{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Ny lejlighed - indretning {{forumTopicSubject}}

Pengene til nye ting er desværre ikke mange, men det betyder virkelig meget for mig, at få indrettet den nye lejlighed hyggelig og hjemligt - og ikke mindst: SIMPELT, fordi min kæreste er virkelig - og jeg mener virkelig - god til at rode smiley

Køkkenet er der ikke meget at gøre. Det er smalt og aflangt, men en bordopvaskemaskine står højt på ønskelisten.

I stuen er der 3 skrå vægge og én der ikke er skrå (den der skelner køkkenet fra stuen er ikke skrå), den der ikke er skrå er ca. 2,5-3 m. lang og der tænker vi at sætte skrivebordet.

Vi har en lille sort sofa og så et BRUNT sofabord (men det er smart, fordi det kan justeres i højden - så vi kan konvertere det til spisebord, hvis vi får gæster).. Men suk, kommer det ikke til at være helt vildt grimt?

Vi skal have plads til rotteburet - og her har vi igen et problem, fordi rotteburet er højt..

Nå, men har I nogen idé til, hvordan man får det hyggeligt og hjemligt? Kan man gøre noget ved de skrå vægge?

En ting vi SKAL have er et nyt skrivebord til os begge - fordi vi kan ikke side to stationære på 80 cm smiley Vi tænker at købe det her, fordi det er passende i længden og billigt.. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S49001965/ (i sort)

Har I ellers nogen tips og tricks? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny lejlighed - indretning
Kommentér på:
Ny lejlighed - indretning

Annonce