600 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Indretning tips Indretning tips

Hejsa

Jeg har brug for nogle helt ærlige meninger her.
Jeg købte to reoler til drivhuset, men synes pludselig at den ene var meget sød i stuen da den var samlet. Synes den rå zink passer godt med de søde pastel farver.

Men min kæreste synes der bliver for meget hylde-værk i det hjørne. Han synes hellere der skal være et billede eller noget. Det har vi dog bare ikke smiley

Nu ligger jeg lige et billede op, så kan I se. Tænker og ligge noget brænde på nederste hylde, så det bliver lidt mere råt, men lige nu regner det, så jeg går altså ik ud i skuret smiley

Hvad synes I? Er det for meget? Vær gerne totalt ærgelige smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indretning tips
  • #2   22. maj 2013 Jeg synes det rå zink, passer sindsyg godt ind til stilen smiley

Men må give kæresten ret.. Det er ret så presset med fylder lige i det hjørne der smiley
    Synes desværre det bliver for meget "her mangler vi noget, så der stiller vi den her" netop fordi der er så meget i forvejen smiley

• #3   22. maj 2013 Hvor ligger du billedet?

• #4   22. maj 2013 Jeg elsker dine hylder bag gyngestolen, men er ikke meget til zink reolen .. sorry to say, men syntes ikke den passer ordentligt ind.
    Derudover er det en smuk indretning og syntes det er rigtig flot smiley

• #5   22. maj 2013 Nå så har han alligevel ret hehe smiley Så må jeg nok hellere lytte til ham (og jer :))

• #6   22. maj 2013 Chili - sorry jeg var lige ved at redigere emnet smiley Nok derfor du ik kunn se billedet.

Camilla S - mange tak smiley I har nok ret med reolen så. Synes bare lige den var så fin smiley Men så må den ud i haven alligevel.

• #7   22. maj 2013 Jeg synes det er pænt.... og måske sådan een fiiin gren over ovnen....( wallstickers ) i stedet for billede..... smiley

profilbillede
  • #8   22. maj 2013 eller denneher

profilbillede
  • #9   22. maj 2013 Hehe det var skam så lidt, vi her hjemme vil gerne ha lavet lidt om og når kaninerne er kommet ud (de har deres eget værelse) skal jeg ha mit walk-in, så søger konstant inspiration og eeeelsker at se flot indrettet hjem som jeres - så kan man nemlig stjæle lidt ideer smiley Derudover skal vi ha lavet soveværelse og stue om, så fedt at se så fin en stue smiley

• #10   22. maj 2013 Den må du ikke flytte ud i drivhuset - den er da SÅ fed, og den passer perfekt ind. God ide med brænde, tror dog det kommer til at svine en del.

Din stil og alt andet ser helt vildt godt ud.

• #11   22. maj 2013 Havde den være halv højde, kunne det går. Men jeg syns det eneste skal være en lavt møble med f.eks malerier/væg sticker eller måske en pæn lænestol?

• #12   22. maj 2013 Kan virkelig godt lide din stil, syntes det er fedt med det lidt søde blandet med det rå. Så god smag! smiley
    Du kunne også hænge et sødt ordsprog op med Wall Stickers, eller selv male noget, tapetsere noget på en plade eller andet kreativt smiley
    Og tror det ville se hyggeligt ud med brænde....

• #13   22. maj 2013 Bitten - ja wallstickers er en super god ide smiley Måske vi skal have det i stedet for et billede.
    Ih tak igen Camilla. Elsker at indrette! Spændende at I skal til og ha lavet helt om smiley
    Obsternasig - Aaarrgggh forskellige meninger smiley Jeg synes også den er fed! Jeg kan dog måske godt forstå at kæresten synes det bliver for meget, men alligevel iiiiihhh smiley Men tak for rosen da!

Mia - Taaarrkk, ja havde egentlig tænkt på en ramme med tapet inden i, da vi ik rigtig har penge lige nu til et stort maleri, men måske man kunne kombinere det med brænde heh smiley

• #14   22. maj 2013 Uh man kan lave så meget fedt med tapet! Og er man lidt snu kan man godt gå ned i farvehandleren og kun få lov at købe et par meter af en rulle fremfor at skulle betale for en hel smiley

• #15   22. maj 2013 Mia: Uh, kan man det?!

• #16   22. maj 2013 Og hvis Natasja springer fra, køber jeg!

• #17   22. maj 2013 Hahah stolen DEN er jeg glad for smiley Men I kan sagtens finde en magen til på dba. Det er en fbd gyngestol. Jeg gav kun 500,- for min, og på den dba kan de godt forlange nogle vilde priser engang i mellem.

Åååhh der er flere der siger god for reolen, men har lige haft kæresten herinde igen og sidde i sofaen og kigge på det og han synes STADIG det er for meget smiley Han synes også reolen er for grim til stuen... iihh mænd smiley

• #18   22. maj 2013 Hahah Natasja TRUE! smiley Jeg kan bare godt lide at hans mening også tæller. Vi har boet i huset i et halvt år nu og da min veninde var på besøg sagde hun at det var fedt med indretningen, men det var meget mig og ik så meget Thomas (min kæreste) i det. Og det vil jeg da gerne have at der er jo!!! Men igen, hvad fanden har han egentlig af smag af indretning? Det er jo altid mig der køber ting smiley

• #19   22. maj 2013 Det siger vores gæster også tit. Men han er ligeglad, så længe han må have en pokal stående hist og pist. Jeg er også ligeglad, jeg elsker indretning, og indretter og laver om som jeg lyster.

• #20   22. maj 2013 Jaa jeg holder så med din kæreste og størstedelen af de andre brugere. Reolen er rigtigt sød, men det bliver lidt presset i hjørnet. Men jeg må lige rose dig for din indretning, det er så smukt, hyggeligt og virkeligt indbydende - og så elsker jeg dine puder i sofaen og i stolen! smiley
    men jeg ville nok flytte den sorte (hundekurv?) hen hvor reolen står og så hænge et billede op over den smiley

• #21   22. maj 2013 *Obsternasig* - Jeps, du skal bare smile sødt ;D Hihi

• #22   22. maj 2013 Hms, jeg tror lige jeg skal sove på den. Tak for jeres meninger i hvert fald smiley

• #23   22. maj 2013 Jeg elsker det!! Synes det er mega hyggeligt med det gamle, og ting lavet af træ, blandet med det nye/metal.. Fedt ;-)..
    Er også den heldige ejer af den gyngestol ;-)!!
    Men er NØDT til at spørge: hvor har du bogkasserne fra?

• #24   22. maj 2013 Jeg synes den passer godt ind.

• #25   23. maj 2013 Hvor passer det fint sammen. Jeg synes bestemt ikke det er for meget.
    Og jeg er vild med din indretning smiley

• #26   23. maj 2013 Marie B - tak tak smiley jeg har købt bogkasserne i Odense og selv malet dem. Træudvalg eller noget i den stil. De har flere butikker rundt i landet. Jeg kan smide dig et link når jeg kommer hjem. Er på mobilen nu smiley

Tak Petra smiley og tak Rikke smiley Jeg kan så godt genkende det du siger med rosendahl og herstal hehe. Er heller ikke vild med georg Jensen og sort/hvid/rød tema, puha smiley

Selvom jeg har sovet på det så har jeg ikke helt bestemt mig endnu hehe smiley

• #27   23. maj 2013 Jeg er et skarn - jeg har i ti år haft en stol magen til stående uden sæde i... den er malet og det hele, lige klar.

Skammer mig lidt...

• #28   23. maj 2013 Jeg synes det er nogle rigtig fine ting og en flot stil. Men reolen synes jeg ikke heeeelt passer ind, det kan nemt komme til at virke lidt hovsaløsning, synes jeg. Reolen er fed og kan måske være et andet sted i hjemmet. En ide til væggen kunne være nogle fine planter i vægskjulere eller en lækker væglampe eller en gallerihylde måske. Synes hurtigt det kan blive lidt kedeligt med et billede......

• #29   23. maj 2013 Tror vidst også bare der skal gøres noget ved den *GG*

Fandt den i en udebygning da vi flyttede ind. Den samme, som jeg faktisk for meget kort tid siden (ti år efter) fandt noget gammelt porcelæn, der er sådan noget fancy noget... over 100 år gammelt

Skarn dækker vidst smiley

• #30   24. maj 2013 Rikke - Nemmerligt smiley

• #31   24. maj 2013 Hov forresten Marie B - jeg lovede et link og det kommer her http://www.traevarer.dk/Bogkasser.99.aspx

• #32   27. maj 2013 Tusind tak smiley

Kommentér på:
Indretning tips

Annonce