904 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Mit abeskønne barn - TV2 Mit abeskønne barn - TV2

De tager små aber unger fra deres mødre inden der er gået 30 dage (eller noget i den stil) Det er SÅ syyygt!!! smiley

Jeg synes det er uhyggeligt hvad folk kan finde på! smiley Ved slet ikke hvad jeg skal sige om det, men er der nogen af jer der ser det?

Hvad synes i??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit abeskønne barn - TV2
  • #1   13. maj 2013 Jeg har set usendelsen før, det gjorde ondt i hjertet, så da jeg så den skulle komme igen slog jeg om - kan ikke holde ud at se den en gang til smiley

Det er så sygt - stakkels misforståede dyr smiley

• #2   13. maj 2013 Ja, jeg sidder også bare og græder. Tror snart jeg er nødt til bare at gå i seng, de misforstår jo alt de mennesker, at de kan få sig til at gøre det smiley

• #3   13. maj 2013 De er fame så sindsyge de mennesker, helt forskruede i deres hoveder!!!
    Stakkels, stakkels aber!!

• #4   13. maj 2013 Kan slet ikke forstå det er lovligt..

Jeg blev både gal og rigtig ked af det da jeg så det..

• #5   13. maj 2013 Jeg blev også gal og rystet over det da jeg så det og så blev jeg bare helt vildt ked af det smiley Ja de er sgu forskruet :'/

Og så siger hende der sælger dem '' vil du se moderen og faderen? vi lader lige ungen blive derovre så moderen ikke bliver ked af det, det ville ikke være iorden'' Nej nej men at tage hendes barn fra hende er HELT okay?! :-S

• #6   13. maj 2013 Kan ikke huske udsendelsen i detaljer, vil tro det er et års tid siden jeg så den.
    Alligevel kan jeg ikke få mig selv til, at se den igen.

Kan dog tydeligt huske hvordan mange af aberne går amok og bliver aggrasive når de bliver kønsmodne - no wonder !!!

• #7   13. maj 2013 Ja, jeg så en der angreb først en dreng med advarsel og der efter en pige uden advarsel. Det er da ikke mærkeligt, de er helt ødelagte de aber smiley Det er godt nok synd. Er sgu rystet.

• #8   13. maj 2013 smiley Amerikanere har tit og ofte et forskruet syn på dyr, og holder dem udelukkende for deres egen skyld og på deres betingelser - ikke dyrets smiley

• #9   13. maj 2013 JA og så kan de ikke læse abernes signaler - de tror abeungen smiler til dem, men det er et advarselssignal den laver - kors altså!!

Og tænk den familie hvor aberne hopper på børnene - hvordan kan man synes det er OK. Børnene er skide ræd for de aber, jamen for biiiiippp da!!!

Aberne bliver sindsyge siger eksperten, og det er jeg sikker på hun har ret i, det er der slet ikek noget at sige til at de bliver. Så bliver tænderne rykket ud på dem og de blvier neutraliseret - og alligevel kan folk ike kstyre dem - jamen jeg er chokeret over at folk er så hjernedøde og ondskabsfulde, at de holder vilde dyr på den måde.

• #10   13. maj 2013 Enig Kennelmor smiley

• #11   13. maj 2013 Har set udsendelsen en gang før og så den igen i dag.

Føj! smiley

• #12   13. maj 2013 Tine: Ja det er jo tydeligt de udlever DERES drøm om at få et barn, fordi deres børn ikke er små babyer mere. Det er bare sørgeligt at deres trang skal gå ud over et uskyldigt dyr!

Kennelmor: Ja lige nøjagtigt, de siger '' nuurh smiler du lige til mig, ja det gør du'' De ser hvad de vil se. :s Det er sørgeligt. Jeg forstår ikke at de ikke bare kan indse at de ikke får flere børn og må være glade for dem de har? Hvorfor ikke adoptere et barn så der evt har brug for en ny familie? Hvorfor tage en lille bitte abeunge fra sin mor og bruge den som erstatning for det barn de ikke kan få eller bare er for gamle til at få. Det gør mig godt nok sur!

• #13   13. maj 2013 Har ikke set den før, blev bare så ked af det da jeg så det og hende eksperten sidder bare og kaster rundt med den og jeg ved ikke hvad.. Jamen, jeg sad bare med åben mund og rystede på hovedet imens tårerne trillede. Det kan mit hjerte godt nok ikke klare. Skammer mig nogen gange over at være menneske. Mennesket (NOGEN mennesker tror de kan tillade sig alt, bare fordi de kan.

• #14   13. maj 2013 Link?

• #15   13. maj 2013 Jeg går udfra det er med det formål at få dem tamme at de tages så tidligt fra? I så fald er det jo ikke det eneste dyr man gør det ved. (har ikke set udsendelsen)

Med det sagt, så synes jeg det er trist og frygteligt misforstået, at tro at aber skal leve som mennesker. Ja ja, aber er genetisk tættere på mennesket end andre dyr, men de er dog stadig ikke mennesker, og har derfor heller ikke de samme behov elelr den samme adfærd.
    Så vil man have dem som kæledyr (ikke erstatningsbørn -for er DET ønsket skulle man slet ikke have dem) så skal det jo være indenfor "abe-rammer" ikke indenfor de rammer vi mennesker sætter for vores eget liv.

• #16   14. maj 2013 Aberne var deres babyer - de levede overhovedet ikke abeliv. De fik ble på og tøj - de hang på deres abemor og var i snor, der var nogle i bur. Man så de blev agressive når de blev kønsmodne og så startede problemerne med agressivitet, og derfor blev de neutraliseret og fik tænderne trukket ud. Flere af aberne fik diabetes fordi de fik menneskemad sagde de.

• #17   14. maj 2013 Har lige set lidt af udsendelsen på youtube. Trist at se på. Ingen dyr skal være erstatning for børn. Dyr skal holdes som det de er. Mit indtryk er da osse (ud fra de trods alt få familier i udsendelsen) at mange får problemer med dem. Aberne var, i mine øjne, stressede og utrivelige.

Man kunne da ønske at flere stater i USA fulgte trop med dem der allerede har forbudt hold af den type dyr

• #18   14. maj 2013 Har set udsendelsen før, så da jeg så at de viste den i aften, så valgte jeg at se noget helt andet...

Kan slet ikke holde ud at skulle se det igen, det før ondt indeni smiley

• #19   14. maj 2013 Den udsendelse gav mig en søvnløs nat. Stakkels aber, at holde abe er sammenligneligt med at holde dansebjørne, som man gjorde i gamle dage. De fik fjernet tænder og kløer for at man skulle kunne styre deres aggressivitet, det er helt sammenligneligt synes jeg.

• #20   14. maj 2013 Synes bare det er forfærdeligt hvad folk mener de kan tillade sig? De fanger bjørne og holder dem i et lille bur, hvor de tager noget fra dem (kan ikke lige huske hvad det er) Det er vidst i kina eller sådan noget og de har noget i sig der kan ''helbrede'' og så tapper de dem for det. De lever de værste liv og det er så sørgeligt.

De aber der er jo deres børn! smiley Og de er så pisse frustreret det er tydeligt at se! Jeg havde ikke set udsendelsen før og havde jeg vidst hvor grusomt det var at se, havde jeg bestemt valgt det fra! Mit hjerte det brister når jeg ser sådan noget!!! :s Man skaber selv et problem ved at behandle dem som de gør, og når man så ikke kan styre problemet mere, så gør man da bare så de ikke kan bide osv! smiley smiley Jeg stoppede før det med tænderne og hvor de blev neutraliseret heldigvis! smiley

• #22   14. maj 2013 Pernille ja!!! Hun fik 5.500 dollars for den ene abe man fulgte og de kunne sagtens koste mere. Hun havde 1 mere der snart skulle fra sin mor og 2 aber der var gravide smiley Og hun sagde hun havde det ikke dårligt med det, for de vidste godt at inden for ca 30 dage så kom hun og tog dem, så de smed nærmest bare deres unger fra sig når de så nettet :s

• #26   14. maj 2013 Pernille er helt enig! smiley Sikke et liv både for abemor og abeunge smiley

• #28   14. maj 2013 Ja men der er alligevel en stor forskel på en hudn og en abe - aben er et vildt dyr, hunden er et dyr der lever blandt mennesker og kan lide at leve blandt mennesker. At nogle så ikek kan finde ud af at holde hund er en anden sag, men i bund og grund er det ikke synd for en hund at leve sammen med os - men det er synd for aben, fordi det er imod dens natur.

• #30   14. maj 2013 Ja, selvfølgelig er det synd at hunde bliver misforstået og klædt i latterligt tøj. Men at fratage en abemor (et vildt dyr) sin unge for at en aller anden kvinde kan få en lille ''baby'' igen, det er forkert!

Kommentér på:
Mit abeskønne barn - TV2

Annonce