{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Kryds poter! {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg skal til eksamen om min svendeprøve her på mandag kl. 9, så har brug for al den karma og knæk og bræk jeg kan få!

Jeg har to dage tilbage til at lave den (Det er en komplet hjemmeside med søgefunktion og hele mullevitten), og jeg har da siddet og været lidt hysterisk fordi det bare ikke ville virke!
PMS er heller ikke en god ting at have, når man har sådan noget smiley

Men det kører pt..

SÅ når den er overstået, så er jeg udlært Web-integrator

Så kryds for mig :D!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kryds poter!
  • #1   12. jun 2013 Alt er krydset smiley Held og lykke med det smiley

• #2   12. jun 2013 krydsede fingre og poter herfra ...

• #3   12. jun 2013 Tak skal I have smiley

• #4   12. jun 2013 XXXX:)

• #5   12. jun 2013 Held og lykke smiley
    Ved hvor meget sådan noget kan drille. Har også været ved at tage uddannelsen, men droppede dog ud, da jeg ikke lige synes det var mig.

• #6   12. jun 2013 Alt krydses! Held og lykke! ^^

• #8   13. jun 2013 Hvor spændende. Krydsede fingre herfra smiley

• #9   13. jun 2013 Krydsekrydse.

Jeg blev færdig i januar og valgte at løse opgaven i wordpress. Og så trak vi en opgave fra helvede, som ikke var wordpress-venlig

• #10   13. jun 2013 Tak skal I have!

Ugh MegaPixel.. Havde I kurv eller søg?

En på holdet, laver den i joomla, men han mistede én dags arbejde, fordi det fuckede op. Hvor nedern ):

Jeg bruger Dreamweaver, men der driller mig bare sygt meget lige nu

• #11   13. jun 2013 nej, vi trak en kæmpeopgave med et fotoforum, hvor der skulle kunne meldes brugere ind, uploades billeder, brugerne skulle kunne en masse shit med egne uploads, der skulle kunne kommenteres, vælges favoritter, ratings og mere gejl i den dur.
    Den var ikke super wordpress-venlig, men vi fik da krejlet os igennem med karakterer på wordpressfronten på henholdsvis 7, 10 og 12. Jeg var så den der fik 10.

• #12   13. jun 2013 efter at vi havde Adi som vikar (hvis du er på RTS), så omvendte han mig og min sidebuddy til NetBeans. Der kan dreamweaver slet ikke følge med, når det gælder variabelgenkendelse og andre nice små hjælpere til php-kodning. Plus at man kan få en shitload smarte plugins til alt muligt.
    Arbejder du på Mac, så er det Coda som er 'da shizzle'

• #13   13. jun 2013 Så for pokker, det var noget af en opgave.. Heldigvis skulle vi ikke lave bruger og roller.. Nøjss, men tillykke med at du fik 10!

Jeg går på RTS, men kender ikke Adi..
    Min lærer Troels bruger også netbeans. Jeg har prøvet det, men kunne ikke finde ud af det. Det er jo dejligt at det er gratis, i forhold til DW.. Jeg må finde en guide til hvordan man bruger NB..

• #14   13. jun 2013 Vi var alle sammen på grådens rand da vi fik den. Arbejdsmæssigt var det en 2-ugers opgave.
    Adi er sådan en lille spinkel gut med meget kort hår og skæg. Jeg ved ikke helt hvor han er fra, men noget sydøst fra os smiley
    Vi havde ham som vikar mens vores lærer var på kursus, og han var bare svinedygtig. Troels - det lyder bekendt, går du i klasse med Kenny og Daniel?

• #15   17. jun 2013 Puha :s Har I også haft Mettes planteskole? Den var bare syg

Jeg har set en sydøst mand, det kan være det er ham.. Godt han var dygtig!

Troels minder lidt om den gamle spiderman. hihi.. Jeg gik i klasse med en Daniel, men det er nok ikke den Daniel du tænker på..

Til alle for en update, så bestod jeg med et 7 tal

• #16   17. jun 2013 Tillykke smiley
    Nej vores var sådan en fotoside med brugerroller. Den daniel fra min by er sådan en høj tynd lyshåret ting med briller.

• #17   17. jun 2013 Tak!

Det kunne godt være at I havde haft mettes planteskole tidligere ;).. Jeg hader brugerroller engang imellem.

Der er faktisk to Danieller, og de ligner ikke en høj lyshåret ting med briller, han gik nok på et hold før mit..

• #18   17. jun 2013 Ja det har han nok gjort så smiley

Den grimmeste vi havde, var en oldergammel terminsopgave med en møbelforretning.. den var godt nok 'sjov' at lave om til wordpress smiley

Den teknisk grimmeste var slipseknuden... det medfølgende css var seriøst kastet ind med en skovl, og bagefter udsat for en håndgranat.
    Jeg gik direkte hjem og lavede nyt css med bedre struktur og kodede om så mine div's osse var logiske. Min sidekammerat prøvede at klare sig med hvad vi havde fået udleveret... da jeg i løbet af næste formiddage havde set ham få et par hysteriske anfald over det, så blev han spurgt om han ville have min version smiley

• #19   19. jun 2013 Hahahaha CMK møbler? Den lavede vi også til terminsprøve..

GODT vi ikke fik slipseknuden så. det var ellers meningen, men det var nok derfor vi havde mettes planteskole..

Åh jeg kender godt det med at være hysterisk over det CSS fis. Godt du gav ham din version så.. smiley

• #20   19. jun 2013 ja lige præcis cmk møbler.. manner for et grimmer design *G*

Det endte oftest med at vi sad 3 mand og løste opgaverne som en gruppe, uanset om det var en gruppeopgave eller ej. Det tog lærerne i stiv arm. Faktisk var det osse ret fedt, for vi nåede ofte rundt om ting, vi måske ikke havde nået selv, plus at vi virkeligt brugte hinanden som sparringspartnere.

• Michelle H
    Michelle H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #21   19. jan 2016 en der har slipseknuden opgaven liggende?

Kommentér på:
Kryds poter!

Annonce