{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Afhængig af mobil? {{forumTopicSubject}}

Jeg er god til at glemme min mobil, og andre gange lader jeg den med vilje ligge hjemme på bordet.
Min kæreste brokker sig, fordi jeg jo så ofte ik opdager den ringer.
Han mener jeg skal have en fastnet istedet;)

Jeg gider bare ikke være afhængig af min mobil konstant.
SÅ jeg tager min telefon med mig, når jeg ved der måske kommer et opkald eller besked, ellers ligger den mest hjemme og det har jeg det fint med.
Ringer den og jeg opdager det, har jeg dog svært ved ikke at tage den, selvom jeg ikke gider.

Er jeg et enestående tilfælde her?

Er jeg underlig fordi jeg ikke vil lade mit liv styre af en mobil? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afhængig af mobil?
  • #1   27. maj 2013 Ja..

• #2   27. maj 2013 Synes ikke at det er underligt glemmer det rigtig selv

• #3   27. maj 2013 jeg er ikke afhængig af min mobil/mit internet - jeg kan stoppe hvornårsomhelst jeg vil.. .. jeg vil bare ikke *G*

• #4   27. maj 2013 Jeg har en dreng med ADHD og Asperger, så jeg har næsten altid min mobil på mig. Selvom den sjældent ringer smiley

• #5   27. maj 2013 Nææh jeg er også mester i at glemme hvor jeg lægger min mobil. Og også til at glemme min oplader et eller andet mærkeligt sted, så jeg går flere dage uden strøm på mobilen smiley

Nu har jeg så også en ganske alm. mobil der ikke kan det vilde og har ikke internet eller noget på mobilen... Jeg tror Facebook osv. på mobiler, tager en del tid for mange mennesker smiley

Faktisk er det ikke lang tid siden at jeg købte en ny "old school" mobil og fordi jeg slet ikke har vendt mig til ringetone eller noget, så høre jeg den ofte heller ikke når den ringer smiley

• #6   27. maj 2013 Jeg er afhængig af min mobil
    Det indrømmer jeg gerne
    Jeg kunne aldrig drømme om at køre fra den

• #7   27. maj 2013 Jeg ville ønske folk havde lidt mobilpli.
    Syntes det er træls at være i selskab med en der har hovedet dybt nede i telefonen.
    Jeg kan sagtens undvære min - med mindre jeg skal steder hen hvor der er behov for folk kan komme i kontakt med mig.

• #8   27. maj 2013 Dejligt jeg ikke er den eneste.
    Internet kan jeg ikke undvære, men sagtens min telefon.

Så jeg får tit skæld ud "hvorfor tager du aldrig din telefon!!"..."øhhh hvor er min telefon? Har du set den???"

Min er heller ikke den nyeste Tlf. Ville gerne ha den nye fra Sony, men den er dyr, og jeg bruger den alligevel ik ret meget så...

• #9   27. maj 2013 jeg ahr ikke haft mobil i over 1 md nu og de eneste der sys det er træls er alle dem omkring mig, jeg nyder tilgengæld al den ro xD

• #10   27. maj 2013 Jeg syntes også det er utrolig træls folk hele tiden skal sidde med den, selv til fødselsdag og familiefester sidder de med snotten begravet i mobilen... Argt vær dog til stede i stedetfor.

Manden har en tendens til at sidde med den når han har spist, mens mig og sønnen stadig ikke er færdige... Jeg blir så gal.. Læg dog den telefon når vi sidder ved bordet altså!!

• #12   27. maj 2013 jeg får en nær døds oplevelse hvis jeg mister min mobil....:D

• #13   27. maj 2013 Helt overdrevet!

Sidder med den i hånden næsten altid når jeg slapper af smiley

Hvordan skulle jeg ellers

Lurer facebook 300 gange dagligt?
    Spille på mine yndlings apps?
    Finde vej?
    Se hvornår bussen går?
    Se hvordan vejret bliver?
    Se hvad der kommer i tv?
    Læse nyheder?
    Se min lønseddel?
    Se min bank?
    Høre musik?
    Læse bøger?
    Se min telefonregning?
    Høre radio?

Og hvis jeg blir væk er der kompas!!! smiley

Hej jeg hedder Maria og er afhængig af min IPhone smiley

• #14   27. maj 2013 Jeg kan bare godt lide at have min mobil på mig. Ikke fordi jeg nødvendigvis bruger den, men HVIS nu, nogen ringer, skriver, eller jeg får brug for den til et nødopkald, så foretrækker jeg altså at have den på mig.

Kan godt leve uden mobil, foretrækker bare at have den med mig.
    Jeg har desuden ikke internet på min profil eller lignende. Så smart er den ikke, lol.

• #15   27. maj 2013 Ja, jeg er afhængig af min mobiltelefon. Jeg bruger den som hjælpemiddel ift min diabetes, hvor jeg beregner kulhydrater og insulinindtagelse. Jeg vil desuden gerne kunne ringe efter hjælp, hvis jeg går ude på Lars Tyndskids mark og får føling eller insulintilfælde.

Desuden vil jeg gerne, at mine børn skal kunne komme i kontakt med mig, når som helst.

• #16   27. maj 2013 Jeg er absolut ikke afhængig af min mobil, men jeg har den ALTID med mig, simpelthen fordi hvis der kommer et vigtigt opkald

• #17   27. maj 2013 bortset fra det med fjæsbog, er jeg ret enig med maria smiley

Jeg kan holde mig ajour med mit bestyrelsesforum, tjekke vigtige mails eller bare slappe af. Og jeg æææælsker apps

• #18   27. maj 2013 Jeg har fået en smartphone, men jeg har ikke engang et abb., hvor jeg kan gå på nettet overalt. Så mere afhængig af min telefon er jeg ikke.

Men jeg synes, at der er en vis tryghed i at have den med. At hvis der nu skulle ske noget, så er den lige der i lommen.

Det har jeg haft, siden jeg var gravid med den første, for han lå ikke fast, så gik vandet, mens jeg var ude og lufte vovsen, skulle jeg ligge mig ned her og nu. Ikke så smart uden en mobilos.

Og da min mor efterfølgende fik kræft, var det rart, at hun altid kunne komme i kontakt med mig, når hun havde brug for det.

• #19   27. maj 2013 Har den evig og altid på mig, dog er den næsten altid lydløs. Syntes det er rart at have den ved hånden hvis der skulle ske et eller andet, eller folk vil i kontakt med mig. Og vender altid om efter den hvis jeg er kørt fra den, så er måske en smule afhængig, syntes dog godt det kunne være værre smiley

• #20   27. maj 2013 Har ikke haft nogen telefon i ca. 2 måneder.
    I starten gjorde det ikke så meget, men nu kan jeg godt mærke at det ville være rart med en telefon igen, så man kan ringe til folk, kommunen osv., i stedet for at skrive mail..

• #21   27. maj 2013 Jeg er også afhængig af min. Bruger den til alt: spil, kalender, notater, på arbejde osv. Jeg kan virkelig ikke undvære den smiley

Til gengæld HADER jeg at snakke i telefon når jeg har fri, så er super dårlig til at svare på opkald, men bruger den til alt andet smiley

• #22   27. maj 2013 Jeg er ikke spor afhængig af min og lader den ofte ligge hjemme, når jeg er rundt omkring.
    Bruger den kun til sms, opkald og musik.

• #23   27. maj 2013 Åhr jeg har det ligesom Maria - er dybt afhængig af den smiley jeg føler mig nøgen uden og bliver sur og irritabel hvis jeg glemmer den hjemme..... Hvis jeg er oppe for at tisse om natten plejer jeg også lige at tjekke den (har mange kolleger som arbejder med skiftende arbejdstider :-)) men den er trods alt på lydløs om natten smiley

• #24   27. maj 2013 Folk skal altid kunne få fat på mig, og jeg vil altid have mulighed for at ringe til folk. Tænk hvis uheldet var ude, og det gik den dårlige vej fordi jeg ikke have min mobil med....

• #25   27. maj 2013 bare indrøm det.. det er sådan du får ham motioneret *G*

• #26   27. maj 2013 "Jeg er dybt afhængig af min mobiltelefon. Ikke af at bruge den, men af at kunne bruge den.
    Jeg kan sagtens lade den ligge i lommen, eller tasken, og den er jævnligt på lydløs - men jeg har den altid med mig. Den kan sagtens ligge i køkkenet, imens jeg er i haven, men forlader jeg hjemmet kommer den med.

Hvis jeg en sjælden gang imellem har glemt den, eller glemt at lade den op, er det lige før det kan fremkalde et panikanfald. Jeg indrømmer det gerne: Jeg er dybt afhængig.
    Det er blevet en tryghedsfaktor, altid at kunne ringe efter hjælp."

*Kathrine* sagde det så godt, så jeg vil bare citere hvad hun skrev. smiley

• #27   27. maj 2013 Skønt med alle de svar smiley sjovt at se hvor meget sådan en smart lille ting fylder i dagligdagen, og hvor vigtig/betydningsfuld den er blevet efterhånden.

• #28   28. maj 2013 Jeg er totalt afhængig af min mobil... jeg har hele mit liv i den. Da den blev stjålet sidste sommer gik jeg totalt i panik... og drønede ud og købte en ny, for jeg sku ha en med det samme.....
    Den er my life´s companion....

• #30   28. maj 2013 Jeg er absolut ikke afhængig af min.

Det er en ren firmatelefon, der kun er tændt få timer om dagen, vil folk mig noget kan de sende en mail, så svarer jeg når tiden er der.
    Kan ikke huske mit eget mobilnummer uden at kigge på min hjemmeside og har ikke nummer på hverken mine børn eller min mand.

Kommentér på:
Afhængig af mobil?

Annonce