{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

Tænk lige over hvad du poster på Facebook.. {{forumTopicSubject}}

"Ved ikke lige hvem jeg skal ringe til men hvem kan bekræfte at det er Dennis Mortensen der er død? Jeg håber virkelig ikke at det er sandt..."

Statusopdatering på facebook, den så jeg i formiddag.

Jeg kender Dennis Mortensen, han er lillebror til min gamle skoleveninde. Vi har stødt på hinanden i byen, er venner på Facebook og følger lidt med i hinandens liv..

"Min" Dennis er så ikke død, han loggede lige på chatten (har ikke hans nummer, ellers havde jeg ringet i formiddag) - og endelig kunne jeg få vished, om det var "min" Dennis.

Tænk før du skriver, folk kan have navnebrødre.. Og i dette tilfælde TROEDE jeg virkelig det var "min" Dennis..

*gys* sikke nært man kan tage sådan noget !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænk lige over hvad du poster på Facebook..
  • #1   10. maj 2013 Det var måske også en lidt sær ting at slå op på facebook :s

  • #2   10. maj 2013 Ja, jeg selv havde nok fundet en fælles bekendt frem for at stille et åbent spørgsmål til alle mine FB venner..

    Virkelig trist for den Dennis, der så ER død, og tanker til hans familie og hvad har vi..
    - Bare trods alt glad for, at det ikke var "min" Dennis..


  • #3   10. maj 2013 Ja puha, grim oplevelse! Jeg har prøvet det samme med min bror. Hvor min veninde ringer til mig og spørger om det er rigtigt at min bror er kørt galt og død af det. Jeg skyndte mig så hurtigt at ringe til min bror for at tjekke. Var han død ville han jo selvfølgelig ikke tage telefonen. Det gjorde han heldigvis, så jeg kunne så bagefter ringe tilbage til min veninde og sige at det ikke var min bror smiley

  • #4   10. maj 2013 prøvede noget nær det samme da min bror døde

    allerede inden politiet havde givet min mor beskeden, strømmede det ind med beskeder på hans facebook side

    gudskelov at ingen os havde set det der, før vi selv fik overbragt beskeden


  • #5   11. maj 2013 Åh jeg er ikke engang den eneste der oplever det smiley

    Det er virkelig frygteligt med sociale medier, når det kommer til sådan noget her...

    *kram* til dig Janne, glad for i ikke fik det af vide over FB smiley


  • #6   11. maj 2013 Puuuh, sikke nogle oplevelser.
    Janne, det gør mig ondt at høre, men je gudskelov, at I fik besked først.

    Noget jeg også synes er skræmmende m.h.t. FB er, at det stort set er umuligt at få lukket en profil. Hørte i nyhederne om en kvinde, hvis søn var død, og de havde i over ½ år forgæves forsøgt at få lukket hans profil, og der strømmede bl.a. ind med fødselsdagshilsner flere måneder efter hans død smiley


  • #7   11. maj 2013 Øv for pokker nogle oplevelser smiley
    Puha Janne, jeg kan slet ikke holde ud at tænke på, hvis I skulle have erfaret det triste budskab via FB smiley :( Stort kram til dig.


Kommentér på:
Tænk lige over hvad du poster på Facebook..

Annonce