{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

min lille hårløse ven :) {{forumTopicSubject}}

så fik jeg min lille nye hårløse ven hjem, altså et marsvin .... oskar hedder han , og nøj hvor er han sød.... har været ved dyrehandlen og købe alt tænkeligt godt til ham .... men er der nogen der har nogle gode råd eller noget man bare skal vide ud over det selvanelige. med foder , skift af spåner osv. eller nogle gode ideer til hvad jeg kan gøre så han får det extra godt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min lille hårløse ven :)
  • #1   14. jun 2013 Tillykke med ham :):)
    mine elsker at have bløde huler.
    Kløerne skal klippes jævnligt så de ikke kradser sig selv.
    og noget foder med c vitamin. Ovator er godt smiley

Desuden noget ekstra foder med list ekstra fedt i smiley nogle bruger musli heste foder, da der er meget fedt i.

og en god olie, at smørre dem ind i også. Baby olie.

Spørg hvis der er noget:):)

• #2   14. jun 2013 Tillykke med din gris.

Hvis ikke han har en ven, så skal du overveje at finde en til ham, da marsvin er meget sociale dyr.

Der udover -hvis du er på facebook- melde dig ind i et par grupper, der er folk altid venlige til at svarer på spørgsmål og i den ene gruppe er der garvede skinny-ejere.

-Alt om Marsvin
    -For alle os som elsker vores marsvin

• #3   14. jun 2013 På Facebook er der også en gruppe for skinny og skinnybærer .. den hedder bare skinny og skinnybærer marsvin... det er en åben gruppe så du kan bare ansøge .. der sidder også en masse mennesker med meget viden smiley

• #4   14. jun 2013 Tillykke med din lille nye gris smiley Jeg har selv to, dog ikke hårløse smiley Men det er vigtigt at du sørger for han får godt med C vitamin, gerne gennem tørfoder og i sær gennem grøntsager. De kan ikke selv danne C vitamin, så derfor er det livsnødvendigt for dem. Også godt at give dem grove grøntsager så som gulerødder, da deres tænder altid vokser, så de har brug for noget de kan slibe tænderne på.
    Der udover så er skoven et stort salatbed lige nu, og du kan roligt plukke en masse græs og mælkebøtte blade til ham. Det elsker marsvin smiley

• #5   14. jun 2013 De kan i øvrigt godt lide at ligge blødt - det elsker mine to i hvert fald. Hver aften når det er sovetid, så hopper de op på deres 2. sal, hvor jeg har lagt et blødt håndklæde til dem, og det putter de rigtig i. Det ser så sødt ud smiley Marsvin er generelt nogle hyggedyr, og elsker at putte sig blødt. smiley

• #6   14. jun 2013 Du kan faktisk træne dit marsvintil at lave tricks ligesomen hund, det ville jeg da prøve. Der ligger endelpå youtube og jeg ved der er flere brugere herinde,der træner deres marsvin....

Kommentér på:
min lille hårløse ven :)

Annonce