Når det bare er mandag ..... grrrrr {{forumTopicSubject}}
Arrggg må lige have luft. Dagen startede rigtig godt. Gik/løb 5,5 dejlige kilometer i skoven med Perle (Stormy og gemalen gik en længere tur).
Kan se at trafikken er helt i kaos, så arbejder hjemme til trafikken er lettet noget. Putter vovserne og vil afsted. Men AK så vil bilen ikke starte. Hm... jeg er ikke det store geni til noget som helst med biler så ser ingen anden udvej end at ringe efter VW mobilitets service. De kommer heldigvis i løbet af 15 min
og kan se lynhurtigt konstatere at det ikke bare kunne klares med en starthjælp. Nå, så måtte de jo tage den med på værksted
Kunne ikke lige overskue at skulle kører med på værkstedet, da jeg havde en computer stående tændt og et par hunde drønende rundt i haven. Så jeg sagde nej til tilbuddet. Har endnu ikke hørt fra værkstedet. Og jeg skal til hundetræning både iaften og imorgen aften og til læge imorgen tidlig. Normalt ville det ikke være noget problem idet jeg jo bare kunne tage gemalens bil, da han kører mc hele sommeren. Men hans bil er flyttet til Lolland, da brorskabet fik totalskadet sin bil ved sammenstød med rådyr for 14 dage siden og vi havde jo alligevel købt en ny bil til gemalen, som skulle leveres ca nu. Den er så bare 1 mdr forsinket. Det er bare SÅ typisk. Nå, nu er jeg så strandet her i Lellinge og kommer jo til at finde en måde at komme ud og hente bilen eller en lånebil på senere idag. Det bliver jo nok cyklen, selvom jeg absolut hader at cykle og ikke har brugt min cykel i flere år (så den er sikkert flad eller punkteret
)
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Forhåbentlig bliver dagen bedre
Og set på den lyse side kan du nyde det dejlige vejr udenfor, hvis du cykler
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.767
Nå, men kører nu i transporter og måtte - pinligt pinligt - have fat i manualen for at finde bakgearet.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Jeg er en klovn på en cykel og kører altid i sneglefart, er meget bange for at vælte/blive ramt. Jeg går/bruger det offentlige som regel
Dejligt du fik en lånebil, og godt du fandt bakgearet
mar 2012
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 918
Måtte fint gå indenfor og spørger min tidligere mester hvordan dælen han fik det skrummel til at bakke..
Men føj en morgen. Håber den er bedre imorgen.
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.767
Nå, men så skulle jeg jo også hjem på cykel og det gik da også super lige indtil jeg passerede byskiltet med en streg over Køge. PIYYYUUUFFFF så punkterede cyklen *indsæt selv grimme gloser* :-(. Nå, men havde da heldigvis taget mobilos med og gemalen måtte jo også arbejde hjemme pga den sammenbrudte trafik. Så ringede hjem og fik en aftale om afhentning i stand.
Nå, men kørte til hundetræning i skumlet igår: Perle synes ikke det er fedt at kører i transporter (stillede jo burene i lastrummet). Der sad en 'lille' hylende vuf omme i lastrummet hele vejen ud og hjem :-(.
Når det bare er mandag ..... grrrrr