651 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Beyonce koncert i forum Beyonce koncert i forum

Hej HG

Så laver jeg da lige en totalt off-topic tråd igen smiley
Men herinde kan vi da godt snakke om alt mellem himmel og jord ik?

Nå, men jeg skal til beyonce koncert i morgen. Jubiiiiiiiiiiii smiley
Men jeg er virkelig i tvivl om vi skal tage ind til forum i MEGA god tid for at få nogle nogenlunde pladser så vi kan se noget? (ståpladser)
Dørene åbner kl 18, så tænkte lidt på at tage derind kl. 17, men er det tids nok? Og hvad så med aftensmaden?

Hvad ville I tage på af tøj?
Jeg overvejer lidt shorts og strømpebukser der har farve på og så en læderjakke. Men det er også ret upraktisk?
Og hvad med sko? Kondisko eller støvler?

OG må man godt have en taske med ind? Jeg vil gerne pakke en taske med paraply og noget at drikke (til udenfor).

Ej mind mig lige om hvordan man tager til koncert? Det er sgu mange år siden smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beyonce koncert i forum
  • #1   26. maj 2013 Du må gerne have taske med ind, den bliver dog nok tjekket for "ulovligheder." Tøj, noget let og luftigt - det bliver hurtigt varmt! Sko..tja, det afhænger af om du er en stille koncertgænger, eller står og hopper og danser smiley
    Aftensmad, der kan du jo lave sandwich eller lignende og sise ude foran. Om det er tids nok, det ved jeg ikke, umiddelbart ja, men det er jo et ret stort navn.. Afhænger også af, hvor langt op foran du vil jo smiley

God koncert!

• #2   26. maj 2013 Irene - Ja det har du selvfølgelig ret i. Jeg hopper og danser, så burde måske overveje kondiskoene selvom de er virkelig grimme smiley
    Faktisk rigtig god ide med at tage aftenensmaden med derind, noget sandwich f.eks. Vil rigtig gerne op foran, men ved godt det er svært når hun er så stor en stjerne som hun er, og jeg gider ikke stå der hele dagen hehe. Men tak for råd smiley Dejligt!

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #3   26. maj 2013 1. Jeg har kun været til små koncerter uden for Roskilde Fest, så kan kun tale ud fra min Orange erfaring. For at komme HELT op foran til de virkelig store navne sidder folk i kø i minimum 2 timer inden der bliver lukket op for båsene, og helt op til 5-6 inden. I din situation tror jeg ikke engang du får krydset "halvvejs mærket" mod scenen, ved at komme en time før - men jeg har som sagt kun Fest erfaringen at trække på.

2. Der er ingen der kigger på dine sko, og du vil takke dig selv når du står der og danser og har det for fedt... Hvis du tar højehæle på får du sikkert en ubendig trang til at smide dem virkelig hurtigt og så er du jo lige vidt.
    Men kan du ikke godt tage "shorts og strømpebukser der har farve på og så en læderjakke" med All Stars eller sådan noget til?

3. Du må godt have taske med men husk at du skal have den på dig hele tiden og sådan en taske kan godt være en pest når du er kommet ind. tilgengæld er det også en pest hvis man tænker "jeg kan bare ha nøglerne i den ene lomme pengene i den anden.." Så tag en med som du føler du ikke skal holde øje med om folk går i, eller ting falder ud af. Derud over var reglen på Fest at man ikke måtte have flasker (både glas og plastik) med ind på pladsen, så du kan resikerer at de tager flasker når du kommer til indgangen, så ikke noget med at tage en "tjotjal najs flaske" med som du fik af din oldemor. Heller ikke parfume, eller (25 ml >) cremer og sådan noget.

ps. Det med Håndmadderne som Irene kommer med lyder top dollar.

• #4   26. maj 2013 Mathilde - "Men kan du ikke godt tage "shorts og strømpebukser der har farve på og så en læderjakke" med All Stars eller sådan noget til?" Jo tænkte evt. converse til.
    Tager de virkelig parfume fra en? Det skal jeg da godt nok huske!
    Altså koncerten starter først kl 20, men de åbner dørene kl 18, skal man så virkelig komme 5-6 timer før kl. 18? Min kæreste skal på arbejde i morgen, så vi kan først nå og køre ved 12 tiden til kbh desværre og det tager 2 timer.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#5   26. maj 2013 jo, synes at All Stars ville være perfekte. De er da ikke grimme? Synes at All Stars er pæne "casual sko" - hvor casual afhænger selfølgelig af farven.
    Mange kocert steder tager de sådan noget som parfume, men vil selfølgelig ikke sige det 100%. Tænk på ikke at tage noget med som en dørmand ville tænke kunne bruges som kasteskyts (udover telefon og pung og sådan).

Tænker at hvis det var mig ville jeg tage afsted så jeg var der 2 timer før dørene åbnede - Just to be sure. Og hvis der allerede er så mange mennekser så man tænker "pis os" eller slet ikke er nogen, så ville jeg bare bruge den første time på lige at få mig en kop tår kaffe eller noget i nærheden.

• #6   26. maj 2013 Hvis du vil ha en go plads, er et par timer inden døre ikke nok. Til Springsteen stod folk i 3 dage smiley
    Meeeen man ka jo altid møvle sig op foran... dog ville jeg nok vælge at stå lidt ude i siden oppe foran. Så er det til at trække vejret. Forum kan blive virkelig varm.

• #7   26. maj 2013 Beyoncé røg vildt hurtigt så jeg kan love dig for der nok allerede er folk der står i kø fra morgenstunden af. Hvis der er nogle der er helt vilde, ja så sover de der smiley

Jeg arbejder selv i Elgiganten og folk sov UDENFOR butikken til januarudsalget smiley - ja det er utroligt hvad folk de gør smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#8   26. maj 2013 Ud fra hvad de andre siger så gør det ingen forskel om du kommer kl 18, eller en eller to timer før. Så synes du skal tage det stille og roligt, og ikke stresse kæresten.

• #9   27. maj 2013 Matilde det lyder faktisk som en god idé. Jeg er halv syg så gider ikke og stresse rundt smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#10   27. maj 2013 Og du behøver vist ikke tage paraply med - her er 20 grader sgu...

Kommentér på:
Beyonce koncert i forum

Annonce