{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rejer
  • #1   17. maj 2013 Bare rolig. Hunden falder ikke død om. smiley

• #2   17. maj 2013 "Kan man overdosere sin hund med rejer" smiley der steg mit humør lige nogle grader smiley
    Er sikker på han ikke tager skade af 10 rejer. Så længe du ikke giver Så meget hvis hans mave ikke er vant til det smiley

• #3   17. maj 2013 det eneste der bliver overdoseret her når de får rejer er luftproduktionen, så her bliver de rationeret til kun en smagsprøve 1 pr. stk smiley

• #4   17. maj 2013 ti8l jer alle 3

Altså,jeg har faktisk bemærket,at verners fimser,lugter lidt anderledes,end de plejer.
    And soo what,så bliver han lige luftet ude på altanen.Nå,så er det ikke "tungmetaller" der ryger ud af ham,så han forurener ikke omgivelserne,det gør mig mere rolig.
    Så,han får lige 6 luksusrejer mere,og,så er de 7 rejer altså mine.
    møg forkælet rejehund,jeg har.

tak for svar
    hilsen vibeke med de sidste 7 rejer

• #5   17. maj 2013 Mine 5 deler ind i mellem 1 kg rejer..(nej, det er ikke forkælelse, det er noget andet. blev der sagt.)

De elsker det, og min dyrlæge påstår at mine hunde er sunde og fine.

Men de stinker frygteligt dagen efter......

• #7   17. maj 2013 verner har det fint,tror jeg nok

lige p.t.,er han ude på altanen,hvorfor mon

prut prut

hilsen fra de 7 rejer

• #8   18. maj 2013 Hvordan får man økologiske rejer? - Jeg mener, normalt bliver de fanget i havet smiley

Keesha kan få lidt mylderbæ, hvis hun har fået for mange skalrejer, men ellers ikke nogen forandring. Tungmetaller tror jeg ikke er så slemme som i f.eks. tunfisk.

• #9   18. maj 2013 Rikke: I så fald vil jeg da foretrække rejer fanget i atlanterhavet eller havene omkring arktis.
    Synes det lyder mærkeligt, men kender ikke til reglerne omkring forarbejdning, hvis de f.eks. bliver lagt i lage o.s.v.

• #10   18. maj 2013 miemiv osv..

så nu er klokken bleven rigtig rigtig mange,og jeg kan ikke sove.
    Min vodka er sluppet op.

Altså,de flotte rejer er købt i Irma,for 40 kr.
    Nu har jeg "fisket pakken op af skraldespanden der står:

160 g frosne økologiske rejer,glaseret med vand ;;;
    opdrættet i Ecuador ;;

giver dig ret,hvor pokker kommer det økologiske ind her ;;;

Irma i en "nøddeskal".

Man betaler 10 kr.mere for at købe ind i Irma,og så tror man den "hellige økologi "er helt i top,når det hedder Irmas ærlige økologi.

Tror jeg går ned og klager i morgen.(måske)
    Er lige i stødet til det nu.Men det er jo langt over Irmas sengetid.

hilsen
    rejeelskeren.
    p.s. altså det med tung metaller var mere ment som en "joke".Men verners uddunstinger er der ikke noget i vejen med,de fylder godt i ben enden af sengen,så ved jeg da han lever

• #11   18. maj 2013 rikke a

ja,helt rigtigt hvad du skriver.

De bliver OPDRÆTTET,sikkert i div.bassiner.
    Har først læst det nu,og jeg er død skuffet over Irmas "hellige" økologi reklame.

Læs,hvad jeg har skrevet til miemiv,hvis du altså gider.

hilsen
    vibeke

• #12   18. maj 2013 Verner (Vibeke) - Tak for svaret og dén oplysning. Så tror jeg stadig jeg holder mig til de almindelige fra Royal Greenland eller Nordsørejer fra Skagen/Launis eller hvad de nu hedder.
    Handler dog aldrig i Irma, for sådan en har vi vist ikke her i Østjylland, men jo, man skal vist tage nogle af div. påskrifter på varer med en gran salt.

10 rejer er nu heller ikke meget til en stor hund - og der er så meget andet de kan lave gasser af smiley

P.S. Jeg har da vodka men nøjes selv med et glas vin inden jeg skal hente mit vasketøj smiley

• #13   18. maj 2013 miemiv

giver dig ret,altså m.h.t. smag.
    Vores fjordrejer eller østersø rejer,men mest de danske fjordrejer,er meget meget bedere og finere i smag.
    Så,slut herfra med Irmas "fidus økologiske opdrættet i bassiner i et eller andet land,kæmpe rejer".

Tak for dit svar.

nu vil jeg prøve at sove med Verners hyggelige dufte i fodenden af sengen.

hilsen
    vibeke

• #14   18. maj 2013 He he - selv tak og sov godt smiley

• #15   18. maj 2013 rejer ineoholder meget jod og nogle hunde tåler det dårligt mens andre ikke gør plus 10 styk rejer kan være utilrådeligt for en hund på størrelse med en chi og ikke for en irsk ulvehund

• #16   18. maj 2013 jeg hørte engang en ekspert udtale, kan desværre ikke huske hvor, at når noget er tilsat vand, så kan man faktisk ikke kalde det økologisk, for der findes ikke økologisk vand. Dertil skal siges at det selvfølgelig stadig er mere miljø- og etisk rigtigt når man køber øko - (måske ;))

Kommentér på:
rejer

Annonce