingpladsen, hvor vi skal til fælles spisning og KANDIS koncert:-):-):-)
    Søndag sove længe ( Wilma bliver afleveret til vores datter lørdag) og kender jeg manden ret, pleje en enkelt eller to tømmermænd.
    Så alt i alt en dejlig miniferie smiley

• #16   8. maj 2013 Hvis det ikke bliver bedre de næste to dage skal jeg kontakte min læge fredag, og hvis jeg får kvalme skulle jeg ringe til vagtlægen.. Lige nu ser jeg ikke rigtig lys for enden af tunnelen, da det kun er gået den forkerte vej de sidste par dage /:

Årh der er ikke noget bedre end når de bare elsker hinanden sådan nogle hunde! smiley
    Forstår virkelig godt du er glad for hende smiley

• #17   8. maj 2013 Sus - Ejh hvor lyder det bare skønt med en mini ferie i campingvogn! Det er bare så hyggeligt at bo i campingvogn og bo i naturen smiley

• #19   8. maj 2013 Jeg har lige fået besøg af kæresten, som skal være her indtil søndag smiley Vi skal have plantet de sidste krukker til, lavet urtehave og i det hele taget arbejde i haven, hvis vejret tillader det. Vi er også inviteret i byen at spise - ellers står den vist bare på afslapning og nyde hinandens selskab smiley

• #20   8. maj 2013 Jeg har været ude og gå en hyggelig aftentur m. Den ene vaps til hundetræning, og nu sløver jeg på sofaen.
    Imorgen skal jeg klippe min mormors hund, hvilket er noget af en opgave, og så skal jeg hygge med sønnen (hvilket nok betyder løbe rundt det meste af dagen, udenfor, det er i hvert fald hans definition på hygge) og experimentere med et farsbrød til aften!

• #21   8. maj 2013 ja, vi får nok at se til -sådan er det altid når kæresten og jeg er på tur smiley Men vi har heldigvis også tid til at slappe lidt af. Vi har begge to også eksamensopgaver at se til, så det får vi også tid til at se på hernede.

Anne P: Tusind tak. Amsterdam er virkelig en skøn by. Du må komme tilbage og se Anne Franks Hus. Men køb endelig online billetter, så du slipper for den meget lange kø smiley

• #22   8. maj 2013 Øv lyder ikke behageligt smiley

Jeg er lige kommet hjem efter en meeeget lang arbejdsdag! Puuuha det har været hårdt.. men nu kan jeg slappe af og har lige været ude med drengene smiley

Imorgen kommer min søde far og hjælper mig med at ordne have, så det bliver godt smiley skal arbejde fredag, men så har jeg FRI hele weekenden ... kan ikke huske hvornår jeg sidste har haft det, så det glæder jeg mig utroligt meget til smiley

• #23   8. maj 2013 Camilla - din slider smiley dejligt med fri hele weekenden. Hvad arbejder du med siden du sjældent har fri i weekenden ? smiley

• #24   8. maj 2013 jeg er i maxi zoo, er gammeldaws rengørings dame og telefonsælger .. så har tre jobs - derfor de manglende weekender hehe

• #25   8. maj 2013 Hooold da op du holder da gang i dig selv så! smiley Men hvad, man kan slappe af når man bliver gammel, er det ikke det man siger? smiley

• #26   8. maj 2013 præcist smiley hehe men det jo også dejligt hver gang det bliver den første smiley

• #27   8. maj 2013 Mia : vi skal bare male hvid.
    Der er bare så mange grimme pletter på væggene så nu skal det males smiley

• #28   8. maj 2013 Camilla - Ja lige netop. Man kan jo sjovt nok altid finde på noget at bruge pengene på smiley

Elisabeth - Ikke værst. Er jo også dejligt med en opfrisker, det skal jo til engang imellem smiley

• #30   8. maj 2013 Ja ellers er der jo opsparingen hehe .. det går der altså lidt sport i at få beløbet højere og højere smiley
    Men udover det så ELSKER jeg at arbejde haha .. til sommer har jeg to stk ekstra jeg lige køre på om morgen ;p

• #31   8. maj 2013 Allergisk overfor snobber og storhedsvanvid - Ja det er virkelig ubehageligt ikke at have kontrol over sin ben.

Camilla - Nååh ja det er selvfølgelig også en mulighed at smide dem ind på opsparingen smiley Og det er klart fedt når beløbet bare vokser der.. Hehe
    Wow to ekstra.. Så er der dem som kun har et enkelt arbejde, som syntes det er mere end rigeligt og tager mega meget tid smiley Hehe

• #32   8. maj 2013 Hehe ja, det tager også tid, især når jeg er 37 timer i maxi zoo.. har omkring 70 timer + - om ugen med de andre jobs og det er ufatteligt hårdt, men elsker det nu alligevel ..

• #33   8. maj 2013 Pyha du er godt nok sej at du kan holde til det smiley
    Jeg elsker også mit arbejde, men når jeg har fri så gider jeg ikk mere smiley

• #35   8. maj 2013 hehe ja, men jeg har jo bare fri når jeg er færdig med jobbet .. så gider jeg heller ikke mere ! når det hele er klaret selvfølgelig smiley haha

• #36   8. maj 2013 Isabelle - Naaaaw nogle skønne hvalpe! De er virkelig nuttet.. Sikkert paradis for de hvalpe at være i den have med sjove ting de kan kravle op på, så det hele bevæger sig under dem osv.. Sejt! smiley

Camilla - Vildt nok.. Kan sandelig godt forstå du ikke gider mere når alle dine job er klaret smiley

Kommentér på:
Aftentråd :-)

Annonce